15هزاردانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان چهارمحال وبختیاری هستند

15 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از خدمات حمایتی از جمله پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت:98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان با پذیرش دانش‌آموزان مددجو در طرح مدارس همدل شرکت کردند.

جاسم محمدی افزود مدارس همدل زمینه تحصیل رایگان دانش‌آموزان نیازمند ممتاز و با استعداد را در مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان فراهم می‌کنند.

محمدی اظهارداشت:بیش از 350 دانش‌آموز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان در 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان تحصیل و از تمامی امکانات این مدارس از جمله خدمات آموزشی، رفاهی و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی: 5 نفر از مدیران این مدارس که بالاترین تعداد پذیرش دانش‌آموز نیازمند را داشته‌اند در سطح استان و کشور تقدیر شدند.

مدیرکل کمیته امداداستان چهارمحال وبختیاری گفت: 15 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از خدمات حمایتی از جمله پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

لازم به ذکر است، مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =