آخرین تحولات در فوتبال؛ جدال بانیان وضع موجود و صاحبان فاجعه امروز!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: خبر رسمی تکذیب همراهی میرشاد ماجدی و منصور قنبرزاده با حیدر بهاروند بی شک مهمترین خبر روز فوتبال است. اتفاقی که سبب شده شایعه شود بهاروند از کاندیداتوری برای انتخابات فوتبال انصراف داده است.

تکذیب رسمی فدراسیون فوتبال درباره حضور سرپرست فدراسیون و مشاور عالی او به عنوان نواب رئیس پیشنهادی حیدر بهاروند، یک پیام روشن دارد. اعلام جنگ به مردی که گفته می شود بیشترین تعداد رای مجمع را در انتخابات اخیر در اختیار داشته.
در حالی که از میرشاد ماجدی و گزینه نهایی باند تاج-نبی-اسلامیان به عنوان رئیس آینده فوتبال نام برده می شود ، حالا با جدایی بهاروند از گروه ماجدی و طرد او، باید دید این سبد رای به کدام سو اضافه می شود؟
سبد رایی که همراهیش با عزیزی خادم او را رئیس کرد. اگرچه قنبرزاده ادعا دارد حالا او صاحب این آراست اما جدایی او و احتمالا بهرام رضاییان از بهاروند که احتمالا بزودی به عنوان نایب رئیسان ماجدی معرفی می شوند، رقابت باند تاج با ماجدی را وارد مرحله حساس و جذابی می کند.
در یک سو باند تاج به عنوان مسببین وضع موجود فوتبال و همه سیاهی های این روزها فکر می کنند با شکسته شدن حکم پرونده ویلموتس برای قرارداد ۲ میلیون یورویی یک مربی ۵۰۰ هزار دلاری و همه فاجعه های رقم زده شان با گردش به راست از دفتر اسحاق جهانگیری به دفتر رهپویان و ایثارگران از منتهی علیه چپ به منتهی علیه راست ، خود را گزینه مجدد نجات فوتبال معرفی می کنند و بعد هم برگ برنده شان می شود شکستن حکم ویلموتس که نه از سوی آنها که توسط دفتر حقوقی ریاست جمهوری در همه این سالها پیگیری شده خواهد بود و البته بازی با نام یک مربی محبوب یعنی کارلوس کی روش برای بازگشت به تیم ملی فوتبال.
در سوی دیگر اما میرشاد ماجدی ست که وارث همه اتفاقات اخیر فوتبال است که همین امروزمی بینیم. این دو گروه برای ۸ شهریور جدی ترین جنگ را سپری می کنند و باید دید ۲/۵ سال آینده فوتبال چه تفاوتی با ۱۸ ماه گذشته اش و حتی دو سال فاجعه آمیز قبل از آن دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =