آمادگی واحدهای دانشگاه آزاد سمنان در اجرای باشکوه برنامه‌های دبیرخانه مهدویت

در نشست روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بر اجرای برنامه‌های دبیرخانه مهدویت و طرح پویش یوسف زهرا سلام‌الله علیها تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان حجت‌الاسلام دکتر حسین ابوالفضلی در نشست روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به تبیین وظایف دبیرخانه مهدویت پرداخت و اظهار کرد: بر اساس رسالت دانشگاه‌ها در تربیت نیروهای متعهد و متخصص و ضرورت معرفت بخشی به نسل آینده‌ساز میهن اسلامی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در راستای حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه منتظر با تشکیل دبیرخانه‌های استانی مهدویت تلاش می‌شود تا وظایف محوله به‌خوبی انجام پذیرد.

دبیر دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به جهت‌گیری جدی دانشگاه آزاد اسلامی برای ترویج علمی و دانشگاهی دو مقوله مهم و خطیر دینی «مهدویت» و «تقریب مذاهب» اشاره کرد و همکاری همه‌جانبه واحدهای دانشگاهی را در اجرای برنامه‌های این دبیرخانه خواستار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر مهدی منصوری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با حضور مهدی سلطانی فر رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی این استان برگزار شد پس از بحث و تبادل‌نظر، ضمن اعلام آمادگی واحدها برای همکاری با دبیرخانه مهدویت، مقرر شد هماهنگی‌های لازم برای اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح پویش یوسف زهرا سلام‌الله که ازجمله برنامه‌های ذیل این دبیرخانه محسوب می‌شود، با استفاده از ظرفیت واحدهای استانی و سایر استان‌ها و با مدیریت اجرایی واحد گرمسار انجام پذیرد.

 همچنین بر اجرای برنامه‌های هفتگی و ماهانه دبیرخانه مهدویت در تمامی واحدهای استان سمنان و با هماهنگی و همراهی مسئولان و شخصیت‌های برجسته استانی مورد تأکید قرار گرفت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1603084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =