مدیرانی که در زمینه افزایش مخاطب و درآمدزایی و حفظ استقلال مدیریت رسانه تحت سرپرستی خود موفق بوده‌اند، معرفی و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و با حضور اندیشمندان و نظریه‌پردازان داخلی و خارجی حوزه مدیریت رسانه آذرماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری، این همایش بین‌المللی با مشارکت آکادمی علوم ایران واحد 2 و تعدادی دیگر از نهادهای فرهنگی و علمی کشور برگزار خواهدشد.

عباس عزیزآبادی‌فراهانی دبیر اجرایی همایش مدیریت و اقتصاد رسانه با تشریح برنامه‌های همایش، از اهدای «جایزه ملی مدیریت و اقتصاد رسانه» به برترین مدیران اقتصادی فعال در عرصه رسانه خبر داد و گفت: با حضور دکتر علی‌اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت رسانه از جایزه ملی اقتصاد و مدیریت رسانه رونمایی خواهد شد و بانظر کمیته علمی همایش و متولیان فرهنگی کشور مدیرانی که در زمینه افزایش مخاطب و درآمدزایی و حفظ استقلال مدیریت رسانه تحت سرپرستی خود موفق بوده‌اند، معرفی و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی حوزه رسانه در حاشیه این همایش خبرداد و گفت: علاقه‌مندان برای حضور در همایش و کارگاه‌های آموزشی و همچنین ارسال مقالات می‌توانند به آدرس اینترنتی این همایش WWW.mmec2.ORG مراجعه کنند.

دبیر اجرایی همایش مدیریت رسانه و اقتصاد با اعلام اینکه فراخوان ارسال مقالات از هفته آینده به تمامی مراکز دانشگاهی و رسانه‌ای ارسال خواهدشد گفت: علاقه‌مندان   می‌توانند مقالات خود را در سه محور (رسانه  و مدیریت - رسانه و اقتصاد - رسانه و توسعه) تا 15 شهریورماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. عزیزآبادی‌فراهانی در پایان گفت: پس از بررسی مقالات ارسالی از سوی هیأت داوران مقالات برتر انتخاب و از نویسندگان آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

 4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =