شهرام شکیبا

نیویورک تایمز درباره انتخابات افغانستان خبر داد «حتی یک نفر هم در منطقه شوربک افغانستان رأی نداده است. حتی یک نفر. اما عوامل آقای کرزای آمدند و همه صندوق‌ها را با برگه‌هایی که همراه داشتند، پر کردند و صندوق‌ها را که حاوی 23 هزار و 900 رأی بود بار الاغ کردند و به مرکز فرستادند.»
همان‌طور که می‌بینید بار دیگر دست انقلابات مخملی دارد از آستین الاغ در می‌آید تا با رمز «تقلب» افغانستان را به مرکزی برای شورش در منطقه تبدیل کند و آن خطه را هم مخملی نموده بفرستند لای دست اوکراین و گرجستان.
لذا باید به سرعت بچه‌های پایین‌ را بفرستند بالا، بچه‌های بالا را بفرستند پایین. الباقی قضایا خودش درست می‌شود.

مشکل رئیس‌جمهور
در «خبرآنلاین» دیدم که «والدین آمریکایی با این که فرزندانشان به سخنرانی اوباما برای دانش‌آموزان مدارس دولتی گوش فرا دهند، مخالف هستند و از مدیران مدارس خواسته‌اند تا از گوش دادن بچه‌ها به این سخنرانی که از لحاظ سیاسی کنترل شده نیست، جلوگیری کنند.»
1- حالا به نظر شما «اوباما» چه‌کار می‌کند؟
2- ای‌وای، حالا بچه‌های ما که مناظره دیده‌اند چی از آب درمی‌آیند؟
3- فکر می‌کنید مدیران چه‌کار می‌کنند؟
4- اساساً‌ رئیس‌جمهورها دو نوعند: 1- غیرقابل پیش‌بینی 2- پیش‌بینی نشدنی.

شغل اصلی
چند روز پیش در همین ستون نوشتم که آقای بهبهانی وزیر راه پیشنهادی در مجلس ادعاهایی درباره خدماتش کرده بود و آقای زاکانی، نماینده مجلس هم گفته بود ایشان دروغ می‌گوید.
هما‌ن‌روز نوشتم بالاخره یکی از این دو نفر دروغ می‌گویند. دروغگو هم دشمن خداست. حالا به نظر شما «دشمن خدا» که بوده و الان چه‌کاره است؟

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 16362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =