۱۰۳ نفر
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
بگیر و ببندهای تابستانه، بی‌حرمتی به دختران و زنان ایران

بگیر وببندهای تابستانه برای دختران و زنان این کشور، بی‌حرمتی به دختران ایران و بی حرمتی به همه ایران است.

دختران و زنان ایران بالغ‌تر از آن هستند که دیگران برای پوشش آنها تصمیم بگیرند. چه نفوذی‌هایی پشت این تصمیمات هستند؟ دختران و زنان و مادران آینده ونسلهای آینده را به هر چه نام دین دارد بدبین می‌کنید.
ما توقع دینی کردن جامعه را از شما نداریم. بی‌دینی اجباری را به جامعه تحمیل نکنید. دیروز در بام تهران خانم چادری به طرف بالا می‌رفت. به دختر خانم‌هایی که به طرف پایین می‌رفتند با لحن مهربانانه‌ای تذکر می‌داد: دخترم: گشت ارشاد دم در ایستاده، اذیتت نکنند.
چند سال پیش دختر چادی من می‌بایست جایی برود،‌ نرفت. گفت توی آن خیابان تازگی گشت ارشاد پست گذاشته، من از آنجا رد نمی‌شوم. ملت چپ چپ به من نگاه می کنند. فکر می‌کنند ما با این کارها موافقیم.

این را به عنوان کسی که اکثر خانم‌های خانواده خودمان و اطرافیانمان چادری هستند، شهادت می‌دهم با این طرح‌های افراطی و اجبارها و بگیر وبببند های امر به حجاب( به جای امر به معروف)آنها که به اختیار خود علاقمندند با چادر باشند و محجبه رنج می‌برند و آنها هم به سمت کم حجابی اجباری سوق داده می‌شوند. فضای تنفس و زندگی کردن را بر دینداران سخت نکنید. اجازه بدهید عده ای بتوانند با خیال راحت حجاب داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 299
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    درود بر سیادت باد
    • محمود IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      تو بی نظیری سید ما
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      اصلاح طلب مزدور فرصت طلب نون به نرخ روز خور . حکم خدا رو بر خواست دنیا ترجیح میدی؟
    • NL ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      کاری به این شخص و شخصیت و گذشته اش ندارم و هدف این حرف های تند و تیز هم در راستای منافع جزبی هست. اما اینکه کسایی تو این مقام ها این جوری تند و تیز صحبت کنن خوبه باعث میشه بقیه بیشتر جسارت پیدا کنن و به جون هم بیوفتن سر قدرت و اینبار مردم بشینن دعوای این گروه هارو ببینن. چون همیشه این افراد بودن که مردم رو در مقابل مردم قرار دادن
    • Omid IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      ولی من خاطرم هست که گشت ارشاد از زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی شروع شد و شدت داشت
    • جواب کامنت بالا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      نون به نرخ روز خور کسیه که بخاطر این کارها پست می گیره و برای گذاشتن این پست ها پول می گیره دقیقا مثل خود مزدورت
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      آقا امید گشت ارشاد در سال ۸۵ شروع شد یعنی زمان احمدی نژاد
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      98 82
      فهمیده اند که از ده زن بدحجاب دو تاشون شلوار پاره پوشیده اند که همه ساق و رانشون پیدا است ؟ این یعنی فهمیده آخوند بنی امیه ؟
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      من آیه حجاب خوندم اکثرا به زن های متاهل که زن مومنان هستند و همسران و دختران مربوط به پیامبر رعایت حجاب سخت تاکید شده. دختر بدبختی که نه شوهر داره نه دلخوشی بچه ... چی از جونمون میخوایید با کلی سرکوفت صبح را شب و شب را صبح میکنیم نزدیک چهل سالمون هست همش گفتند درس درس آخر زندگیمان را تباه کردند برای شندرغاز. بابا دو تار موی سر چی داره. خدا مهربانتر از همه شما ها است
  • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    این جملات برای خیلی‌ از صاحبان قدرت قابل فهم نیست، اقای ابطحی عزیز!!
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      27 88
      تا شوهر نداری باید فرمان خدا را زیر پا بگذاری خانم سنگین وسنگین باش تا در زندگی پیروز شوی ایه های حق مربوط به همه هستند
  • فاطمه IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    شیر مادرت حلالت باشه
    • ابطح IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      شما پروندتون از همه بدتره اي كاش مردم فراموش كار نبودن حالاشديد مردم دوست الله اكبر
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      25 42
      از اسمتون خجالت بکشید
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    آقای ابطحی بر شما بسیار وظیفه است که حالا که موضوع اینقدر بالا گرفته از خودتون و سرمایه اجتماعیتون یه مقدار مایه بذارین و اصل ماجرا رو برای مردم روشن کنین نه اینکه از دخترتون مایه بذارین و داستان تعریف کنین..پس کیا قراره نماینده افکار عمومی باشن ، آقای حجت الاسلام صدیقی؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    مگه آخوند هم اینقدر می فهمه؟!!
    • ):: IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      خودت می بینی که حالا یکی هست که می فهمه همین هم غنیمته
    • یه بنده خدا US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      88 99
      آخوندی که تنها بهره اش از آخوندی عمامه باشه و در دولت روحانی هم سمت داشته باشه آخوند نیست
    • العبدالمسکین IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      71 87
      سلام ادب داشته باشید خیلی از مفاخر و بزرگان گذشته همین کشور هم عالم دینی بودند در معاصر هم امثال علامه جعفری شهید مطهری ها بودند حواستون به حرف هاتون باشه حساب کتابی هست یا حق
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      مشكل از سيستمه كه باعث مى شه فكر كنى هر كى آخونده يا هر كى حجاب داره يا هر كى نماز مى خونه، طرفدار سيستمه!
    • میم DE ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      54 12
      دوست عزیزی که تو پاسخ نوشتی: «مشکل از سیستمه که فکر میکنی هر کی آخونده یا حجاب داره یا نماز می خونه طرفدار سیستمه...», فقط اومدم بگم حرفتو باید طلا گرفت!!! یعنی نمیدونم، اون قدر این سیستم برای خودش داره تقدس قائل میشه که مذهبی یا باید تاییدش کنه یا میشه لامذهب و منافق؟!! این قدر جای حق نشسته به خیال خودش؟؟؟
  • صمدی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    حاجی جون باز هوس زندان کردی انگار
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      تهدید نکن ساندیس خور
    • حسن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      51 13
      اینم از طرز تفکر یه اصولگرا،فقط بلد هستند تهدید کنن.
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    خدا حفظت کنه که حرف حق می زنی مردم در خفقان دارند زندگی می کنن و این ها با چکمه هایی بدتر از رضاخان به جان مردم مظلوم ایران افتادن
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      چون مردم درخفهقان زندگی میکنندتوباید زنت یامادرت یاخواهرت بره توخیابان بابیحجابی جوونهای مردم بگناه بندازه چه طرز تفکر ناپسندی داری ۰
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      41 76
      یعنی زنا لخت بشن بپرن بیرون خفقان تمومه.جمع کنید بابا زن ایرانی احترام و عزت و ارامش و خانواده می خواد .چشمتونو بستید رو اینا .فقط دنبال لخت کردن زنهایید.
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      65 23
      سلام اتفاقا من در یک اداره دولتی شاغلم اونجا همکارانی دارم که مدام از خفقان ودرد مردم میگن وغیره ،علنی هم به رهبری توهین میکنند ۱۰ سال باهاشون همکارم یعنی جلوی ارباب رجوع هم ازین صحبت ها میکنند،بهشون میگم خوب خفقان است وشما اینقدر ازادانه توهین و اظهار نظر میکنید اونم در یک اداره دولتی اونم در کلانشهر ...، اگه قدرت دست طیف افکار شما بود همه مخالفین رو قلع وقمع میکردید،خداشاهد است بهشون میگم حالا که اداره اینقدر به کارکنانش میرسه یکم با مردم ملایم تر ودلسوزانه تر برخورد کنید جوابشون اینه میخوای دستشونو بگیریم و راهشون ببریم حوصله داری ها اقای ... وصحبتهای این چنینی،وهمیشه از فشار اقتصادی مردم میگن وبعد از بدون ساعتی اضافه کار ی موندن ،توجه کنید گفتم موندن نه اظافه کاری کردن از بودجه مملکت که سهم همون مردم بدبخت هم هست اضافه کاری وغیره میگیرن وخانه اضافی وباغ وماشین خارجی وسفر خارج میرن وبه خدا بازم میگن به ما ظلم میشه ما در فشار اقتصادی وخفقان هستیم،قضاوت با خود شمادیگه.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      16 3
      در پاسخ به ۳۴ ۲۰ : تو مواظب مادر و خواهر خودت باش نیاز به دلسوزی دیگران نیست حجاب باید اختیاری باشه تا ارزشش حفظ بشه حجاب اجباری که هنر نیست
  • حسن IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    دمت گرم
  • ب ا IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    یه آخوند مرد باشه اومد خودتی که صدای دختران مظلوم هستی اینا دارند پدر مملکت رو در میارن بیچاره کردن همه رو خدا یا به دادمون برس از این همه ظلم و جور
    • حسین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      13 24
      اگه با بی حجابی و لخت شدن خانوما بدبختی و ظلم و جور تموم میشه از همین الان خواهر مادر و زن و دخترت و لخت کن بفرست بیرون. اگه غیرتت اجازه میده اینکارو بکن. هرکی طرفدار برهنگی و بی بندوباریه بسم ا... می‌دونم چشمای ناپاکتون فقط دنبال ناموس مردم هستش و هیچکدوم از شما طرفداران بی حجابی و بی بند و باری حاضر نیستین یه نفر به ناموستون نگاه چپ بکنه. از معصوم علیهم السلام روایت شده هرآنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپرسند و نمی پسندی ناپسند. یا علی
  • فریاد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    همه این بدبختی های دختران و زنان آیا از نگاه های حوزه علمیه شما بیرون نمیاد؟ آقای ابطحی یه سوزن به هم لباسی های خودت بزن. این وضع حاصل ایدئولوژی مذهبی شما ها نیست آیا ؟
    • طلبه IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      چرا همه حوزه رو متهم می دونید اگه همه حوزه این گونه فکر می کرد که امروز امثال آقای ابطحی رو نداشتیم خیلی ها در حوزه علمیه با بسیاری روندهای حاکمیت در جمهوری اسلامی مخالف اند. فقط سکوت کردند . وای به روزی که صداها دربیاد
    • سرتق IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      جناب طلبه، صداهاتون رو براى چه روزى نگه داشتيد؟
    • میم DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      23 9
      آقای معین الرعایا، بله، موافقید که این وضع ناشی از «فتنه» ست و باید در مواجهه باهاش چون بچه شتر بود، اما چند سوال پیش میاد: اول اینکه اگه این نظام خودش در این فتنه مداخله گر نیست پس چرا در بطن فتنه قدرت گرفته اون قدر که مدام با بگیر و ببند کارشو پیش می بره؟ و اگه نقشی نداره، چرا خودش هرگز مثل شتر بچه نبوده و نیست؟
    • محمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      1 1
      معین الرعیا که هرچه بکم بهت کم گفتم، اگه شاه هم بود میگفتی مثل شتر باش، یا ۴۴ گز زبون حرومیت میومد بیرون
  • سبزیان IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    درود بر اون پدرت باد که حقیقت دینداری رو به درستی به شما منتقل کرد
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    خیلی شوخی گرفتی آشیخ. اون دنیا در محضر رسول خدا باید پاسخگوی حرفت باشی‌. اون دنیا کامنت های کاربران مجازی هم نمی تونه کاری براتون کنه.
    • یاس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      امثال جنابعالی موکل مایی مگه؟ به تو چه که قراره اون دنیا چی به سر کی بیاد! تا کی قراره با این مزخرفات هر بلایی خواستد سر مردم بیارید! کم بخورید که اون دنیا برید بهشت! زیاد بپوشید که برید بهشت! دهنتونو ببندید که برید بهشت! اگه بهشت اینه نوش جان شما ما همون جهنم رو ترجیح میدیم وکیل و وصی هم نمیخوایم!
    • سجاد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      چرا شماها دارین بجای خدا در زمین تصمیم میگیرید
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      72 15
      اون دنیا برای افراد پاچه خوار و اختلاس گر مثل تو هم که فقط این کارها رو برای روکش کردن به کارهاتون می ذارید هم هست منافق فقط خود شمایید
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      62 29
      خفه شوتویکی جاهل پشت کوهی خرافاتی
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      65 29
      شما هم همینطور. باید پاشخگوی ظلمی باشی که در حق زنان روا می داری. بعضی از احکام قرآن با توجه به موقعیت مکانی و زمانی قابل تغییر هستند. یک ذره قرآن بخونی دستت میاد.
    • سارا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      31 13
      همه مشکل ما اینه که شما از طرف خدا تصمیم میگیری و قضاوت میکنی و حکم میدی ای نماینده ی الله ....خدا نیاز نداره به واسطه گری شما
    • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      4 10
      در جواب یاس. اگه دلت میخواد برو جهنم. به درک اسفل السافلین. شما و امثال شماها لیاقتتون همون درک اسفل السافلین هستش.
  • مرگ IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    مرگ بر هرچی اصلاح طلبه
    • DE ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      86 12
      آخه کجای اسلام گفته اصلاح طلب واصول گرا ،چرا اصل دینمون رو با این خط وخط بازیهای یه عده جاه طلب خراب میکنید ، ول کنید این حرفهای مزخرف نون به نرخ روز خورهایی که برای پست مقام آخرتشان رو به دنیا می فروشند ،به خودمون بیایم ،عمر گران مثل برق وباد میگذره،میمونه حساب کتاب نزد خداوند ،اصل دین رو ببینیم چی میگه
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      61 17
      مرگ بر هر چی افول گراست
    • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      مرگ بر شعور تو و امثال احمق هایی مثل تو که مثل زالو خون مردم رو می مکی. بی شعور اصلاح طلب و اصولگرا ساخته ذهن امثال تو هست که هر چیزی رو گردن اون یکی بندازه امثال شما نوک دماغتون رو هم نمیبینید. ضربه ای که داعش و طالبان و قبل تر تهی مغزان تند روی امثال تو به اسلام زد توی تاریخ هیچ کس نزد
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      63 22
      باز از اصول گرا های اختلاسگر بهتره
    • Shahram IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      47 0
      اصول گرا و اصلاح طب دوتاشون چه گلی به سر جامعه زدن؟! هر کدوم جدا فکر حزب و گروه خودشونن که بالاتر برن اونی که درد مردم و دوا کرد انسان و مسئول درستیه نه شعار و وعده
    • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      15 4
      من اصلاح طلب نیستم ولی مرگ بر خودت که دنبال تفرقه انداختن هستی
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      15 8
      نگو اصولگرا بگوساندیس گرا
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    بس کن ابطحی دست بردار از این خودشیریینی بازی هات . به آخرتت فکر کن که توی جهنم قراره چه کنی؟
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      ما جهنم رو ترجیح میدیم به بهشتی که تو امثال تو توش باشید البته اینو بدون هر جا که تو بروی داخلش با این افکار افراطیت بهشت هم باشه جهنم میشه همینطور که با ایران این کار رو کردید
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      53 20
      مرگ برجداندرجدت اگر اصلاح طلب ها نبودند به ولایت علی نمی تونستی آب هم به صورت بزنی نمیدانم چقدرسن داری ازچه آخوری نشخوارمیکنی دهه شصت پیغمبران پرورشی یادته را
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      58 6
      كسى كه زندگى رو براى مردم جهنم كنه، مى ره جهنم!!! ميره هم نه، خودش مى شه جهنم. حالا بگرد ببين كى زندگى رو براى مردم جهنم كرده؟ مسئول يا غيرمسئول؟!
    • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      3 3
      درد بلای ابطحی به جونت بیفته شما خودت جهنمی هستی هیچ وقت پیامبر بازور دین را ترویج نداد شما هستید که عقلان تو چشامون هست
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    ساختارهای استبدادگرا از برخوردهای تند با جوانان لذت می برند و اونها مثل شما فکر نمی کنند. اونها با ایمان و اعتقادشون ملت رو به تحت فشار قرار می دهند. این نظام ها از هیتلر و قبلی ها و بعدی ها تا امروز همواره به فکر زیر دستور گرفتن ملت ها هستن
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      9 7
      بنظرم بدترین تصمیم نیمه برهنه بودن و بد پوشش بودن زن هست ، چرا مادران آینده از مقام مادری باید دور شوند ، اینکه با لباس خواب بیایند تو خیابون طعمه گرگ بشوند ، خیلی سوال دارد ، مادرانی که فرزندان خود را فدا کشور کردند با زنانی که عفت خود را فدای لذت میکنند متفاوت اند ، از حقوق و ارزش زنان پاک دامن باید دفاع کرد ،
    • پاسخ کامنت بالایی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      7 5
      به عنوان یه دختر اعلام می دارم من عرضه اینو دارم که از آینده خودم دفاع بکنم و به این نیاز ندارم که مردان عزیز به خودشون زحمت بدن و در رفاع از حق من به جای خودم حرف بزنن و اوضاع رو برای خواهرانم سحت کنند.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    96 44
    ابطحی = حقیقت گو
  • شمیم IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    درودبر شرفت که حرف میلیون ها ایرانی رو زدی
  • دوست IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    الان آقای ابطحی هم که یه حرف درست زد مث آقای صانعی خلع لباسش میکنن.اون بدبخت هم چند سال پیش یه حرف زد و گفت روزه برا دخترا از 13 سالگی واجب میشه چون کوچکتر از 13 جسم و جون ندارن.فوری اجتهاد و لباسش رو ازش گرفتن.کلا این عادت استبدادی حکومت ایرانه که هرکسی حرف حق زد یااز مقامش عزل میشه یا مث رفسنجانی سرش رو زیر آب میکنن.با اینهمه درود بردحق گویانیرمثل جناب ابطحی.
    • م. ح IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      حرف حق را فقط حق میزند، و فقط خالق انسان حق است که تکلیف همه مخلوقاتش را در کتاب آسمانیش قرآن کریم مشخص کرده، سن تکلیف، حجاب و جزئیاتش و...، هرکس غیر سخن خدا حرف یا فتوایی دهد یاوه گویی بیش نیست، مرگ بر خودیهای بی خودی خائن ناموس فروش مانند ابطحی و گروه منافقش
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      13 7
      آقای صانعی خلع لباس نشد
  • علی US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    چرا بعضی ها خیال میکنند خیلی میفهمند که چه کسی میره بهشت چه کسی میره جهنم فقط خدا می دونه هیچ بنی بشری نمیدونه مردم با بهشت وجهنم تهدید میکنید شاید یکی دوست داره بره جهنم چون الان هم که تو جهنم هستیم از دست آدمهای نادان که خیال میکنند خیلی با ایمان هستن انگار خدا برای همه یکست این وبدونید برا چاپلوسی نون به نرخ روز خوردن از خدا وپیامبر مایه میزارید اگه جهنم وجود داره برای شماهست
  • آبتین IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    40 80
    کامنت ها را که خواندم متوجه شدم هنوز حالا حالا ها این اصلاحات چی ها با شعار آزادی ، حقوق زنان و غیره برای سواری گرفتن از این مردم شانس دارند. حسن فریدون ان شاء الله که مبارکتون هست!!
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      6 5
      من هم کامنت شما را خواندم فهمیدم قرآن نخوانده هایی مثل تو که ادعای قرآن خوانی میکنند مصداق بارز آیه کمثل الحمار هستند و کمر همت بسته اند تا تیشه به ریشه این کشور بزنند
  • DE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    80 19
    توهین و قلدری به زنان در تمام چهار فصل ادامه دارد . از امثال شما توقع داریم اگر مخالف جدی این رفتارها هستید ، لباس روحانیت را کنار بگذارید ، چون تمام این کارها بنام شما انجام می شود . زنان جز نصیحت و موعظه های های بی فایده ، هیچ پشتیبان جدی برای اجحاف ها نداشته اند..از مردان عادی هم انتظار داریم بخاطر توهین به زنان به خیابان بیایند ، نه اینکه تماشاگر این اوضاع باشند .
  • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    37 36
    حاجی دمت گرم تازه خیابون خیابون شده. لباس باید همین باشه بخدا دلمون پوسید. ماشالله به دخترای ایران واقعا ماشالله.
  • بی صدا US ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    فقط ما چند صد نفری که این بالا نشستیم عاقلیم ،شما هشتاد وچهار میلیون نفر هنوز شعور انتخاب ندارید ،پس بحرف ما گوش کنید وگرنه گوشتان را می بریم .فقط در موقع انتخابات شما مردم فهیم ،عاقل اندیشمند و......هستید.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    33 17
    درود خدا بر شما
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    28 38
    میخواد خودشا مطرح کنه. همتون سرتاپا یه کرباسید.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    37 11
    حرقت درست اما خ ا وکیلی بارخدایا از بانوان حرف میزنی یا بدلیل انکه خودت دراین ستاد یا جای دیگه مقام نداری؟ اگه خودت سرپرست ستاد آماده معروف بودی چنین حرفی میزردی؟
  • نازار IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    24 46
    درستع شما راست میگی که میزان حجاب کردنمون دست خودمونه هم میتونیم بد حجاب باشیم هم با حجاب ولی باید به این دقت کنی پسرایی که دخترای بی حجابو اذیت میکنن خیلی بیشتر از اون دختراییه که حجابشون بهتره یعنی ما باید به نوع جامعه هم دقت کنیم که چقدر ادم های مریض جنسی داریم دین اسلام گفته که لا اکراه فی دین ینی هیچ اجباری در دین نیست اگه توجه داشته باشیم اسلام فقط مارو به حجاب دعوت کرده اما اجبار نکرده.
    • امیر IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      6 8
      دعوتش یه نوع اجباره گفته که میل خودتونه کدومو انتخاب کنی اما اون دنیا من این چرت و پرتا سرم نمیشه و حکم خودمو به اجرا میزارم
  • مهران IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    34 10
    حاج آقا دمت گرم و کلامت حق . ولی جریانات سال 88 و اعترافات عجیب شما رو بعد از تحمل فقط یکروز بازداشت ، یادمون نرفته . حرفایی که امیدهای یک ملت رو به یاس تبدیل کرد ...
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    58 16
    افراد مسئله دار و بعضا فاسد را در گشت ارشاد بکار میگیرند تا بهر صورتی که دلشان خواست مردم را ارشاد کنند؟ نتیجه کار دور شدن مردم از فضای حجاب و بد بینی به همه امور است
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    13 22
    حزب شیطان جز غیر خدا نمیتونه بگه
  • محمد رضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    63 16
    سلام لا اکراه ف دین آیا این آیه از قرآن را قبول دارید همسر منهم با چادر که تردد میکند مدام بهش میگویند تقصیره این کلاغ سیاهاست که گشت ارشاد ما را اذیت میکنه دین و حجاب را اجباری نکنید فکر نکنم جواب بدهد شاد باشی هموطن
  • م.ق IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    27 9
    مردم حاج آقا با این باقیاتی که شما و اعوان و انصارتان بجا گذاشتید به عبا و عمامه ی شما بیشتر چشم خوره نیرند با آن خانه ها و ماشین هایتان عزیز نه به چادر ما نگران منافعتان هستید تا حرمت ما زنان ......
  • محتشمی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    60 6
    اینها میخواهند با طرح این مسایل افراطی دردهای اصلی جامعه ما کم توجه باشد ولی از مسیولین میخواهم چشمشان را باز کنند مردم را بیشتر از اینها به گرفتاری و فلاکت نکشند کاری نکنند یک روزی خون این مردم به جوش بیاید آنوقت دامن همه شما گردانندگان را بگیرد من فقط به این عملکردهای اینها متاسفم‌ شماها دوست ندارید مردم بدبخت و اشتباه کرده ما حتی یک ساعت تبسم به لب داشته باشد شماها طالبان این مملکت هستید
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    34 85
    مزدور بیشرف اگه خانواده تو حجاب داشته باشند هزار تا گشت ارشاد همانطور مسیرش باشن چه ترسی دارن. گشت ارشاد با بیحجاب کار دارد پس چرت و پرت نگو تا با این کارها بتوانید دو باره یه عده را مثل خودت خر و رای جمع کننین
  • ناشناس IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    74 23
    چند روز پیش یه زن گشت ارشاد به یه خانم حامله تو پارک حمل کرد و چند سیلی به صورت اون خانم حامله زد که چی حجابت درست نیست وکیل و صی برای مردم شدن
  • سید محمد خاتمی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    41 19
    فراموش نکنیم در زمان ریاست جمهوری خاتمی زیر نظر حسن روحانی که مدیر ارشد امنیت ملی بود آقای قالیباف رییس نیروی انتضامی خوب زدند و کشتند. فراموش نکنیم گشت ارشاد محمد خاتمی رییس جمهور ، به پیشونی بدحجاب پونز و میخ میزد.
  • احمد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    47 59
    ما در یک جامعه ایرانی اسلامی شیعی زندگی میکنیم. آنچنان بر اصل حجاب و حیا و عفت بی تفاوتی نشان دادند گذشتگان ،که الان زنان و دختران بصورت مانکن در خیابانها راه میروند و اگر کسی به آنها تذکر دهد با وحشی گری بهش حمله میکنند و مدعی حقوق انسانی میشوند.خدایا جای باحجاب و بی حجاب در ایران اسلامی عوض شده.نه اینکه خانمهای باحجاب از بی حجابهای وحشی امان ندارند و میترسند.هر لحطه امکان دریده شدن زنان و دختران عفیف هست.تبلیغات و انحراف پوشش باعث شده که حداقل از اصل حجاب ایرانی(در کتیبه ها و سنگ نگاره ها و عکسهای ایران باستان قبل از اسلام و بعد از اسلام زن لخت و بی حجاب یافت نمیشد برعکس اروپای وحشی و بی حیا)دور باشیم.لعنت بر امثال تو و دارو دسته ات که آزادی رو به لخت و عور بودن زن و مرد به جامعه جوان و نادان خوراندید که الان بدون واهمه روابط جنسی در پارکها انجام میشود و لباسهای بدن نما و لخت مد و عرف شده است.اگر آزادی هست و دموکراسی باید با عرف جامعه درست زیست نه اینکه با سیرت حیوانی عرف مترقی ایران عزیز رو عوض کرد.آزادی به این نیست که بی حجاب و بدون قاعده اخلاقی انسانی در خودرو نشست وبی عفتی کرد.
  • ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    46 5
    برای هر چیزی حدی وجود داره. چه حجاب مرد و زن و چه مشخص کردن حدود. چیزی که عیان شده اینه که اگه برای اعتقادات مردم باید کاری میشد کرد، توی این چهل و اندی سال میشد تا اختیارن به سمت حجاب برن. کوتاهی از سران مملکته چون مردم به دین حاکمانشون هستن. وقتی میبینن به اسم دین کارهایی انجام میشه که هیچ سنخیتی با دین نداره معلومه که دین گریز میشن. قاطی شدن دین با سیاست، ضربه به دین مردم زده. قبل از انقلاب تصور به این بوده که ما بیایم همه چی رو گل و بلبل می کنیم ولی وقتی زمام به دستشون افتاد فهمیدن به همین سادگی ها هم نیست. از بالا یه که دستور صادر میشه تا به پایین برسه، مثل یه سیب هزار چرخ میزنه! گاهی اوقات هم از جایی غیر از بالا دستور به پایین داده میشه! متاسفانه ایشون و هم قماشی های ایشون هم توی این ماجرا دخیل و سهیم هستن. ولی چون الان توی این الاکلنگ سیاست صندلیشون رو هواست، ازین حرفا میزنن!
    • ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      19 1
      عالی بود .دم شما و اون کسی که کامنت را چاپ کرد گرم
  • نادر IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    80 16
    هرچه قدرت دارید بمردم فشار و ظلم کنید بلاخره روزی هم نوبت به ما خواهد رسید....
  • مهدی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    حجاب قانونه مثل بستن کمربند با متخلف هم قانونا باید برخورد بشه اینقدر مسئله رو بزرگش نکنید، برا خانوما هم سخت نیست با ی لباس مناسب بیان بیرون
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      19 5
      کمر بند ایمنی قانونی در کل دنیا هست ، شما یک کشور دیگر پیدا کن که حجاب در آن اجباری باشه
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      4 2
      خیلی هم سخته تو تابستون کل بدن رو بپوشونی
  • علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    81 22
    خیلیم عالیه بگذار برادر من بگیرند وببند کنند مگه ما کمتر از طالبانیم چند وقت دیگه میگند خانم ها بدون روبند هم حق ندارند بیایند بیرون اینها می خواهند فساد خودشون در پشت این بگیر وببند ها قایم کنند ومردم را سرگرم این مسایل پیش پا افتاده عهد قجری کنند کاش این مردم خفته بیدار بشن ایران به فنا رفته انوقت عده ای طالبان زاده دنبال احیاء حکومت طالبانند ایران بی صاحب است بی صاحب
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    74 22
    چهل و چند سال از حکومت می‌گذرد هنوز هم بازی میخورید؟ از اسلام فقط حفظ حجاب مهمه ؟
  • جناب x IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 61
    داداش اگه جلوشونو نگیریم و نظام رو شب کنیم مملکت از بین میره بدن که باید پوشیده باشه که تا حالا دیدی کسی موهاش بیرونه ولی حجابش درسته کسی بهشون گیر بده نباید مملکت کم کم کج بره این ادم ها بعدا ولدینی میشن که بچه ها رو از حجاب خدا و اسلامی متنفر می کنند باید متوجه شون کرد مثل معلمی که بدون توضیح دادن بگیم مثلا بگیم رادیکال ۹ میشه ۳ باید متوجه شون بونیم کسی که متوجه نشه از این کار بیزار ومیشه ولی حفظ مو به این دلیل است که از اون هایی که بیرون به فکر خود نمایی هستند تشخیص داده شویم تا به پارکی شناخته بشیم تا ادم ناپاکی اشتباه نگیره
  • انینا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    62 13
    آخه این چ جور امربه معروفیه دختران این کشور چرا باید آنقدر از اسلام و دین و...فراری باشند .شما بااین کار بی حرمتی به کل مردم ایران میکنید . اینها فرزندان ماهستند چرا عقده‌ی فردی و زندگی خودتونو سر جونای مردم خالی میکنید
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    44 4
    متاسفانه نفوذی ها سخت در حال پیش روی هستند،،،، تا با نام دین،، ریشه دین را بکنند و ملت ایران را نابود کنند، تا این ثروت کلان بدست شرکت‌های چین و روس بیافتد
  • US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    24 7
    همینجوری هم گند اقتصاد و کار وکاسبی ها رو گرفته دیگه بگیر و ببندتون واسه چیه؟فقط ظاهر کارو درست کنین همه چی حله؟
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    20 70
    کسانی که این حرفعا رامیزنند یا تایید میکنند موافق بی حیایی هستند. وما اون را نمیپسندیم. ستاد امر به معروف یک ستاده ولی تعداد زیادی از مردم پشتش هستند. پس بهتره به جای پاک کردن صورت مسئله ،مسئله راحل کنیم.وبی حیایی که در دولت جناب روحانی به سرعت رشد کرد راازبین ببریم.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    31 14
    سید گل گفتی اینا احترام زن ودختر تو ایران کشتن اینا فک میکن حرمت زن فقط همین روسری حرمت زن ودختد دامنشه که باید پاک نگه داشته بشه نه روسریشه زیر روسری هم میشه هزاران کار کرد
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 6
    باور کن تمامی گروهها دسته ها از پرنده تا چرنده همه یه جوری به این گرانی وبیپچاره گی مردم حرفی زدند واعتراضی کردند ال این اصلاح طلبان شکست خورده سیاسی .خدا می داند این ملت بیچاره چه زجر وداغهایی خورد به خاطر اینها.چقدر در کنارشان بودند.وو
  • ناشناس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    22 5
    شماها هیچ فرقی با همدیگر ندارید و قایل به تشیع سیاسی هستید . یعنی با دیانت شیعه سیاست ورزی میکنید تا دارای حاکمیت باشید . قدرت قبلا تماما در دستان شماها هم بوده است . آیا مردم ایران بین طالبان افغانستانی که بعضی تندرو و بعضی میانه رو هستند تفائوتی هم قایل میشوند ؟؟ سرو ته یک کرباس هستید .. همه تان ... یک یکتان !!!!!
  • محمد IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    14 14
    یک روز یک خانم بی حجاب کنار شوهرش دیدم.گعتم شوهرتان از نگاه هیز مردان ناراحت نمیشود.به شوخی گفت ولی حرف درستی گفت.گفت من دلم و زیر دلم پشت دلم بالای دلم امانت شوهرم است ودر امانت داری تلاش میکنم.الباقی مال خودم است و به کسی اجازه استفاده نمیدم.
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      20 3
      با احترام بیجا کردی پرسیدی
    • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      6 1
      بدبخت به تو چه ربطی داره شما چرا نگاه کردی پس خودت ناجنس هستی دیدگات باز باشه عقل داشته باش
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    26 8
    ای بابا کی بفکر دختران وزنان ایران زمین است برو فلسطین وببین
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    19 53
    دیگه هرجا میریم همه بی حجابن برای ما محجبه ها این حجم از بی بندوباری سخته نه چیزی که تو میگی اتفاقا ما با برخورد موافقیم از طرف ما صحبت نکنین
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      23 2
      اولا بی بند و باری یعنی چی؟ درست صحبت کنید. ثانیا شاید اونها هم معتقد باشن باید با شما برخورد بشه
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    20 35
    دیگه هرجا میریم همه بی حجابن برای ما محجبه ها این حجم از بی بندوباری سخته نه چیزی که تو میگی اتفاقا ما با برخورد موافقیم از طرف ما صحبت نکنین
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 12
    این حرف همه مردم است دمت گرم بااین حرف خودشون مشکل دارند
  • دوست IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    26 7
    بنظرم ی مدتی اقایون ر محجبه کنیم. شاید مشکل حل شد
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    24 6
    آخه کدوم خداگفته حجاب اجباری بی دین
  • علی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    31 16
    اقای ابطحی ضمن سلام و عرض ادب خواستم چند نقطه ای را به عرایض برسانم این دولت به اصطلاح اصولگرا چه میخاد از جان این مردم ستم دیده کشور در طبو تاز گرانی میسوزد اینها دم در خانه ها گشت ارشاد گذاشتن که خانم سه تا تار موهاتون بیرون است اگر اینها بجای اینکارها مامور تعزیرات حکومتی را به بازارهابگذارند جهت مبارزه با گرانفروشی این خوبه ولی خودشون عمدا نمیخان انجامش بدن فقط میخان گرانی را به حدی برسانند که مردم لز گرسنگی هلاک بشوند اینها لذت ببرند اینها از کجا امده اند اقای ابطحی مم یعقین دارم که اینها ایرانی نیستن برای مردم ایران هم اشکار شده است از چه کسی فرمان میبرن کشور ایران در حال متلاشی شدن است این ریسی با شش کلاس سواد چه سیاستی دارد که کشور را اداره کند نمونش را میبینیم دیگه عوض اینکه با گرانی مبارزه بکند با دنیا بر سر سازش بیاید رفته جلو د خانه مردم مامور گذاشته است اینکار ریسی میدانی مرا با چه دورانی گی اندازد زمانی که اعراب بر ایران حکومت می‌کرد دقیفا همین کاری که ریسی با مردم ایران میکند اعربها همین کار را با مردم ایران میکردن ف‌کر میکنم تاربخ تکرار شد همین اعرابها دوباره بر ایران
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 11
    بالاخره یکی پیدا شدا شد حرف دل مردم بزنه
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    29 15
    آقای روحانی تو مناظره میگفت آقای ریسی میخان پیاده رو برای خانم ها و آقایان جدا کنند کسی حرفشو باور نکرد ... بفرمایید مردم نابینا ... اون از ارزانی ها اون از بورس که درست کرد آیتم از فشارهای اجتماعی و اخلاقی
  • یکی از مزدم IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    21 35
    آخه آقای ابطحی نامحترم خودت بزار زن وبچه ات لخت بیان توخیابان و بزک شده بگردند ببینم خوشت میاد بی غیرت باشی.
  • محمود IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 8
    چه عجب یک نفر توی شما یک حرف درست زد بابا دمت واقعا همه را دارید از دین اجباری زده می‌کنید
  • امیر IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    53 10
    ما که جزو مردم عادی هستیم داریم میبینیم که توی کشور بظاهر اسلامی ایران چقدر فساد و فحشا زیاده همه صاحب کارها با زیردستاشون در ارتباطن همه دختر پسرهای جوان که توان ازدواج ندارن در خفا روابط زن و شوهری دارن پارتی های شبانه و بساط مشروب خوری حتی به دهاتهای کوچک هم کشیده شده دیگه وای بحال شهرها الان پیرمرد پیرزنهایی که زمان جوانی پرهیزگار و پاکدامن بودن وقتی دیدن که دین فقط بهانه برای دکانداری مسولان هست اونها هم بیخیال اون دنیا شدن و پا به پای جوانها مشغول عیش و نوش شدن شما عمامه بسرها خوب دین رو توصیف کردین به همه فهموندین که دین جز فریب و نیرنگ نیست کمتر از دو نسل دیگه یعنی کمتر از ۶۰ سال دیگه چیزی به اسم دین و اسلام توی ایران نخواهد بود
  • نیما IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    29 11
    عجب تو حیرتم !!انگار ما هیچ مشکل دیگه ی نداریم گیر دادن ب حجاب خخخ واقعا حالم داره بهم میخوره
  • اصول گذار IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    20 11
    من نمیدونم این اصول گراها چرااینقدرنفهمند
    • US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      3 1
      نباید به اصلاح طلب رو داد بن فساد وبی حجابی همین اصلاح طلبها هستند
  • علی قلی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    22 18
    من به خانمم گفتم اگه گیر این گشت مضخرف ارشاد افتادی به من زنگ بزن در اسرع وقت یه جوری اون خانومای رد بکنم که راه خونشونو گم کنن
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      چند کلامی هم از مادر شوهر شجاع بشنوید
  • زهرا SE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    23 10
    دقیقا با ایشون موافقم. با این کار افراد محجبه هم تحت فشار هستن. چون دیگران فکر میکنن امثال محجبه ها با این طرحهای مزخرف موافق هستن، در حالی که این کار امنیت ما چادری ها رو هم بیشتر تحت الشعاع قرار میده. کجای حکومت شما شلیه حکومت حصرت علی است؟. علی علیه السلام هم با بی حجابهای دوران خود این گونه رفتار میکرد؟!!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    20 13
    کجای دنیا حجاب اجباری دارند حجاب وجدان ادم با ید در دل خودش داشته باشد وقتی بیشتر مردم شغل کار داشته باشند کسی وقت فکر کرددن به این جور کارها را ندارد مملکت ازنظر اقتصادی نا مطلوب است است وضع را خرابتر نکنید
  • ا ، ف IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    12 28
    لطف‌الله اون ابطحی بفرمائیددیگربیش ازاین زرر نزند دخترایرانی حجاب داردوآن دختری که در بی حجابی افراط کند از طوایف شماهستندومثل شماعاشق فسادوشماهاهم که ازخداخواسته مشغول فسادخودمیشوید لعنت خدابرشما وامثال شما
  • طوسی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    14 7
    بهشت زورکی از اون ور میافته جهنم.
  • دزفولی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    12 25
    چقدر دوست داشتم امکان داشت رودرو باهات صحبت میکردم وازخودت میفهمیدم که بابت این سخنان سخیف وعامیانه تر از عوام چقدر پول میگیری یا شما بدون طناب دنبال شیطانید
  • امین IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    22 12
    انصافا حرفش حقه، ماهم خانواده مذهبی هستیم، اما به خاطر وحشی گری که با مردم دارن این وحوش طالبانی،خانوادمونو نمیتونیم با حجاب تو جامعه ببریم، چون مردم فکر میکنن همه مذهبی ها مثل اون وحشیان. تمام مذهبیارم شما بی دین کردید.
  • امیر IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 16
    این دوروی منافق کشور و خانواد ها را خراب کردند حالا منافقانه از خانواده دفاع میند ۸
  • @ IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 17
    اصلاح طلب اونم از نوع آخوندش مساوی با منافق بیحیا
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    17 26
    یک با ه بفرمائید مخالف حجاب هستید جناب شما خودرا فرزند حضرت زهرا می دانید چرا بدست از شما خیلی بعید است در شهر چه خبر است شما که از آرمان‌های امام. انقلاب دم می‌زنید حرف های فائزه هاشمی را تکرار می کنید
  • مهی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    27 3
    درست نیست هم مملکت و گند بزنن هم اینقدر پرو باشن تعین کنند که مردم چطور لباس بپوشن ، با این کارها فقط مردم را از اسلام زده می کنند
  • عنایت IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    26 3
    شماهمه دراین نظام شریکیدخودتون بهترمیدونیدهمه این بگیروببندهافقط برای اینه که خواسته ومطالبه جوانان رادرحدهمین بیرون گذاشتن تارموولاک ناخن نگهداریدوباخیال راحت به چپاول ثروتمان بپردازید!!!
  • سیداحمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    9 18
    آقاآخوندابطحی شماهمان اکبرگنجی های هستید(اکبرپنس)که افکارورفتارتان. درکذشته مردم راارهمه دین اسلام متنفرکردیدحالاکه ازقدرت وشهوت قدرت بکناری رفته ایدپزمردمی اصلاحطلبی میدهیداسلام ازدست شماها خوارج دوران امام علی ودراین دوران کم ضربه نخورده اندجمع کنیدبساط روشن فکری وحماقت واسلام ستیزی یتان رابگذاریدمردم ازشماگهب ال احبارها نفس بکشن اگراسم این مردگ درست ننوشت عذرمخواهم والسلام
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    15 20
    چه طرز تفکرغلط ودشمن پسندی..جواب عواقب فسادوتباهیها وازهم پاشیدن زندگیهاراچه جورمیدی..درقبال لباست مسئولی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    21 4
    می‌خوای مردها هم مقنعه به سر بیان بیرون؟!تعارف نکنید.افکارقرون‌وسطایی یه عده باعث کشف حجاب خانما شده یه مرتبه قانون طالبانی رو به اجرا بگذارید هر چند که بعید نیست تلویزیون نبینید ؛تنهایی نیاید بیرون؛و...
  • مهدی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    39 17
    چرا رفراندوم سراسری نمیذارین و از خانم ها نمیخواین که آیا حجاب اجباری آری یا نه؟؟؟!!! در دین هیچ اجباری نیست مسئله اینجاست که این رژیم دیکتاتوری هست و در حال شکست.. مردم دیگه جمهوری اسهالی نمیخوان. والسلام
  • حسن FR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 5
    زمانی که بودی یادمان هست . ژست نگیر
  • محمد حسن IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    19 5
    مگر این جوانان نوجوانان قبول میکنند. این خط ... اگر تونستید چادر یا حجاب سر این جوانان بکنید... در کل مگر میشه به زور کاری کرد بامردم ..صحبتمردم اول نون بدین دوم آقایان تو قصر زندگی لتکجری نکنند .بعد امر و معروف کنند
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    16 16
    جناب ابطحی مرحوم کافی حرف پر معنایی بر زبان جاری می‌کرد می فرمود شیطان انسان عابد را هم کج می کند آن مرحوم این روز ها را پیش بینی می کرد که عده‌ای خواهند آمد که حا ضر ند دین خود را به‌دنیا بفروشند
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    14 3
    حداقل امامه را بردار بیا داخل ملت بعد
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 28
    مزدوران وطن فروش جاه طلب افساد طلب کاش زنان و دختران خودتان را هم همین جور لخت می‌فرستادند توی خیابون تا جوونا لذت ببرن.
  • ابراهیم عبدالهی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 5
    با سلام و احترام همین امروز حدود نیم ساعت پیش دو تا ماشین پلیس به اسم گشت فرهنگی وارد پارک ساعی شدند و اکثر دخترهای جوان را سوار ماشین کردند و بردند به مرکز. از طرفی خود مشاورین اجتماعی در مراکز مطالعات پلیس و شهرداری تمام خانه های قرمز و مرکز فساد را شناسایی کرده اند.سوال چرا این موارد از سطح جامعه پاک نمیشود و از بین نمی رود وبه جای آن این حالت گشت مزاحم افراد اکثرا سالم جامعه میشود که همین امر باعث دین زدایی شدید نیز در این گروه میگردد. حال اگر قرار است که به دین ضربه زد این بهترین کار و ایجاد فاصله با این قشر جامعه است. با تشکر.
  • نا شناس IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    13 33
    بالاخره نظام این کشور جمهوری اسلامیست وهرکس که دراین کشور زندگی می‌کند ویا وارد می‌شود باید تابع قانون کشور باشد بی بند وباری بی اعتنایی به عفت عمومی و اجتماعی از هر کس باشد نکوهیده وقابل بر خورد میباشد متاسفانه یک عده رفتارشان بسیار هتاکانه وغیر قابل تحمل است که باعث ناراحتی دیگر خانواده ها می‌گردد ولازم است بهر طریق ممکن از آنها جلوگیری شود مگر تعریف حدود آزادی این نیست که موجب سلب آزادی دیگران نگردد
  • ایرانی تهرانی زاده IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 14
    دمت گرم سید عاقل مردم دوست. البته بعضی از بد حجابها دیگه شورش را درآورده اند! اما الان و در این وضعیت جامعه ی ایران تشدید فشار بر مردم ، حوادث سختی را برای حکومت اسلامی ایران ایجاد خواهد کرد! عقلانیت گاز انبری جواب نمیدهد.
  • آرش IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    12 14
    ابطحی شکر زیاد میخوره _ چیزی براش مهم‌ نیست جز منافع حزبیش
  • منصور IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    20 3
    متاسفانه بجای اینکه به معیشت مردم تلاش کنند. هر روز یک داستان با نام‌های مختلف از جمله کشت ارشاد. وپوشش اجباری درست میکنند شدن داغ تر از اش. حای تاسفه که میخواهند پوشش را به خانم ها یاد بدهند. در حالی که خود نمی دانند که کار اجباری هیچ وقت انجام نخواهد شد. فقط تعدادی نون خور در قالب تیم درست کردن که هم حقوق میگیرند هم مردمو ناراحت میکنند
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    22 2
    برای چاپیدن مردم دس به هر کاری میزنن
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    54 8
    هر جا زیاده روی شد، همه چیز به فنا رفته. الان خانواده ها با این شیوه رفتاری حکومت فاسد در حال نابودی هستند. این حرومزاده ها باید به فکر ازدواج جوانان باشند. نه اینکه هر روز یه راهی پیدا کنند جیب مردم رو بزنند. هیچ دزدی از این دزدها دزدتر نیست.
  • حمید رضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    10 7
    آقای ابطهی کاملا درست گفته ، اجبار به اصل دین ضربه می زند ، باید راهی بهتر و روشی حرفه ای تر در برقراری نوجوانان و جوانان با دین پیدا کنیم اول دادن آرامش به جامعه و بعد از دور کردن از استرس ، فکر کنم راههای تشویقی که احساس ریاح و تحمیل نرم نداشته باشه ، و تعلیم در زمان طولانی به دور از خسته کردن افکار عمومی ، وبالا بردن سطح درک صحیح جامعه از حجاب و تبلیغ حجاب به طور کامل ، نه فقط حجاب ظاهر ، حجاب باید باطنی باشد ، حجاب چشم و حجاب دل ، حجابی که رعایت آن باعث زدودن گناه در جامعه شود ، و اقتدار پلیس در جهت حفظ آرامش جامعه و امنیت زنان و مردان چه با حجاب کامل و چه با حجاب ناقص ، خود حجاب قابل قبول می باشد
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    16 17
    همین چرت وپرت ها رو بخاطر دو تا رای گفتید که الان نمی تونید زنان سر لخت وگاها بی بند وبار را جمع کنید،شهروروستا وجنگل ودریا پر شده از زنان لاابالی که گول حرفای شما روخوردند و بیچاره شدند
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    24 11
    لا اکراه فی الدین قطعا فراموش و حذف شده چون بنام دین دارن مردم رو خفه میکنن . لعنت به بهشت اجباری
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    20 13
    لااکراه فی الدین اصلامانمیخوایم بریم بهشت کی بایددید
  • احمدی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    17 45
    از لباس روحانیتی که پوشیدی خجالت بکش، شما مگر قرآن نخوندی؟ حجاب از قوانین قرآنه، چرا برای اجرای قانونی که قانون قرآن هم هست این طوری از بی حقي دفاع میکنی؟ یعنی واقعا شما راضی به این همه بی بندو باری و بی حجابی هستی؟ آنقدر دنیا شما رو اغفال کرده که پا روی حرف خدا و قرآن میذاری؟ حجاب برای خانمها سخت نیست، اما خدا میدونه چرا حجاب خانمها برای آقایون آنقدر سخته که این طوری سینه چاک میکنن؟؟؟!!!!!
  • مهدی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    15 19
    از این آخوندها زمان قدیم هم بودن که بوقلمون صفت بودند. برو از فاطمه زهرا خجالت بکش.
  • آزادی؟ IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    23 14
    از نظرتون آزادی یعنی هرکسی که بتونه لخت راه بره، این یعنی آزادی؟ یا اینکه آزادی یعنی لب تو لب شدن تو جشنواره؟ از آزادی چه چیزی میخواین؟ مشخص هست یا فقط درحال تکرار سخنرانی های بی بی سی و بقیه دوستان هستین؟ فضای جامعه رو کردین حریم شخصی و توقع دارین کسی بهتون چیزی نگه؟ مگه سخن از علی نمیزنید؟ سخن و دین علی این بود؟ مگه لباس پیغمبر رو نمیپوشید؟ افکار پیغمبر این بود؟ قرار نیس کسی رو با دعوا به حجاب بیاریم ولی حداقل کمی رعایت کنید... البته خب خبرآنلاین هم مشخصه کدوم طرفه دیگه لازم نیس بگیم...
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    9 11
    شما بفکر رای خودتی یا زنان ایران زمین؟ خخخخ
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    17 11
    درود برشما حجاب اجباری بی فایده است
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    13 8
    بعد از مدتها یک حرف حسابی شنیدم... دریغا
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    21 9
    یکبار از خود پرسیدید چه کردیم که حجاب و متانت از زن و مرد در حکومتی که بنام اسلامی نامیده می شود کمرنگ شده
  • شاهد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 4
    چرا میخواید باحجاب وبیحجابو به جون هم بندازید همه در کنار هم داریم زندگی میکنیم اگر ارشاد هست باید درست وبه جا فرهنگ سازی وارشاد کنید هیچ چیزی به زور واجبار نشده و نمیشه بعدش همه اینها از بیکاریه اگر شغل وکار و فعالیت باشه دیگه کسی سراغ این موضوعات نمیره وهر کس سرش تو کار خودشه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    24 5
    آقای ابطحی چرا وقتی مردم در مشکلات سیل و زلزله وسختی معیشت ،و دردهای دیگه بودن شما خبرتان نیست انگار اینا ایرانی نیستن حالا که چند زن لاابالی حرمت شکنی میکنند و شما که لباس دین را دارید باید حل مشکل کنید با آنها همراهی میکنید حجاب امردین و واجب است وچون در اجتماع باید رعایت شود از امر واجب فردی در آمده و واجب اجتماعی است ،این مسئله عادی را درس نگرفته اید که حالا برا اینکه خلاف مسیر انقلاب صحبت کنید وبا دولت همراه نمی شوید امر واجب دین را انکار میکنید
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 6
    اسلام و احکام آن را عملا یاد دهید با رفتار تان نه با اجبار و ...
  • محمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    13 16
    اولین باره آخوند میبینم که می‌فهمه !!!!!!!
  • محمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 2
    فقط خدا به دادمون برسه اخروزمان که میشه دین دارها به جان هم میفتن
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    12 10
    یکی از بدبختی های زنان این است که حد خود و حضور ومقداروارزش خود رانمیدانند ،هرجا کم می آرن از جلوه هایی که خداوند بعنوان ارزش برای آنها گذاشته بعنوان وسیله دیده شدن استفاده میکنه مثل عرضه کردن موی سر وبدن وغیره و محیط را برا سوئ استفاده کردن از خودش را بوجود میآورد ودستاویز آدمایی مثل ابطحی میشود
  • بشیر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    17 4
    این روزها چه فعال شده ایی ، خبری هست؟ چقدر هم دلسوز و دلواپس خانوم هایی .
  • آرش IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 7
    منافق کسی است که ظاهر و باطنش فرق داره خداوکیلی اگه آخوندی چرا با فرمان خدا مبنی بر پوشش صحیح بانوان مخالفی اگه ضد دین و انقلابی لباست رو دربیار کار به حرفت ندارم ولی حداقل اگه دین نداری آزاده باش و مرد باش
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    35 14
    آقای ابطحی بجای حرفهای صد من یه غاز که ما میدانیم پشتش چه اهدافی دارید میتوانید زنان را به الگوهایی مثل خانم سبا بابایی مادر شهید ژاپنی که از مهد بی دینی وبیحجابی به ایران آمد وبا حجاب زندگی کرد افتخار آفرید مادر شهید شد والان الگویی برا ایرانیان شد یاد کنید درضمن او از هیچ گشت ارشاد هم نترسیدچادر را ملاک حجابش قرار داد و الگویی ماندگار شد .
  • محمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 7
    سلام . دوستان با این حرف زدنش میخواد جو روانی حاکم کنه تو جامعه شما بپرسد از فقر چیزی میدونه ؟!!!! از تورم گرانی چیزی میدانه این اقا سید حوص گونی کرده
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 8
    درووود برشما و فهم شما
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    10 13
    متاسفانه زنان ما تا کم میارن از جسم خودشان مایه میزارن وآدمهای بی غیرت شهوتران زمینه را آماده میبینند از آنها سو استفاده میکنند و ژست طرفداری از زنان را میگیرند زنها باید هوشیارتر از این باشند خودشان را ملعبه آدمهای چشم چران قرار ندهند
  • حجت شکرزاده IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 10
    آیا تذکر برای حفط شئونات بگیر و ببند اسمشه؟ آقای سید محمد علی ابطحی نژاد!
  • علیرضا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 12
    بخداقسم گشت ارشاد زمان هاشمی درست شدو خود اصلاح طالبان بانیش بودن حالا میندازن گردن دیگران.مشدی این حرفاکهنه قدیمی شده یه حرف تازه بزن بااین حرفا خودشیرینی نکن تو خودت دستت باروحانی و خاتمی تو یک کاسه هست بدبخت ت ودوستانت به اندازه صدنفررای نیاوردین بدبخت مردم شنارا تو زباله دان تاریخ انداختن اصلاح طلبها دیگه بایدبرن موزه خجالت بکش.
  • دخترک پرتقال فروش IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 9
    به نظرم رفتار خشونت آمیز باعث زدگی از دین میشه اما این دلیل نمیشه که کلا حجاب که حکم خدا هست رو ببریم زیر سوال!!! ضمنا فکر کنم خیلی وقته تو خیابون ها نرفتید و وضع حجاب دختران و زنان رو ندیدین ! قسم می خورم بعضی ها اونقدر جلف و باز لباس می پوشن که اگر لخت هم بودن انقدر جلب توجه نمی کردن! از کدوم اجبار حرف می زنید ؟؟؟ واقعا وضع حجاب جامعه رو نمیبینید؟؟؟؟ باید باور کنم که با اینکه به ظاهر روحانی دینی هستید اما باطن حرف هاتون با دین مغایرت داره؟؟؟ باید باور کنم که با امر به معروف و نهی از منکر که توی قرآن اومده مخالفید؟؟؟ شاید من اشتباه از حرفتون برداشت کردم که امیدوارم اینطوری باشه
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    14 6
    برای چی اینها را می سازید؟!بی بند و باری معدودی برای تزریق فساد به جامعه از سر ندانم کاری از حد گذشته کسی هم کاری با اینها ندارد،کدام گشت ارشاد کدام بگیر و ببند،با زدن تهمت الکی به اشاعه بی بند و باری کمک نکنید!
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    16 8
    سید اولاد پیغبر فقط مونده یه سری از بانوان مثلا محتزم تو مترو با لباس زیر تردد کنند باور ندارید تشریف بیارید تماشا کنید
  • T .h IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 10
    مرحبا چقدر عالی گفتید خداحفظتون کنه
  • داود IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    6 4
    واقعا میگی یا میخوای خودت روشیرین کنی
  • حیدری IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 8
    این مگه خلع لباس نشده بود.چرا عکسشو با لباس مقدس روحانيت گذاشتید؟
  • Bi nam IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    13 13
    منم خودم چادری ام. نه بسیجی ام و نه از خانواده سپاهی ام. هرجا میرم یجور همه بهم نگاه میکنن انگار دلشون می خواد فوش دن
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    18 19
    من خودم ی زن هستم واقعا بعضیا طوری میان بیرون که منم خجالت میکشم. اتفاقا ظاهر اونا بی حرمتی به بقیه و قانون کشوره. توی خونه خودشون هر طوری دوست داشتن بگردن
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 4
    اصلا گشت ارشاد معلوم.نیست از کجا نشأت گرفته... ما علما و مراجع تقلید و روحانیون زیادی داریم که وظیفه فرهنگی.و عقیدتی رو بخوبی دارن انجام میدن.. اصلا کی گفته نیروی نظامی در کار فرهنگی دخالت کند.. چرا این مملکت داره به سمت بی صحابی پیش میره.. در هیچ مسأله ای یک نفر مسؤول مشخص نمیبینیم.. هرکس میاد یه حرکتی میزنه ..
  • محمود US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 3
    خدایا به دادمون برس،کاش بجای این همه باریک الله به این آقا کمی هم وقت میذاشتیم و مطالعه میکردید،هر کی هر حرفی میزنه ولو باطل اگر کمی با آداب اجتماعی و هندونه به بغل مردم دادن باشه اکثر مردم قبول میکنن و دنبال مصدر و ریشه نیستن... با این وضعیت خوش بحالتون مردم عزیز شما حتما یه چیزی میشید...
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    10 4
    برید از قدیمی ها بپرسید بعد انقلاب کسانی که به پسرها و دخترها گیر دادن بچه های خودشان بدتر از آن جوان‌ها شدن خواهشا بازیچه سیاست بازی نشید و به مردم گیر ندید با اعتقاد مردم بازی نکنید مطمئن باشید خیلی بدتر از این میشه بزارید حرمتها بمانه
  • سید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 6
    اون شما اصلاح طلب دهه شصت بودین اینکارها راانجام میدادید
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 4
    این هم نان به نرخ روز خوره وگرنه بدترین دوران بگیر ببند در زمان حکومت هم حزبی های ایشون یعنی زمان نخست وزیری آقای موسوی که همه را فقط مجبور به پوشیدن رنگ های تیره و مقنعه های بلند و چونه دار و گشتن اینکه جوراب کلفت در کفش کتونی برای مدرسه پوشیده این یا نه بود ما حتی حق پوشیدن رنگ های زرد و روشن در خیابان را نداشتیم اون زمان چه اشخاصی مسئول بودن موسیوی نخست وزیر، خاتمی وزیر ارشاد که زمان ایشان اجازه داشتن ویدیو را هم نداشتیم و بقیه شون یک جستجو کنید ببینید هم حزبی های ایشون چقدر دگردیسی کردند اصولاً نه افراط خوب است نه تفریط الان ایشون نظرشون را درمورد گفته های فائزه هاشمی بیان کند این حرفها برای ما که تجربه حکومت هم حزبی هایش را داریم فریب بشمار میرود لطفاً اول بیاید نظرتون در مورد عملکرد فرهنگی هم حزبی هاتون در دهه شصت بدید عملکرد آقایان موسوی ، خاتمی ، موسوی خوینی، خلخالی و.... بله هرچه تندروی وحشتناک که میخواستند در دانشگاه دیوار بکشند مثل آقای تاج‌زاده و... هم حزبی ایشون بوده و هستند آقای ابطحی شاید بتونی دهه های هفتاد و هشتاد و... فریب بدهید اما ما را نه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    9 5
    طالبان اند.
  • عباس IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 6
    می خواهند با بگیر وببندهای گشت ارشاد ذهن مردم وجامعه را از تورم وگرانی های نجومی و وحشتناک ایجاد شده توسط دولت رئیسی پرت کنندتا بتوانند با خیال راحت گرانی های سرسام آور را هرچه بیشتربه جامعه تحمیل کنند.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 7
    واقعا درست گفتین من خودم چادریم وقتی تو خیابون را میم همچین حسی دارم حتا اطرافیان خودم هم میگن چرا چادر میزنی.. کارشون اشتباه هست هیچ کاری زورکی نمیشه بلکه باعث میشه بی حجابی بیشتر بشه..
  • علی‌پای‌برجای IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 9
    اگر‌جناب‌ ابطحی‌ صاحب‌ فتوا‌ و‌ رساله‌ و‌ مرجع‌تقلید‌ است،‌ نظریه‌اش‌‌را‌ کارشناسانه‌ وقابل‌ احترام‌ میدانیم،امااگر‌ مقلد‌‌ است‌و‌ فتوا‌ میدهد،‌‌‌ لایق‌ لباس‌ مقدس‌نیست،
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 11
    چه عجب یکی پیدا شد حرف حق زد
  • علی اکرادلو IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 16
    شمابدتون نمیادمثل زمان شاه زنها.......؟!
  • یزدی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 6
    وظیفه ما ابلاغ وارشادوانذاراست اگر نفوذ کلام نداریم به هردلیل بااجبارنتیجه عکس وتنش درجامعه وبدبینی ودشمنی بادین میشود
  • سمیه IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    11 4
    سلام والله من می خوام پارچه چادر بخرم برا دختر تازه به تکلیف رسیده یا روسری اینقدر گران است میرم خود چادر بخرم باز هم گران .دخترم هم دوست داره چادر بپوشد ولی با این گرانی ها واقعا کاش به جای ترویج بی حجابی ، با فروش پارچه به قیمت ارزان ،چادر پوشیدن وحجاب را رواج دهند .
  • اکبری SE ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 7
    واقعیتی در متن ایشان وجود داشت که باید مسئولین توجه نمایند ، زور و اجبار نمی تواند راهگشای جوانان ما باشد، باید به فکر حل مشکلات و توجه به خواسته های منطقی آنها بود و در این صورت می توان امیدوار بود که جامعه سالمی از نظر اخلاقی و اجتماعی خواهیم داشت.
  • چرخنده US ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 3
    برای انسانها داشتن اختیار و حق انتخاب باید قائل شد با جبر و زور دستور کسی هدایت نشده و نمیشود در ضمن قرار نیست همه ما بهشتی شویم جهنم هم سرنوشت برخی از ما هاست.
  • احمد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    9 7
    آقای ابطحی ،قرآن چه زیبا نفاق امثال شما را بیان می کند ، بهتر از این نمی شد بنفع کشف حجاب سخن گفت ، الان شما نگران محجبه‌ها هستی !!!یاللعجب ،از این صغری و کبری شما نتیجه فاسدی حاصل شد.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 6
    درودبرآقای ابطحی بزرگوار
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 1
    چه نفوذی؟ چرا سرتون رو زیر برف میکنید؟
    • ناشناس IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      2 2
      جناب ابطحی شما که این لباس را بر تن دارید چرا این حرف رو می زنید از شما بیشتر انتظار می رود پس امر به معروف و نهی از منکر چی می شود جامعه ما با این بد حجابی و بی بندوباری روز به روز بدتر می شود متاسفم برای طرز فکر و حرف زدن شما
  • ناشناس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    6 3
    در درجه‌ اول‌ بی حرمتی بدین و مسلمانی است‌. شرط اول مسلمانی لا اکراه فی الدین است که‌ بوسیله حاکمان زیر پا گذاشته شده است.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 8
    برو گمشو بابا
  • علی حیدری IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 10
    اصلاحات هرجایی بی بنیه اگر خفه شود کار قشنگی کرده است .
  • زارع IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    15 0
    سلام دیگه وقت این حرفها نیست فکر کنم خیلی وقت خیابان در نیامدین چهار تا عکس گشت ارشاد که معلوم نیست برای کی وکجاست تو شبکه های مجازی دست بدست میشه اخه خداوکیلی به کی گیر میدن با وضعیت جامعه
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    لطفی که شمااخونداکردین درحق دنیاحالاحالافراموش نمیشه فردم فهمیدن چه خبره دیگه بیشترازاین دیگه نخندونیدمردمو
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 1
    درود بشرفت دیندار واقعی به این میگن نباید کسی رو اجبار کرد
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 3
    فاز دوم طرح ارباب بعد از وارد کردن نوجوانان معصوم بی اطلاع به پارکی در شیراز بدستور همان اربابان شما جناب ابطحی اغاز شده است شما همانهایی هستید که نان سی و اندی سال که بخاطر باایمان کردن جوانهای کشور را خوردید و امروز نان بی حرمتی و محاربه با خدا را با دلارهای نفتی عربستان در حال تدارک برای بلعیدن میلیاردی با اشاره غربی ها هستید منافقین جدید، محاربین جدید بهتره که بدانید ملت رشید ایران بیدارتر از این ها هستند خجالت بکشید امیدهای اسراییل در کشور عزیز ما.
  • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    مرگ بر جهل و نادانی که دین و کشورو با هم دارد نابود می کند
  • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 1
    با خواندن مطالب شما از سعودی اینترنشنال بی نیاز شدم.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 13
    اگر گشت ارشاداز این هم شل تر بگیرد خیلی از خانم ها نیمه لخت نیز بیرون می آیند اینهمه ساده اندیشی بس است
  • مانا DE ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 1
    دقیقا همینطوره ، دینی که با بگیر و ببند ترویج بشه بخدا نتیجه عکس داره و دین زدگی ایجاد می‌شود، من یک فرد ۵۸ ساله بازنشسته هستم که عکس العمل نسل جوان را در جامعه میبینم از روزی که قرار شده گشت ارشاد فعال بشه یک نوع لجبازی و دهن کجی در نسل جوان ایجاد شده و نشانه خوبی برای جامعه و دین و آیین ما نیست! التماس میکنم دلسوزان و بزرگان به این مسئله توجه کنند و چاره ای بیندیشند !
  • محسن IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 3
    افسادطلب تو دهنت رو ببند ملت خیانتهای تو ورئیس ملعونت را فرامکش نخواهند کرد ،ملت ایران تمام بدبختی هایی گه بخاطر هسته ای وفروش اطلاعات توسط افسا دطلبان انجام سد فراموش نمیکنن،تو حالا امدی نطر میدی بی سواد...
  • . IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    نان فعلا تو همین بحث ها هست تا میتونی بخور . ببر حالا دو خوبه حرف از گشت ارشاد میزنی از طرف شما شروع شده شماره سه گشت ارشاد هست (که نیست)اینه نباشه دیگه وا ویلا
  • برات IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    7 5
    جناب آقای ابطحی وجود امثال شما برای محمد و آل محمد یک مصیبت عظما و برای مملکت و ملت ایران که دائم با حرف های منافقانه باعث سردرگمی و گمراه شدن عده ای می شوید یک فاجعه است
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 3
    یادش رفته دولت متبوعش پونز تو پیشونی زنان فرو میکردن همچنان که گشت ارشاد در دولت خاتمی بوجود آمد لعنت خدا بر کسانی که مردم را فراموش کار و نادان فرض میکنن
  • ع IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 1
    این همه چرت و پرت که تنها در ایران وجود دارد از کجای کتابتان در می آورید تو که این همه افراطی بازی در می آوری نمی توانی خواسته کثیف خودت را به زور به مزاج مردم بقبولانی دیگر تمام شد آن دوران بیسوادی هر چه می گفتین و مردم قبول می کردن
  • فاطمه IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 6
    سلام منم با نظر ایشون موافقم .اجبار هیچ چیز رو عوض نمیکه .
  • عابد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 2
    عالی . احسنت
  • علیرضا دهقانی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 5
    شما اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی
  • بعضی ها اگر حرف نزنن فکر میکنند مردم بگن مرده آن IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 4
    خدا لعنت کنند کسانی که در لباس دین برعلیه دین هستن .
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 1
    امسال تو سی ساله گند زدید به مملکت یه راه حل بده فقط زر میزنه
  • حسین IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    کامل شد یا نه درست است یانه
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 4
    امام حسین اصلا این نوع امر به معروف را نمی پسنده نه تنها ارشاد نمیشن بلکه از دین زده میشن فقط با احترام وخوشرویی
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 13
    اسلام ودین هرچه ضربه خورده از همین روحانی نماها بوده . به خاطر همین به به چهچه ها حاضره به دین خدا عمل نشه.امر به معروف ونهی از منکر از واجبات دین است اینها مثل فرزندان ما هستند فریب خوردند ما وظیفه داریم اینها را نصیحت کنیم تا منحرف نشوند.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    احسنت
  • م پ IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 3
    حجاب اجباری نه
  • ناشناس IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 12
    لعنت خدا بر هرچه اصلاح طلب جماعت حیف است که تو سیادت رابا خود به یدک می کشی خدا لعنت کند امثال تورا که این مملکت صدها هزار شهید تقدیم کرده تا این روزها را نبینیم که امثال شما از خدا بیخبرها این بی حجابی را در این کشور مسلمان واسلامی ترویج می کنید باید دهن این ابطحی ملعون را گل گرفت تا عبرتی باشد برای دیگران اگر بی حجابی کارخونه هست به زن ودختران خودت بگو بی حجاب به خیابان‌ها بیایند که شاید هم می‌آیند نمی بینیم فقط خداوند شما اصلاح طلبان فاسد را نابود بکند انشاالله که مملکت اسلامی را با کشورهای غربی اشتباه گرفتید واز شهدا وخانواده شهدا هم خجالت نمی کشید که بهترین جوانهای خود را در راه این کشور هدیه کردند که این روزها را نبینند که شما دارید ترویج می کنید ولی بدانید که خدا هم آبرو برایتان نخواهد گذاشت و روسیاه هستید وخواهر بود
  • حیدری IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 2
    خدایا ما از شر منافق به خودت پناه مییریم
  • US ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    18 3
    تو خیابان کل مردم را به اجبار و زور شمشیر محجبه بکنید و همه هم به اجبار شما اطاعت بکنند. باید شاهد ظهور جامعه غیر دینی و غیر اخلاقی لخت و عریان در فضای مجازی و پشت دیوار باشین که مسبب همین آمران به معروف خواهد بود. نمونه بازرش پا بزارین شهر وان ترکیه. بی حجاب ترین و لخت ترین های خیابان هموطنان ایرانی و ناموس های وطن هستند
  • مهدی رستمی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    15 13
    حجاب سیره بانو فاطمة الزهرا هستش و اینکه شاید اجبار در حجاب زنان و دختران کار مناسبی نباشد ولی بی بندوباری هم قابل توجیه نیست. تا زمانی که دختران و زنان در کشور اسلامی که مادر کشورهای شیعه نشین هستش استقرار دارند ؛ موکلف به رعایت پوشش و حجاب خود هستند تا امثال ما آقایان دچار گناه و هوس نشویم
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    13 0
    باز فریب این دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا رو که دو روی یک سکه اند رو نخورید.
  • حمید IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 8
    اصلاح طلب بی عرضه نق زن. گرگ در لباس میش!
  • حسین US ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 13
    اگه به اختیارکثافت هایی مثل تو باشه که الان بایداجنبی توکشوربه ناموس این ملت تعرض میکرد.واقعا چه کردین شما گوسفندهای اصلاح طلب باحجاب وعفت خانم های ایران
  • آزاد IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    این مردم بلاتکلیف
  • روح اله IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 11
    هرکی موافق اینه که زنان بی حجاب باشن اول از خونواده خودش شروع کنه چه زن و چه دخترش بی حجاب بفرسته تو کوچه و خیابون نه اینکه دیگران رو تشویق به بی حجابی کنه خودش بشینه و لذتش ببره
  • ل IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 3
    لعنت برپدرومادرتون گشت ارشاد یعنی خرگشت
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 10
    از عمامه سرت که خجالت نمیکشی لااقل از ریشت خجالت بکش .
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    14 10
    آقای‌ابطحی‌شما‌لباس‌‌پیامبر‌بر‌تن‌وعلامت‌سیادت‌برسرداری‌خجالت‌نمیکشی‌ازمادرت‌زهرا(س)وازهرپوشش‌یاستقبال‌میکنی‌‌وازامر‌به‌معروف‌ونهی‌ازمنکرپرهیز‌میکنی‌‌فردای‌قیامت‌را‌هم‌لابد‌قبول‌نداری‌‌بترس‌از‌روزی‌که‌‌ائمه‌ازتو‌‌روی‌گردان‌باشند
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    12 2
    خدا به انسان شعور و حق انتخاب داده .دست از سر مردم بردارین بذارین مردم پوشش را خودشون انتخاب کنند...قرار نیست حاکمیت مردم را به زور راهی بهشت کند...حتی پیامبر هم چنین ماموریتی نداشت که حالا حاکمیت ایران شده کاسه داغتر از آش. من خودم محجبه هستم ولی به شدت با حجاب اجباری مخالفم چون شاهدم که این مسئله در جامعه تاثیر بدی داشته و باعث لجاجت و بی دینی شده. خانمهای موجه دهه‌چهل و پنجاه و دهه شصتی حاصل تربیت پهلوی و آزادی انتخاب پوشش و دهه هشتاد و دهه نودیهایی که هر روز در کوچه و خیابان می‌بینیم که هشتاد در صد آنها اصلا حجاب ندارند حاصل تربیت جمهوری اسلامی و حجاب اجباری هستند
  • مینا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 10
    طبق ایه ی قرآن کریم لااکراه فی الدین قدتببین الرشدمن الغی دردین هیچ اجباری نیست هدایت ازگمراهی مشخص شده است وازیک طرف ایه ای دیگرازقرآن کریم به زنان باایمان بگوزینت خودراازنامحرمان بپکشانند شماجناب ابطحی بااین وضع فجیعی که ازپوشش دارین میبینین چه دستوری برای این دوآیه دارین بالاخره امربه معروف باشد یا اجباری نیست ؟ مشکل باحجاب نیست راه غلط شده درمملکتی که نسل جوان حتی حرف پدرومادررونمیپذیرند وبابدترین شکل ممکن باخانواده برخوردمیکنن میشودهمان لباسهای ناجور و.....کاررازریشه درست کنید ابتداشماجامعه های کوچکترررادرست کنید مثل خانواده بعد بفکرجامعه ی بزرگ اسلامیمون باشین ماهرروزکلی دخترهای جوان رابابدترین شکل که قطعا پوشش زمان مانیست ونمیپذیرند رومیبینیم وواقعا فقط افسوس میخوریم که زحمتی که شهیدان ماکشیدن همه به پوچی رفت اتفاقا دم گشت ارشادگرم بنظرمن بایدبابدترین شکل ممکن برخوردکنن من چنانچه درسالهای گذشته اثرات انراروی خیلیا دیدم خواهشا باصحبتهاتون میدون روبرای بدحجابی بازنکنید جناب ابطحی
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    بیخیال سید . دوباره یه 209 میری میگی ببخشید
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 5
    آقای ابطحی شما ها و امثال شما که الآن مدعی حقوق زنان هستین همان هایی بودين که به پیشانی زنان و دختران بد حجاب پونس فرو میکردید
  • عالو IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 2
    با سلام الحق حرف بحقی گفتن اقای خاتمی کاملا موافقم همچیمون دارن ازمون میگیرن حتی دینمون جالبه همش بنام خدا و دین خدا که برعکسه
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 2
    بحث با حجاب یا کم حجاب ریشه در خصوصیات فردی و شخصیتی او و حتی ژنتیکی دارد و با این محدودیتها همیشه خلاف آن ثابت شده است و جامعه را رو به فساد بیشتر میبرد.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 3
    معلوم میشه تمام این لاابالگریها ولوده بازیها زیر سر این حضرات است خدا لعنتان کند
  • خودم IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 1
    موافقم
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    این جمله دقیقا معنیش چیه ؟؟؟؟ « بگذارید مردم با خیال راحت حجاب داشته باشند»؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 5
    درودب شماااا. کاش شما. ریس بودین و اینهمه فهم شعور دارین ودونیا ی کام ما میشد و بقیه
  • بینام IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 3
    باید حضرت زهرا را الگو قرار بدیم
  • آریا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 1
    الگوبرداری از طالبان
  • سعادت IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 2
    کاملن درست مگویید شما حجاب اجباری مثل ر وزه اجباری است
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    ایران وایرانی برای اینها هیچ ارزشی نداره
  • RU ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    هیچ دولتی وهیچ شخصی و هیچ دین دیگری به اندازه این آخوندهای ایران که خودشونو با دین و با خدا می دونند ضربه به دین و دینداری و اسلام نزد ضربه ایی که از اینها خورد از یزید و معاویه هم نخورد تمام مردم و بی دین کردن من اشخاص خیلی زیادی رو می شناسم که نمازشون قضا نمی شد ولی حالا اصلن خدا رو قبول ندارند
  • نرگس IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 3
    من یک‌زن هستم و با جمع اوری این بند و بارها و هنجار شکن ها کاملا موافقم ..اکثریت جامعه ما اینطور نیستند و عده معدودی دوست دارند خودشون رو به نمایش بذارن که باید جلوش گرفته بشه ..بی بند و باری برای بعضیا یه شغله .
  • داود IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 0
    اگر طرف توی ایران مسلمونه میره توخیابون اینارو میبینه گناه میکنه پس مسلمونا که تو خارج از ایران زندگی میکنن حتما باچشم بسته تو خیابون راه میرن
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 1
    من به هیچ کدوم این گردن کلفت های نون به نرخ روز خو ر کار ندارم فقط میگم من یک مردام وقتی یک زن بد حجاب میبینم دلم تکون میخوره و اونهای هم که که میگن نمیشه برای ما عادی شده دروغ میگن که اگه راست میگن پس چرا تا زمانی که تا دید راسشون هست با نگاه تعقیبشون میکنن حالا شما اضافه کن با دیدن این فیلم های مبتذل که د ر دست راس همه هست و باز اضافه کن با این وضعیت بداقتصادی که یک جوون امکان ازدواج نداره چه اتفاقی میفته با بی حجابی در جامع غیر از اینکه کانون خانواده ها به هم بخوره و زندگی ها از هم بپاشه و به خانم ها به عنوان یک ابزار جنسی و تبلیغاتی دیده بشن چیز دیگه ای در نماید لطفا دقت کنید که چه کسی چی میگه اینا هیچ چیز مردم براشون مهم نیست فقط فکر قدرتن به هر طریق
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    حاجی نکنه دوس داری ‌‌‌‌...؟
  • حسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 3
    آقایان و بانوان گرامی . به حرف هیچ بنی بشری توجه نکنید فقط و فقط به امام حی و حاضر زمانمان آقا بقیه الله ارواحنا به الفدا متمسک بشیم و از خدا بخواهیم بقیه طول غیبتش و برما ببخشه تا ظهور کنند و ریشه این همه ظلم و جور و بی عفتی و بخشکونن. الهام عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    موافقم
  • ایرانی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    10 3
    در ایران دین اجباری هست.. بخوای نخوای اینه... بزور باید حجاب داشته باشید... یک عده موظف شدن حکم خدا رو اجرا کنن.. و مردم رو بزور به بهشت بفرستن.. دین اسلام از اولش همین بود.. بخوای زنده ای.. نخوای بزور میزارن گردنت... اصلا نخوای باید بمیری.. من نمیدونم فقط این ایرانی ها میرن بهشت... این چند میلیارد انسان کجا میره پس
  • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 4
    حجاب هم مثل بقیه احکام واجب (اگر واجب باشه) ،مثلا نماز کسی حق نداره برای نماز نخوندن کسی کسی رو سرزنش کنه ،دیگه چه خواسته تنبیه و توسل به زور و ضرب و شتم. حجاب یه امر شخصیه ، و به کسی ربطی نداره ، امر به معروف و نهی از منکر رو برای مدیران دزد راه بندازین.
  • شهروند IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 2
    شما لباس پیامبر پوشیدی و به همین راحتی هرچی دلت می خواهد می‌گویی؟؟!! آیا حجاب معروف نیست و امر به حجاب امر به معروف حساب نمی شود؟ یعنی برای تخریب رقیب باید صریح قرآن را هم فدا کرد!!!!!! پس این همه دم از حسین (ع) و ائمه زدن فقط دکان دستگاه است!!! واقعا جای تعجب و تاسف است.
  • موسوی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 3
    من خودم سیدم قبلا افتخار میکردم که بگم اما الان در هر جمعی که باشم ترجیح میدم در باره اش صحبتی نکم و صحبتی نشه که توهین نشنوم مردم را از هرچه دین بیزار کردند
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 1
    زنان ایرانی متاسفانه با حجاب بالندگی را یاد نگرفتن شاید بدون حجاب یاد بگیرند
  • موسوی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 4
    کلا تعداد معدودی که امر به معروف میکنن کاملا آن را بین مردم منفور کردن چون فقط با خشونت نهی از منکر میکنند و عقیده خودشان را تحمیل
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 3
    جلو این زن ودخترای که همه چی ریختن بیرون باید گرفته بشه زدن به اون در غیرت مرداشون کجارفته
  • محمد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 1
    امثال ابطحی ها که مملکت رو به آستانه سقوط بردند حالا از بی بند و باری حمایت و علیه نهی از منکر و حکم الهی جبهه می گیرن‌
  • علی اصغر همدانی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    کلام ابطحی، با گفتار فائزه، با حرف عبدی جمعا نشانگر یک سناریوی آمریکایی است!!! باطل چنان کف آب رفتنی است. آنچه مفید بحال مردم است، باقی می ماند!!!
  • aylin IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 3
    احسن ،یعنی یکی هم پیدا شد ها
  • ناشناس IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    سلام آقای ابطحی هرکس هرچی در موردت میگه رها کن اینها که راس کار هستند چهل نفر پنچاه نفر یک سفره رنگین برای خودشان باز کردن می‌خورند می چاپنند خدا جوابشان بدهد ایران را جهنم کردن بیت المال را به غارت بردند خدا نگذرد جوابشان را بدهد اینها از نژاد طالبان هستند طالبان کثافت دم از اسلام می زنه سر مردم را می برد زن و بچه مردم را می دزدبه پاکستان می فروشد من که شصت سالم هست از شیعه بودن شرم دارم فقط میخواهم مثل انسان زندگی کنم هر دینی آمد جنگ وکشتار دنبال خودش آورد دیگر از شیعه بیزار شدم تنها من نیستم بیزارم نصف ایران بیزار شدن خدا باعث و بانینش رالعنت کنه مارا از دین بیزار کرد اینها اصلا با نظر مردم کاری ندارن حرف خودشان میزنند یک سری بیسواد روضه خوان که سواد درست حسابی ندارن مملکت را به گوه کشیدن مملکت داری اصول میخواهد باید درس اقتصاد خواند آخوند چه میداند مملکت داری چی چون فقط درس دینی خوانده اصلا ربطی به مملکت داری ندارد دور از جون شما حرف قشنگی زدی انشالل زندگیت عالی باشه مرد هستی
  • م IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 4
    تمام تندروهای اوایل انقلاب الان شدن اصلاح طلب و به قول خودشون معتدل.هنوز یادمون نرفته نظر روحانی راجع به انحلال ارتش.گشت ارشاد میرحسین موسوی و خیلی از کارهاتون رو.
  • زهرا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 7
    سلام واقعا با صحبتشون موافقم نباید چیزی اجبار یا تحمیل بشه
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    8 1
    حجاب قانون کشور است و باید رعایت شود جرم انگاری هم دارد
  • US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 7
    برو شما اصلاح طلبها غرب زده دست پرورده انگلیس وغرب هستید بنابر این قضاوت نکنید که معتبر نیستید باید از این سخت تر برخورد شود بایستی کاری کنند که حوس بی حجابی نکنند
  • داودیدونه IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 2
    حجاب اجباری نمیشه هیچکجای دین هم نگفته اجباری مردم راباحجاب کنیدشمااول شکم مردم راسیرکنیدچون انسان که گرسنه باشدایمانش ازپنجره خارج میشودنمیدانیم این عمل پیشنهادکیست ولی تواین وضعیت بسیاربداقتصادی بیشترازاین مردم راتحریک نکنیدکه اصلا نه به نفع هیچکسی نیست جزدشمنان قسم خورده نظام وکشورپس مراقب باشیدندانسته درآسیاب دشمن آب نریزید
  • US ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 1
    بنظر من باید بر خوردی بشود که هیچوقت حوس لختی وبی حجابی نکنند انقلاب کردیم واقعا افتضاح شده حجاب ها مقصر اصلی هم همین اصلاح طلبها بودند که بی حیايی رایج کردن عامل فتنه و خرابی همین اصلاح طلبها هستند
  • شایق IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 1
    متأسم برات سید،که لباس مبلغ اسلام راپوشیدی برعلیه اسلام تبلیغ میکنی، بترس ازخداروزی که ملاقاتش کنی.
  • Mn IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    خواهشا چیزی را تحمیل نکنید
  • عبدالله IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 6
    حکومت‌ها در دو حالت دست به اقدامات جنون آمیز میزنند یکی اول انقلاب یکی هم زمان اضمحلال
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 3
    سیدبینظیرگشت ارشاد شده فتنه دردسر به هرکی گیرمیدن حطادخالت درعروسیهای مردم مراسم وتمام مجالس مردم راخراب میکنند مردمم مجبورند لجبازی یامبارزه کنندمثل خودشون
  • حسین انصاری IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    آقای ابطحی ، از فرهیختگان و آدمهای درست حسابی کشور مٱیوس شدند و میدانند که افساد طلبان هیچ جایگاه ومحبوبیتی در جامعه ندارند لذا کما فی السابق رو به بی حجابها و دختران وزنان معلوم الحال روی آوردن شاید بتواند یه لشکری از اینها برای حزب مزخرف وفاسد شان جمع کنند . بجای عمامه خاک بر سر خودت بریز
  • میثم IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    صلاح مملکت خویش خسروان دانند
  • US ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 3
    حرف و دستور خدا باید اجرا بشود حتی اگر کل زمین مخالف ان باشند
  • ناشناس IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 5
    من خودم چادریم راست میگن فضا جوری شده مردم به ما هم نگاه بد دارن جایی میری سوال داری از مردم میپرسی دست به سرت میکنن یا زنها چپ چپ نگاهت میکنن نصف بیشتر بی حجابی ها رو با اجبار حجاب دلزده میکنن بقیه که چادر دارن هم مردم باز از خودشون نمیدونن اونا رو اصلا فضا برای ما هم بد شده واقعا این حرفهای ایشون بیشتر حرف ما بوده اونی که سنه حجابش هست عقلش کامله اونقدر مردم رو از اسلام زده کردن که فضا برای همه خفه شده به امید روزی که گرونی بره همه با اعصاب راحت و بدون دغدغه هایی به عقاید هم احترام بذاریم مسئولین انقلاب و معیارهاش رو حفظ کنن همه میرن سمته اسلام و اخلاقیات که همه چیز اسلام حق و ناحقش رو گذاشتن کنار و مردم رو زده کردن از دین با اجبار میگن موهاتو بکن تو اونا هم لج میکنن
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 2
    حجاب يادگار حضرت زهرا
  • مریم IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    3 1
    من خودم چادری هستم موافق چادرهستم ولی به زورنمی شه کسی راباحجاب کرد
  • امیر IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    2 4
    قرار بود آقای رییسی گشت ارشاد مدیران را راه بیندازد ولی ظاهرا ، آقای رییسی زورش به دختران و زنان رسیده و گشت ارشاد را چند برابر کرده و اقتصاد مملکت را رها کرده.
  • مسعود IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    5 0
    آخه نون شما تو این نظام هست می خوای نون خودتو آجر کنی بیشعور ، اگر حجاب بره نظام هم میره اونوقت آخوند بی آخوند.
  • کوروش IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    قوانین اسلام برای کشورهای عربیه نه ایران عزیز من کی ما باید از دست شماها خلاص بشیم با این فکرهای عقب افتاده و فرسوده وفسیل شده مگه میشه چادر به زور سر کسی کرد یا برداشت
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    افساد طلبان گدایان غرب
  • امیر IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 1
    بازم باید خون گریست بحال این ملت
  • زارعی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 1
    کافر همه رابه کیش خودپندارد
  • ج IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    الن اینجور میگه فردا گندش در میاد
  • علی IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 4
    آقای ابطحی : تو را به خدا این لباس را از تنت دربیار و به عنوان یک سیاسی ضد انقلاب صحبت کن.حداقل بوی نفاق نمیدی.تو و امثال تو از دین فقط لباسشو دارید
  • مسعود IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 2
    آقا این لقمه های که پیچیدی خیلی از دهنت بزرگ تره،این جیگرت توی گلوت گیره میکنن خودت خفه میشی