در کلاب‌هاوس خبرآنلاین بشنوید/ ستیز تلویزیون با فرزندانش؛ از عادل فردوسی‌پور تا سروش صحت

نشست بررسی جوانب و زوایای آن‌چه برای سروش صحت رخ داد و پیش‌تر برای عادل فردوسی‌پور و ایرج طهماسب نیز اتفاق افتاده بود؛ ضایعه‌ای فرهنگی که از آن با عنوان «ستیز تلویزیون با فرزندانش» یاد می‌شود، امروز، پنجشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۱ در کلاب‌هاوس خبرآنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کشیدن صندلی از زیر پای چهره‌هایی که به مدد موقعیت ایجادشده توسط تلویزیون و به کمک استعداد، توانایی و تیزهوشی‌شان به مجریان و برنامه‌سازانی شناخته‌شده تبدیل می‌شوند، اتفاق تازه‌ای در سازمان صداوسیما نیست و از جمله شاخص‌ترین نمونه‌هایش می‌توان به حذف عادل فردوسی‌پور، ایرج طهماسب و به تازگی سروش صحت و المیرا شریفی‌مقدم اشاره کرد.

اتفاقی که شما نیز در شما نظر بدهید/ چرا تلویزیون، چهره‌سوزی می‌کند؟ در مورد آن صحبت کردید و این بار در کلاب‌هاوس خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه امروز، پنجشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۱ با حضور جمعی از مجریان و برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران این حوزه به بحث و گفت‌وگو در مورد آن خواهیم پرداخت.

با ما در این کلاب‌هاوس همراه باشید.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    دقیقامعلومه چی می خوایدبگید!صداوسیماقطعابی جنبه است ولی مامردم هم بی جنبه ایم!ازهمه عیب می گیریم ولی برای خودمون!...مجری های تلویزیون نمی تونندبه پرسپولیس یااستقلال طعنه بزنندمگرنه!جالب اینجاست نگاه آقای روحانی این بودصداوسیمادربست بایددراختیارمون باشه!صداوسیمایک مشکلش اینه که هرتیکش دست یه نفره!مجری هرکی می خوادباشه ازقانون که بالاترنیست!
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    وقتی پدر خانواده مشکل داشته باشه مطمعنا فرزندان نیز آسیب می بینند و عدم مدیریت درست باعث قدرت گرفتن کارهای از قبیل افراط وتفریط در خانه میشود البته اگر بتوانیم صداوسیما را به یک خانه وخانواده تشبیه کنیم .درواقع رفتار والدین تیشه به ریشه بنیان خانواده خواهد زد .مدیریت ناکارآمد که متاسفانه در جای جای کشور ریشه دوانه و حاصلش اقتصاد ویران تورم وحشتناک بی کاری و هزاران مشکل علمی وفرهنگی .......
  • ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    فردوسی پور فرزند پول هست نه تلویزیون