پیک بار مصرف برق در استان چهارمحال وبختیاری به ۴۳۵ مگاوات رسید

پیک بار مصرف برق از ابتدای شروع فصل گرما تا کنون در ۲۰ تیرماه به عدد ۴۳۵ مگاوات رسیده که در سال گذشته در مدت مشابه ۴۰۲ مگاوات بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال در تشریح خبر گفت : پیک بار مصرف برق از ابتدای شروع فصل گرما تا کنون در ۲۰ تیرماه به عدد ۴۳۵ مگاوات رسیده که در سال گذشته در مدت مشابه ۴۰۲ مگاوات بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیک بار سال گذشته در مرداد ماه به میزان ۴۳۹ مگاوات حادث شده گفت: پیش بینی می کنیم با افزایش دمای هوا در روز های آینده ، مصرف برق نیز افزایش پیدا کند و احتمالادر بخش خانگی ۵ تا ۷ درصد به مصرف برق استان افزوده خواهد شد

مجید فرهزاد، میزان تحقق اجرای برنامه های مدیریت مصرف را برای سال جاری در بخش های کشاورزی و صنعتی ۱۰۰ درصد عنوان کرد و گفت دربخش اداری بالغ بر ۶۰ درصد و در بخش مولدهای خود تامین نیز بمیزان ۵۰ در صد شاهد موفقیت این برنامه ها بوده ایم.

وی در ادامه از مردم استان خواست با اجرای راهکارهای مدیریت مصرف بویژه ساعات اوج مصرف برق ( روز ۱۸-۱۲) شب (۲۳-۲۰) مصرف برق خود را مدیریت کنند تا ایام اوج مصرف را بدون اعمال خاموشی سپری کنیم و همه مناطق استان از برقی پایدار ومطمئن بهره مند باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1652018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =