خانه‌های خلاق و نوآوری بازی‌های رایانه‌ای راه‌اندازی می‌شود

تفاهم نامه راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری بازی‌های رایانه‌ای میان ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امضا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پرویز کرمی رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری در این مراسم با بیان این‌که نظام ساختاری حمایت از صنایع خلاق و فناوری‌های نرم در کشور شکل گرفته است، گفت: توسعه و رونق شرکت های خلاق، نیازمند ایجاد یک هاب یا پلتفرم‌ ملی برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان و خلاق است. این خانه خلاق و نوآوری در حوزه بازی شکل می‌گیرد تا به نمایندگی از معاونت علمی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نوآوری و توانمندی‌های خوب در حوزه بازی‌های رایانه‌ای را تحولی جدی ببخشیم.

سید صادق پژمان، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز در مراسم امضا این تفاهم‌نامه با اشاره به رشد قابل توجه صنعت بازی‌های دیجیتال در میان سایرصنایع فرهنگ پایه، رسانه‌ای و خلاق در جهان طی ۵ سال اخیر گفت: این روند رو به رشد نشان می‌دهد که صنعت بازی‌های دیجیتال از ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، مخاطبان و ضریب نفوذ فرهنگی قابلیت‌های بسیاری دارند که این ظرفیت‌ها در بسیاری از حوزه‌ها در کشور ما هنوز بالقوه مانده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =