همکاری مشترک آب وفاضلاب چهارمحال وبختیاری و پارک علم فناوری استان

با هدف بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب و ظرفیت های بیشتر شرکتهای دانش بنیان استان تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت آبفای و پارک علم و فناوری استان امضاشد

‌به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری مدیرعامل شرکت اب وفاضلاب استان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت آبفای استان و پارک علم و فناوری امضا شد

احمدرضا محمدی به منظور عملیاتی نمودن شعار سال ((تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)) و حمایت از شرکتهای دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری میان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، شرکت گاز و شرکت برق با پارک علم و فناوری استان به امضای مسئولین رسید.

وی هدف اصلی تبادل این تفاهم نامه را بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب و ظرفیت های بیشتر شرکتهای دانش بنیان استان عنوان کرد.

وی گفت: بهره گیری از شرکتهای دانش بنیان مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در استان علاوه بر حمایت از این شرکتها منافع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بسیاری را برای این شرکت به همراه دارد.

دکترمحمدی اظهار امیدواری کرد با اجرای صحیح این تفاهم نامه و انسجام بیشتر شرکتهای دانش بنیان با شرکت آب و فاضلاب و دیگر شرکت های استان شاهد موفقیت های روزافزون در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان باشیم.

گفتنی است، این تفاهم نامه ها به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های موجود در شرکتهای دانش بنیان، در جلسه ای با حضور معاون محترم امور اقتصادی استاندار، مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب، گاز، برق، رئیس پارک علم و فناوری استان و مسئولین و نمایندگان شرکتهای دانش بنیان برگزار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =