ماجرای یک خواستگاری در ساحل و گم شدن حلقه ازدواج!

جو مک گراث گفت حلقه نامزدی که به نامزدش داد، به طور اتفاقی و لحظاتی پس از خواستگاری، در شن‌های ساحل لینکلن شایر انگلستان گم شد اما درنهایت یک غریبه با فلزیاب به کمک این زوج انگلیسی که تنها چند لحظه پس از نامزدی‌شان در ساحل، حلقه خود را گم کرده بودند، آمد.

به گزارش خبرآنلاین، جو مک گراث، جوانی ۲۶ ساله، در ساحلی در نزدیکی محل تولدش در کلیترپس، واقع در لینکلن شایرِ انگلستان، از همسرش، خواستگاری کرد. این زوج درحالی که ساحل را ترک می‌کردند، متوجه شدند که حلقه‌ی ازدواجشان ناپدید شده است.

مک گراث به بی‌بی‌سی گفت: ابتدا فکر می‌کردم این یک اتفاق کوتاه خنده‌دار است و چند دقیقه بعد حلقه را پیدا خواهیم کرد، اما هرچه می‌گشتیم به نتیجه نمی‌رسیدیم و با خودم گفتم نه‌تنها خنده‌دار نیست بلکه ترسناک هم هست.

مک گرات گفت که برای تسریع این روند، در همان ساحل یک فلزیاب ۲۶ دلاری خرید؛ اما این وسیله نیز کمک چندانی به آنها نکرد.

او گفت: «این وسیله اصلاً کار نمی‌کرد؛ من نمی‌دانم چه چیزی پیدا می‌کرد، اما مطمئناً فلز پیدا نمی‌کرد!»

مک گراث برای کمک به یک گروه فلزیاب محلی در فیس‌بوک مراجعه کرد و یکی از افراد تیم یعنی مارک رابینسون با درخواست او موافقت کرد.

رابینسون با استفاده از فلزیاب فعال خود توانست حلقه را در عرض چند دقیقه پیدا کند!

مک گرات گفت که رابینسون روز را او را ختم به خیر کرد!

او تعریف کرد: سال‌هاست که برای این لحظه برنامه‌ریزی می‌کردم و به همه‌چیز فکر کرده‌ بودم. اما خودم هم غافلگیر شدم! فقط می‌خواهم بگویم که مارک رابینسون مانند یک فرشته نگهبان، ناجی ما در این روز بود. ما هرگز او را فراموش نخواهیم کرد.

منبع: upi / مترجم: الهه جعفرزاده

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =