شهرام شکیبا

پایگاه خبری ورزشی ایران «PEONEWS» یک گفت‌وگو چاپ کرده بود با جناب آقای مهندس علی‌آبادی که البته به هیچ وجه سفارشی نیست والا و لابد فقط از سر تکلیف است و‌لا غیر...

در مقدمه این گفتگو آمده است: «مهندس محمد علی‌آبادی تصریح دارد که اصل مهم برایش خدمت به مردم است و از این منظر توجهی به این نکته ندارد که قرار است در چه بخشی از دولت دهم مشغول فعالیت شود.»

1- خدمت مهم است اما مسئله چیز دیگری ا‌ست. کردن یا نکردن، مسئله این است. جاهای دیگر را نمی‌دانم، ولی دست‌کم خدمات بی‌نظیر ایشان در ورزش بر هیچ‌کس پوشیده نیست. البته خدماتشان به کشور‌ها و تیم‌های حریف.
2- به زور که نمی‌شود! فکر کن کامپیوترت خراب شده و پسرعمه‌ات به زور می‌خواهد به تو خدمت کند و کامپیوترت را درست کند. منتها یک مسئله کوچک وجود دارد، که پسر عمه‌ات مکانیک تریلی است. حالا هی بخواهد به زور خدمت کند. بابا جان آچار رینگی 54 که به کار باز و بسته کردن کیس کامپیوتر نمی‌آید.

در مقدمه همین گفتگو باز هم آمده است: «آنان که با روحیات و ویژگی‌های رفتاری مهندس علی‌آبادی آشنایی دارند،‌ نیک واقفند که او انرژی زیادی برای کار کردن دارد.»
حالا تصور کن که پسرعمه‌ فوق‌الذکر انرژی زیادی هم دارد و می‌خواهد همه انرژی ذاتی‌اش را هم به کار ببندد.

نویسنده مقدمه از قول علی‌آبادی نوشته: «دل کندن از جامعه صمیمی ورزش به لحاظ عاطفی برایش سخت و دشوار است.»
1- می‌شه بگن چرا براشون دشواره؟
2- چهار سال علی‌رغم همه ویژگی‌های خاص، در مسیر باد شهریار قرار داشتن شرایط عاطفی خاصی ایجاد می‌کند؟
3- البته حق دارند. روز‌های خوشی زود فراموش می‌شود. ولی روز‌های اشک و آه و دریغ، یک صمیمیت خاصی را ایجاد می‌کند که به راحتی فراموش نمی‌شود.

علی‌آبادی:‌ «اگر رأی اعتماد نیاورم باز در یک قسمت دیگری از مملکتم خدمتگزار مردم خواهم بود.»
1- ای داد بی‌داد. با این حساب پسر عمه، قرار است اگر کامپیوتر نشد،‌ حتماً گوشی موبایل را با آچار کامیون تعمیر کند.
2- من نمی‌دانم این چه رسمی است که اگر کسی در ایران یک بار مدیر شد، باید سرانجام هم مدیر از دنیا برود و فقط سمتش هی عوض شود. مثلاً از شهرداری، بیاید سازمان تربیت‌بدنی و بعد از آنها برود وزارت نیرو.
3- واقعاً ربط شهرداری به تربیت‌بدنی و وزارت نیرو چیست؟
4- اگر علی‌آبادی در ورزش خوب بوده که همان جا بماند حالا که تجربه پیدا کرده. اگر هم بد بوده که نباید کار مهمتری به او داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 15413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =