فرماندار کرج گفت: هیچ طرح و نقشه قبلی برای قتل «روح الله داداشی» از سوی عوامل قتل وجود نداشته است.از طرفی کاظم جلالی گفت که کمیته امنیت داخلی امروز برای بررسی ناامنی‌های بوجود آمده تشکیل جلسه خواهد داد

مهدی ایران‌نژاد در نشستی با خبرنگاران که در محل فرمانداری کرج برگزار شد، افزود: این قتل بر اثر یک درگیری خیابانی رخ داده و هیچ حاشیه و مساله پشت پرده برای آن وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه قاتل اصلی یک جوان 17 ساله است، افزود: یکی از سرنشینان خودروی عاملان قتل که شاگرد یک نانوایی است اصلا از خودرو خارج نشده و هیچ دخالتی در قتل نداشته است و فرد دوم نیز با خبرنگار همراه مرحوم داداشی درگیر بوده است و نفر سوم که یک جوان 17 ساله است عامل اصلی قتل است.

فرماندار کرج در پایان گفت: اشد مجازات برای عاملان این جنایت در نظر گرفته خواهد شد.

این در حالی است که سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع قتل روح‌الله داداشی در کمیسیون امنیت داخلی این کمیسیون خبر داد.

کاظم جلالی در حاشیه جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امنیت داخلی امروز برای بررسی ناامنی‌های بوجود آمده و برخی اتفاقات اخیر از جمله قتل روح الله داداشی ورزشکار کشورمان تشکیل جلسه خواهد داد.

وی با بیان این که این جلسه با حضور مسئولان انتظامی و قضایی برگزار می‌شود، گفت: ما فکر می‌کنیم همه دستگاه‌ها باید در خصوص موضوع امنیت خصوصاً امنیت روانی حساس باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: البته جامعه ما از ضریب امنیت بالایی برخودار است اما همین میزان هم قابل قبول نیست و همه مسئولین باید نسبت به این مسئله حساس باشند و گزارش‌های دقیقی از روند کار خود به مردم ارائه کنند.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 1
    آخه مرحوم داداشي با اون زور و هيكل نتونست از پس يك جوان 17ساله بربياد؟؟؟!!!!
  • :( IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    البته جامعه ما از ضریب امنیت بالایی برخودار است!!!!!!!!!!!!!
  • کرجی IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    2 0
    همه تو کرج میدونن که این یه کینه قدیمی بوده از آخرین مسابقه قوی ترین مردان و چند ماهی بوده که درگیری ها شروع شده بوده در ضمن برادر مرحوم داداشی چرا باید باز داشت بشه.؟
  • رضا IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 1
    مشکلی که باعث چنین نا امنی هامیشود عدم کارایی نیرو ی انتظامی نیست بلکه عدم اجرای بموقع قانون می باشد آقای قاتل مرحوم روح ا.. داداشی که اسطوره اخلاق بود آنقدر برای اعمال قانون در زندان می ماند که اعدام بفرض آن تاثیری بر روی اراذل و اوباش از این دست ندارد .
  • حق گو IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    1 0
    با طرح و نقشه بوده
  • ن.ن IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    1 0
    آخه چاقو زور و هیکل میشناسه...
  • سينا IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    1 0
    يعني اگه باطرح ونقشه بودبايدچه اتفاقي مي افتاد؟تازه اين بيان شمانشان دهنده ضعف امنيتي ست كه ارازل باجرات وطيب خاطرازالات قتاله استفاده ميكنند
  • امیرحسین IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 1
    من از نزدیک با همراه داداشی اشنا هستم. داداشی اصلا از ماشین پیاده نشده و گفته شب عیده اصلا پیاده نشو. کمربندش هم بسته بوده. شیشه رو میده پایین یارو ضربه رو میزنه و میره.