حمیدرضا صدر؛ جای خالی اشراف‌زاده فوتبالی روی سکوهای امجدیه

حمیدرضا صدر مرد دوست‌داشتنی با آن ادبیات دلنشین در اوایل تابستان ۱۴۰۰ تسلیم بیماری شد و درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۲۵ تیر ۱۴۰۰، بدون شک یکی از تلخ ترین اتفاقات سال ۱۴۰۰ خاموش شدن صدای پر هیجان و پر از احساس حمیدرضا صدر برای تمام فوتبال دوستان ایرانی بود. مردی که بدون شک یکی از عجیب ترین حافظه های فوتبالی دنیا را در اختیار داشت. عکاسی، نقد فیلم، تدریس در دانشگاه همه برای او خط پایانی داشتند جز فوتبال که هیچ وقت برای او سوت پایانی نداشت. «روزی روزگاری فوتبال» ، «تو در قاهره خواهی مرد» ، «پسری روی سکوها» ، «از حشمت مهاجرانی تا الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو» ، «یونایتد نفرین‌ شده» ، «درآمدی بر تاریخ سیاسی سینمای ایران» ، «سیصد و بیست و پنج» و … همه یادگار این مفسر دوست داشتنی فوتبال هستند.

صدر همیشه از ارثیه بد پدری صحبت می‌کرد، عمری کوتاه مثل عمر تیم محبوبش «عقاب» که بعد از انحلال این تیم هیچ وقت طرفدار تیم دیگری نشد. او را می‌توان تنها هواداری نامید که با شوق و ذوق از تمام تیم های محبوب ما گفت اما خودش دیگر هیچ تیم محبوبی نداشت. سرانجام حمیدرضا صدر ۶۵ ساله در ۲۵ تیر بعد از ۳ سال مبارزه با سرطان تسلیم شد و فوتبال ایران را عزادار کرد…. از قیطریه تا اورنج کانتی!

گزارش کامل را اینجا بخوانید

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران.ک IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    عشق،شور،احساس و هیجان، تنها واژه هایی هستند که قبل و بعد و وسط بازیه اروپایی سوای خود لذت فوتبال،این مرد به بیننده تزریق میکرد و با وقت کمی که برا صحبت داشت تو همین چند دقیقه چنان با شور و احساس صحبت میکرد که بیشتر از خود فوتبال دوست داشتم حرفهای این مرد پر شور و شاداب احساسی رو گوش کنم.خدایا آدمی رو از ما گرفتی که دیگه کسی مثل این مرد پیدا نمیشه،لعنت به این سرطان و لعنت به این زندگی.