برگزاری نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته در اصفهان

نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اصفهان برای نخستین بار در شهری به جز تهران به شکل مستقل از سایر صنایع و نمایشگاه ها برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، فرهاد رحیمی با توجه به برگزاری نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته در اصفهان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه، مهم‌ترین رویداد اقتصادی هر صنعتی است اما تاکنون به نمایشگاه مستقل ورزشی کمتر توجه شده بود و همواره نمایشگاه ورزش در کنار دیگر نمایشگاه‌ها و همراه با دیگر صنایع برگزار می‌شد.

وی افزود: امسال با پیگیری‌های انجام شده، برای نخستین بار در شهری به جز تهران نمایشگاه تخصصی ورزش به شکل مستقل در اصفهان نیز برگزار می‌شود.

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته با اشاره به اینکه استانهای دیگر نیز از نظر برگزاری مستقل این نمایشگاه وضعیت خوبی ندارد و اصفهان می تواند در این زمینه الگویی برای آنها باشد، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت خوب نمایشگاه جدید، باید تلاش کنیم که بیشتر از سالی یک بار نمایشگاه ورزش را در ابعاد گسترده برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه هم در سمت عرضه و هم تقاضا مزایایی دارد، بیان کرد: بدین ترتیب شاهد تبادل اطلاعات و شبکه سازی بین فعالان یک عرصه در نمایشگاه‌ها و تقویت کیفیت رویدادها به ویژه در حوزه ورزش هستیم، همچنین فعالان اقتصادی ورزش نیز با تامین کنندگان بیشتری آشنا می شوند و به افراد دریافت کننده نیز خدمات بهتری ارائه می شود.

نیاز به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در اصفهان نیاز به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی هستیم، اظهار داشت: هزینه در ورزش کمک به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و در واقع به نوعی سرمایه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور، با بیان اینکه هم افزایی ویژه برای توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان ضروری است، ادامه داد: در این زمینه برپایی نمایشگاه ورزش کمک کننده است ضمن اینکه می‌توان در زمینه تولید تجهیزات ورزشی نیز بسترسازی خوبی را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نهادهای خصوصی نیز باید در این زمینه کمک کننده باشند تا بستر مناسبی در ایجاد ارتباط مشترک میان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان رقم بخورد و ظرفیتهای بالقوه و بالفعل کشور را در زمینه های مختف رقم بزنیم.

وی ادامه داد: تأکید شورای شهر اصفهان توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی است و در بودجه ۱۴۰۱ نیز این امر مورد توجه بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =