اگر تأخیر تکرار شود، «آسمان» در یزد زمین گیر می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری یزد گفت: اگر هواپیماهای شرکت آسمان بازهم تاخیر داشته باشند، ایرلاین دیگری جایگزین می شود واین موضوع در دستور کار استان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد جواد ابوالحسینی با بیان اینکه شرکت مذکور یک شرکت ریبشه دار است، اظهار کرد: استاندار پیرامون این مشکل پیگیری کرده و تذکرات و اخطارهای لازم داده شده است.

وی افزود: شرکت مذکور برای تامین یکسری قطعات دچار مشکلاتی است که شرکت قول داده تا مشکلات را حل کند و چون شرکت قدیمی است وجود این مشکلات شایسته نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد تاکید کرد: هرچند که از طرف استاندار مامور پیگیری شده ام و بدنبال افزایش ایرلاین ها هستیم ولی معتقدیم این شرکت باید مشکلات را حل و خدمات دهی خود را اصلاح کند.

ابوالحسینی تصریح کرد: درروزهای گذشته پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان از مبدا تهران با شش ساعت تاخیر در فرودگاه شهید صدوقی یزد به زمین نشست، موضوعی که موجب سرگردانی و گلایه مسافران شد.

گفتنی است خدمات دهی شرکت هواپیمایی اسمان در استان یزد طی ماه های اخیر با مشکلاتی روبرو که با تذکرات جدی استاندار یزد مواجه شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =