وقتی پای قتل در میان باشد خیلی اتفاقات ممکن است رخ بدهد، از تعطیلی یک برنامه گرفته تا سیر نزولی محبوبیت مردانی که کوهی از عضله هستند.

به گزارش خبرآنلاین، طی سال​های اخیر خبرهای مختلفی از قوی​ترین مردان ایران شنیده​ می​شد. برخی البته رسمی و رسانه​ای، برخی هم در حد شایعاتی که دهان به دهان می‌چرخید. از درگیری در پشت صحنه برنامه نوروزی سیما (مردان آهنین) گرفته تا ...

امسال اما اتفاق دیگری افتاد و قهرمانان این مسابقه را باز هم خبرساز کرد، اما این اتفاق نه ربطی به بالا بردن گوی​های سنگین داشت و نه کشیدن چند تن بار؛ پای قتل در میان بود. در اولین قتل چند قهرمان این برنامه (برادران قرایی) مجرم بودند و در دومین قتل قهرمان دیگری (روح‌الله داداشی) مقتول.

این بار خبرها مثل برق و باد صفحه​های حوادث را پر کردند و خیلی زود انگشت​ها به سمت برنامه​ای چرخید که در پربیننده​ترین ساعات تعطیلات نوروز روی آنتن می​رود. برنامه​ای که از 10 سال پیش کارش را آغاز کرد و مردانی را به جامعه معرفی کرد که مثل آب خوردن می‌‌توانستند چند 100 کیلو را از زمین بردارند و جابجا کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که فرهنگ​سازی در این زمینه صورت نگرفت، اما خیلی زود برای این برنامه و ورزشکاران حاضر در آن شهرت به ارمغان آورد.

حالا اما به نظر می​رسد این شهرت هم برای این برنامه دردسرساز ​شده و هم برای برخی از قهرمانان حاضر در آن. شاید به همین خاطر است که طی یکی دو روز گذشته شایعه تعطیلی آن بیشر سر زبان​ها افتاده​ و شنیده می​شود برنامه «مردان آهنین» دیگر در نوروز روی آنتن نخواهد رفت.

مدیر روابط عمومی شبکه سه سیما اما این شایعه را نه تایید می​کند و نه تکذیب. محمودرضا منتظری به خبرآنلاین می‌گوید:‌ «هنوز برنامه‌هایی که برای عید روی آنتن می‌روند مشخص نشده‌اند و در موعد مقرر در مورد این برنامه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. برنامه «مردان آهنین» هم در هفت هشت سال گذشته فقط در نوروز روی آنتن رفته و برای روشن شدن ساخت مجدد آن باید تا زمان شروع ساخت برنامه‌ها برای عید سال 1391 صبر کرد.»

حالا باید منتظر ماند و دید پرونده این برنامه پر بیننده با قتل قهرمان آن بسته می​شود؟

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    6 4
    اگه این کارو کنند و برنامه مردان اهنین پربیننده ترین برنامه عید را تعطیل کنند ضعف خودشونو نشون دادند
  • حسین شریعت IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    4 0
    ادامه این برنامه برای تلویزیون اشتباه بزرگی خواهد بود.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    1 0
    گیریم هم که تعطیل نشه دیگه کی مونده که تو مسابقه شرکت کنه داداشی که مرحوم شد قرایی هم که زندانه برادراشم که حتما روی اومدن به برنامه را ندارن میمونه خودنگاه و دکتر سلطانی!
  • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    2 2
    به نظر من اين مسابقات بايد مثلا ٤ سال يكبار پخش بشه يا اصلا پخش نشه!!
  • شهاب IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    1 1
    این برنامه دیگه بدون حضور داداشی و برادران قرایی که لطفی نداره!چه فایده که پخش بشه!!
  • ایلیا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    1 0
    متاسفانه الگو سازی غلط و تعبیر نادرست از قدرت و برتری انسان در این برنامه صورت پذیرفته است
  • حسین لامعی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    2 0
    همه چی واضحه... دیگه به هیچ وجه نباید نشون بدن این برنامه رو... به هیچ وجه...
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    1 1
    اصلا چه ربطی داره پخش برنامه با عملکرد افراد؟ این مقاله ها رو کیا مینویسن و ایده غلط میدن؟ خیلی تو ایران برنامه سرگرمی داریم که حالا میخواید این یکی رو هم از میدان بدر کنید؟ توی اون برنامه گفته شده برید مردم رو بکشید؟ گفتند برید کشته بشید؟ پیام برنامه مردان آهنین ایناست؟اصلا قاتل ادعا کرده داداشی رو نمیشناخته یعنی برنامه رو ندیده بوده اونوقت علت قتل برنامه مردان آهنینه؟
  • همه IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    1 0
    گرحکم شود که مست گیرند ......
  • بدون نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    1 2
    چرا روح اله رو با برادران قرايي مقايسه مي كنيد. روح اله مرد بود
  • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    2 0
    مطرح کردن اینکه این برنامه قطع بشه یا نشه دردی را دوا نمیکنه چون اصلا موضوع به این برنامه ربطی نداره مهمترین و مهمترین عامل فرهنگسازیه و اصولا چرا جوانان ما باید با چاقو توی خیابون راه برن!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 0
    اتفاقاً باید این برنامه رو تعطیل کنند،آخه اینم شد ورزش؟؟این همه برنامه میتونن درست کنن که حداقل مفید باشه
  • روح الله IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 1
    مسابقه مردان اهنین باید پخش شود
  • جمال از خدابنده زنجان IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    1 0
    اقاروح الله/تاجان به تنم باشد يادت به سرم باشد/تاسر ندهم بر باد هرگز نروي از ياد/تسليت به خانواده مرحوم وهمشهرياي كرجي و كل هواداران ان دليرمرد.يادش گرامي باد
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    1 0
    هرکسی به یه ورزشی علاقه داره چون کسی این برنامه رو دوست نداره دلیل نمیشه بگن برنامه قطع بشه خیلی از مردم به این برنامه علاقه دارن ،من این برنامه رو نگاه نمیکردم ولی باید به نظر دیگران هم که این برنامه رو نگاه میکنن احترام گذاشت ، باید مشکل اساسی رو حل کرد (( فقر فرهنگی ))
  • مهدی اقتداری IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    1 0
    من علاقه زیادی به روح الله داداشی داشتم وخواهم داشت اون واقعاپهلوانه متواضعی بود.من خودم ورزش پرورش اندام میکنم روح الله الگوی منه.من مسابقات مردان اهنین که روح الله توشون قهرمان شدوظبط کردم یه کلیپ هم ازش درست کردم که باافتخارتقدیمش میکنم به خانواده داغ دارش وتسلیت عرض میکنم.قطع شدنه برنامه مردان اهنینم هیچ ربطی به این موضوع نداره لطفا جوسازی نکنید.
  • باشگاه کارون زرین شهر IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 2
    برنامه مردان اهنین........ اخه چرا؟