حل مشکل تامین آب پایدار در اسرع وقت بهترین پاسخ مسئولان به صبر مردم است

رئیس شورای اسلامی شهرکردگفت: به صورت ریشه‌ایی و با تمرکز بر روش‌های علمی، اجرایی و اقدام جهادی برای حل مشکل تامین آب پایدار در اسرع وقت بهترین پاسخ مسئولان به صبر مردم است.

به گزارش خبرگژاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در حاشیه یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: به صورت ریشه‌ایی و با تمرکز بر روش‌های علمی، اجرایی و اقدام جهادی برای حل مشکل تامین آب پایدار در اسرع وقت بهترین پاسخ مسئولان به صبر مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه مردم در مدت ۱۴ روز گذشته با سختی بسیاری روبرو شدند اما صبوری کردند، اظهارداشت: قدردان همراهی گروه‌های جهادی در توزیع آب‌های معدنی، در اختیار گذاشتن چاه‌های کشاورزی کشاورزان در جهت تأمین آب شرب مردم و اطلاع‌رسانی و پوشش خبرنگاران رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی هستیم.

حیدری افزود: این شورا از نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد، استاندار محترم چهارمحال و بختیاری، نماینده محترم مردم شریف شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، دادستان محترم مرکز استان، فرماندار محترم شهرستان شهرکرد و تمامی کسانی که به هر شکل در راه رفع مشکلات آب شرب شهرکرد تلاش کرده‌اند تشکر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در راستای رفع مشکلات آب شرب شهرکرد، جذب تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان و انتقال آب از تصفیه‌خانه سامان، اجرای ۲ طرح پدافندی فدک و عمان سامانی، نصب تجهیزات رفع کدورت و فیلترهای سرامیکی آب از خدمات و تلاش‌های مسئولان استانی، تیم‌های تخصصی، نیروهای جهادی و صبر و متانت مردم مرکز استان تقدیر کرد.

وی در پایان طرح آبرسانی پایدار از چشمه دیمه و شیخ‌علیخان کوهرنگ را از جمله طرح‌های مهم در زمینه آبرسانی به مرکز استان دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =