قهرمان مجموعه داستان‌های کوتاه «پشت صحنه داستان‌های من» دختر نوجوانی است که با اجتماع خود روبرو شده و سوالاتی درباره اجتماع به ذهنش خطور کرده و پیرامون جواب‌های آن به کنکاش می‌پردازد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «پشت صحنه داستان‌های من» نوشته محدثه رضایی در ۱۲۰ صفحه از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شد. این کتاب مجموعه داستان‌های کوتاهی است برای نوجوانان که نویسنده محتوای اصلی این کتاب را در سنین 16-15 سالگی نوشته است.

قهرمان این داستان دختر نوجوانی است که با اجتماع خود روبرو شده و سوالاتی در باره اجتماع به ذهنش خطور کرده و پیرامون جواب‌های آن به کنکاش می‌پردازد.

پشت صحنه داستان یک زندگی

رضایی که دارای مدرک کار‌شناسی ارشد ادبیات است درباره این مجموعه داستان گفت: «خوانندگان نوجوان و جوان با خواندن این داستان می‌توانند راحت‌تر با مسائل و مشکلات جامعه روبرو شوند. به غیر از نوجوانان که شخصیت اصلی داستان هم از این گروه سنی است، این مجموعه داستانی برای جوانان بالاخص دختران مفید و خواندنی است.»

هموطنان تهرانی می توانند برای تهیه این کتاب با شماره تلفن 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی(‌سام) تماس و آن را در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

۲۹۱/۶۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =