خبر خوش استاندار لرستان / واگذاری بام خرم آباد به سرمایه گذاران 

استاندار لرستان از واگذاری بخشی از بام خرم‌آباد به سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دکتر فرهاد زیویار در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تولد امام حسین به خبرنگار خبرآنلاین گفت : در هفته درختکاری در استان بیش از ۱ میلیون اصله درخت توسط مردم ،مسئولین و قشرهای مختلف کاشت میشود .

وی افزود: کاشت درخت اندوخته و سرمایه مهمی است که برای هر فرد ماندگار خواهد شد خوشبختانه مردم استان نیز همواره استقبال بسیار خوبی از این امر مهم دارند که جای تقدیر دارد . 

زیویار در ادامه به پیگیری هایش در مورد بام خرم‌آباد پرداخت و تصریح کرد : بام خرم‌آباد یکی از سرمایه های گردشگری و پتانسیل مهم استان و شهر خرم‌آباد است که در گذشته توسط دکتر دهمرده استاندار اسبق ایجاد شده و فعالیتهای بسیار ارزشمندی را انجام دادند و ما خود را موظف می دانیم این مسیر مطلوب را ادامه و تکمیل نماییم . 

استاندار لرستان با بیان اینکه بخشی از بام خرم‌آباد به سرمایه گذاران واگذار می‌شود اظهار داشت : نقشه و طرح گردشگری اقتصادی این ظرفیت آماده شده و در حال مذاکره با متقاضیان این طرح هستیم .

دکتر فرهاد زیویار تصریح کرد: بام لرستان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری و توریستی در لرستان است که توسط دکتر دهمرده استاندار وقت در استان احداث شد ولی متاسفانه بعد از ایشان این ظرفیت مغفول ماند .

وی ادامه داد :  این ظرفیت بالقوه بالفعل می گردد و مصمم هستیم  بخش هایی از بام برای ایجاد جاذبه های توریستی به بخش خصوصی واگذار می شود .

استاندار گفت : در حال مذاکره با متقاضیان هستیم و روند این مذاکرات نیز روند مثبت و مطلوبی است این نوید را به مردم می دهیم در آینده اتفاقات در خوبی در این مجموعه خواهد افتاد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =