روزنامه های صبح شنبه با توجه به پایان فرصت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات مجلس نهم در روز نهم تیر ماه گزارش ها و اخباری در این باره داشتند.

حضور احتمالی عارف یا بی طرف در انتخابات مجلس

  روزنامه مردمسالاری نوشت:

شنیده ها حاکی از آن است که شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد  بزودی تشکیل جلسه خواهد داد و برای انتخابات مجلس تصمیم گیری خواهند کرد. به نظر می رسد، محمدرضا عارف و بی طرف از جمله  اشخاصی هستند که احتمال حضور در انتخابات مجلس نهم را دارا باشند.

پایان فرصت استعفا برای نامزدی مجلس نهم

روزنامه کیهان نوشت:

گزارش های اولیه از استعفای برخی مدیران دستگاه های مختلف برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت می کنند.

انتخابات نهمین دوره مجلس اسفندماه برگزار می شود و طبق قانون مدیران ارشد دستگاهها برای نامزدی در آن تا نهم تیرماه فرصت داشتند.

گزارش ها حاکی از آن است که برخی مقامات دستگاه های اجرایی و شهرداری تهران به همین منظور استعفا کرده اند. «قربانی» (معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور و استاندار پیشین آذربایجان غربی)، «امیرحمزه حق آبی، محمدرضا ملکی راد و علی چراغیان (معاونین استانداری لرستان)، ایرج ندیمی (نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و معاون پارلمانی وزارت صنایع)، محمود ابطحی و رجبعلی صادقی (مشاورین وزارت صنایع و معادن)، حسین طلا (مدیرعامل شرکت دخانیات)، افشین سفاهن (مدیرکل تحول اداری استانداری تهران) و نیز فرمانداران دماوند و شهریار از جمله افرادی هستند که خبر استعفای آنان برای نامزدی انتخابات منتشر شده است. گفته می شود نوش آبادی (سفیر فعلی ایران در عمان و نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس) نیز به همین منظور استعفای خود را تقدیم کرده است.

گزارش های دیگر حاکی از استعفای برخی مدیران شهرداری برای شرکت در انتخابات یا فعالیت در این زمینه است. در همین زمینه از مهدی تشکری (مشاور شهردار)، علیرضا جعفری (شهردار منطقه 9)، ولی آذروش (مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری و عضو فراکسیون اصلاحات در مجلس هفتم) و ایازی (معاون فرهنگی شهرداری) هم نام برده شده اما هنوز تایید نشده است. پیش از این مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران خبر استعفا برای نامزدی در انتخابات را تکذیب کرد. گفته می شود برخی افراد همسو با شهرداری تهران در شهرهای مختلف نیز درصدد نامزدی در انتخابات هستند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خ.ن IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    شماها امتحانتون پس داديد.
  • سعید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    اینا اکراستعفا بدن ولی توی انتخابات رای نیارن تکلیفشون چی میشه ؟ دوباره برمیگردن سرکارشون ؟این 7-8 ماه تا انتخابات حقوق از اداره بهشون میدن ؟ نمیدن ؟ پس چیکار میکنند؟؟؟؟ خواهشا خبرآنلاین به این ابهامات پاسخ بده