مردم به دنبال بازگشایی کمربندی جنوب هستند/ تمام نیازها در طرح جامع دیده شود

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه مردم به دنبال بازگشایی کمربندی جنوب هستند، بیان کرد: مکاتبات لازم با متولیان انجام و طرح در حال پیگیری می‌باشد.

عبدالصادق نجفی در جلسه ضرورت بررسی مشکلات کمربندی جنوب شهرکرد اظهارداشت: با توجه به زمان‌بر بودن اجرای این پروژه به دلیل عدم توافقات اولیه مشکلات ترافیکی برای شهروندان ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین عدم اجرای ادامه کمربندی موجب شد تا ماشین‌آلات سنگین در معابر و میادین اصلی شهر تردد و علاوه‌بر ایجاد گره ترافیکی، زیرساخت‌های شهری نیز دچار آسیب و امنیت و آسایش و سلامت مردم دچار مشکل شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه مردم به دنبال بازگشایی کمربندی جنوب هستند، بیان کرد: مکاتبات لازم در خصوص اجرای این طرح انجام و در حال پیگیری است.

نجفی با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری با راه و شهرسازی جهت رفع مشکلات کمربندی می‌باشد، ادامه داد: ضروری است که راه و شهرسازی و شهرداری مشارکت لازم درخصوص رفع مشکلات کمربندی را داشته باشند تا در طرح جامع اصلاحات لازم صورت پذیرد.

وی گفت: برنامه اجرایی طرح و بخشی از کمربندی که با مشکلاتی مواجه بود امروز بررسی و مقرر گردید پیشنهادات شهرداری به راه و شهرسازی ارائه شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تثبیت کاربری‌ها، مصوبات گذشته، رعایت سرانه‌ها، شریانات اصلی و... باید در طرح جامع و در طرح کمربندی جنوب دیده شود.

صغری محمدعلیزاده معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه جلسه بیان کرد: ضرورت اجرای طرح کمربندی بر کسی پوشیده نیست و این طرح در حال پیگیری است.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح جامع در حال بازنگری است بنابراین ضروری است شهرداری پیشنهادات خود را درخصوص طرح کمربندی جنوب شهرکرد ارائه تا در طرح بررسی شود.

علیزاده ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه طرح‌های جامع بروجن و شهرکرد باید به تصویب شورای عالی معماری وشهرسازی کشور برسد بنابراین می‌طلبد طرح پیشنهادی با کمترین ایرادات ارسال و تمامی نیازها و ضروریات در طرح شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =