فرمانده انتظامی استان کرمان: احساس امنیت و آرامش جامعه مرهون اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است

سردار ناظری گفت: احساس امنیت و آرامش جامعه مرهون اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار درجمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری علاوه بر ویژگی‌های عمومی در حوزه پلیس باید ویژگی‌های اختصاصی هم داشته باشد و انتشار اخبار پلیس متفاوت از سایر خبرهاست.
او افزود: در انتشار اخبار پلیس اگر چه اطلاع رسانی به موقع مهم است، اما دقت بر سرعت تقدم دارد.
او با اشاره به متفاوت بودن انتشار اخبار پلیس تصریح کرد: زیرا گاهی در اوج ناامنی، انتشار یک خبر بیانگر اقتدار ملی و گاه در اوج امنیت ممکن است امنیت ملی را به خطر بیندازد.
سردار ناظری گفت: احساس امنیت و آرامش جامعه مرهون اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است، اما می‌طلبد بین اخبار پلیس و اخبار امنیتی با حوزه‌های دیگر تفاوت باشد.
سردار ناظری گفت: گاهی اوقات انعکاس برخی اخبار شیوه‌های ارتکاب جرم و فرار مجرم را ترویج می‌دهد که خبرنگاران باید حساس و دقیق باشند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به پیاده روی اربعین و رزمایش بزرگ شیعیان و مسلمانان گفت: پلیس در سه حوزه مختلف ماموریت‌های مهم خود را در این زمینه انجام می‌دهد. او افزود: کرمان یکی از محورهای عبور و مرور زوار خارجی از کشورهای همسایه است که یکی از ماموریت‌های پلیس امنیت ترافیکی این محورها و نظارت بر رانندگان است.
سردار ناظری تصریح کرد: امنیت زوار باطرح‌ها و دستورالعمل‌های خاص، امنیت اماکن و مواکب را از دیگر ماموریت‌های پلیس در ستاد اربعین عنوان کرد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1667031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =