شورای محلات خرم آباد تشکیل می شود /تحول اساسی در محلات آسیب پذیر

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان از تشکیل شورای محلات آسیب پذیر در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام ستاری دقایقی پیش در بازدید کوچه به کوچه در محله علی آباد خرم آباد بر توانمند سازی و تحول اساسی در محلات آسیب پذیر تاکید کرد .

وی با اشاره به وضعیت ملکی منازل علی آباد گفت : طی نشست های قبلی که با مدیران کل راه و شهرسازی و ثبت و اسناد املاک استان داشتیم مصوب گردید سند منازل مسکونی که متعارضی ندارند صادر شود و منازلی که اختلاف مالکیتی دارند با برگزاری جلسات حل و فصل گردد تا منجر به تعیین تکلیف و در نهایت صدور سند مالکیت گردد.

ستاری ادامه داد : مردم سرمایه های اجتماعی هستند و در این محلات محروم موسسات خیریه و دفاتر تسهیلگری در راستای تسهیل مطالبات اقدام می کنند و بایستی تقویت گردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه 8 محله آسیب پذیر را جهت بازدید میدانی شناسایی کردیم اظهار داشت : حدود 7 محله را بازدید کردیم و چالشها و ظرفیتهای آنان را شناسایی نمودیم و در همین جهت شورای متناسب و متشکل از همه عوامل تصمیم گیر این محلات تشکیل خواهد شد تا با برنامه ریزی مدون و تعیین نقشه راه بتوانیم اقدامات اساسی جهت حل مشکلات انجام دهیم.

بهرام ستاری همچنین در خصوص مسائل انتظامی و امنیتی تصریح کرد : این محلات نباید از نظر امنیتی دچار چالشی شوند و مسئولین مربوطه می بایست در این خصوص همراه و همگام با مردم در کنار آنان باشند .

معاون استاندار لرستان در پایان اظهار امیدواری کرد با همت همه مسئولان مرتبط چشم انداز 2 ساله در محلات آسیب پذیر تغییر و تحول اساسی در حوزه زیرساختی ،رفاهی و خدماتی برای مردم خواهد بود .

لازم به یادآوری است در این بازدید سید مجید طاهری مدیرکل امور اجتماعی استانداری ، فتوحی شهردار خرم آباد ، جهانی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی ، عمودی زاده مدیرکل بهزیستی و خبرنگاران و مدیران موسسات خیریه و دفاتر تسهیلگری حضور داشتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =