خوش‌حسابی یزدی‌ها در بازپرداخت تسهیلات بانکی

دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان یزد با اشاره به پرداخت بیش از ۹۰ درصد منابع بانکی استان در قالب تسهیلات گفت: یزدی ها در بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها خوش‌حساب هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، «محمدرضا میررحیمی» در نشست با خبرنگاران، از حضور مستمر و موثر شورای هماهنگی بانکهای استان ستاد تنظیم بازار، تامین مالی واحدهای تولیدی، جلسات مربوط به طرح نهضت ملی مسکن و تامین طرحهای مربوطه، جلسات دانش بنیان و تامین مالی مصوبات سفر ریاست جمهوری و جلسات متعدد دیگر مرتبط خبر داد.

وی در ادامه اظهار کرد: عملکرد شبکه بانکی استان عمدتاً پرداخت تسهیلات است که استان در سال گذشته ۷۴ درصد منابع خود و امسال تا پایان تیرماه بیش از ۹۰ درصد منابع بانکی به پرداخت تسهیلات اختصاص یافته است و این در در حالیست که خوشبختانه یزدیها در بازپرداخت تسهیلات خوش حساب هستند.

میررحیمی با اشاره به افزایش تسهیلات ازدواج از ۷۰ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان و برای زوجهای زیر ۲۳ و ۲۵ سال به ۱۵۰ میلیون تومان، عنوان کرد: تا پایان مرداد امسال ۴۹۶۲ فقره وام ازدواج به مبلغ جمعاً ۷۰۵ میلیارد تومان پرداخت شده و استان در این زمینه با عملکرد ۹۴ درصدی رتبه اول کشور را از آن خود کرده است.

وی با بیان این که تسهیلات فرزندآوری از ششم اردیبهشت ماه ابلاغ شده است، گفت: براساس این طرح فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، سه ساله دوم ۴۰ میلیون تومان، چهار ساله سوم ۶۰ میلیون تومان، پنج ساله چهارم ۸۰ میلیون تومان و برای فرزند پنجم به بالا ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۷ ساله دریافت می کنند.

میررحیمی اضافه کرد: در همین راستا تا پایان مردادماه ۷۳۶۰ فقره وام به مبلغ ۳۶۳ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =