رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: براساس برآورد کارشناسان رسمی دادگستری پیمانکار مناطق دوگانه شهرکرد با قرارداد حدودا ۲۸ میلیارد تومان برای منطقه دو و حدودا ۲۳ میلیارد تومان برای منطقه یک به مناقصه گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال وبختیاری ، یوسف صادقی با بیان اینکه با کلیات شرح خدمات شهری و آگهی مناقصه انتخاب پیمانکاران مناطق دوگانه شهر موافقت شد، گفت: این مناقصه برای انجام خدمات نظافت، جمع آوری و حمل زباله در سطح شهر شهرکرد است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه قرارداد شرح خدمات شهری در قالب منطقه یک و منطقه دو به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهارداشت: براساس برآورد کارشناسان رسمی دادگستری مبلغ قرارداد منطقه دو حدودا ۲۸ میلیارد تومان و مبلغ قرارداد برای منطقه یک حدودا ۲۳ میلیارد تومان که بزرگترین قرارداد در شهرداری‌های استان خواهد بود و به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی افزود: در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد مقرر شد شهرداری نسبت به انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدامات لازم را انجام دهد.

صادقی اظهار داشت: قرارداد بصورت حجم کار با پیمانکار منعقد خواهد شد و تامین نیرو با اولویت نیروهای موجود، تأمین ماشین‌آلات، تجهیزات فردی، بهداشتی و... کلیه موارد مربوط قرارداد با پیمانکار خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =