نماینده ولی‌فقیه در امور حج : توپخانه دشمنان و شبکه‌های جهنمی شبانه روز علیه نظام فعالند

مهر نوشت: حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: با روشنگری رهبر معظم انقلاب به نبرد با دشمنان برویم و با جهاد تبیین به مبارزه با آنان بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، روز یکشنبه در آئین تکریم رئیس سابق سازمان حج و معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری ابهاماتی را که دشمنان ایجاد می‌کنند و عده‌ای ناآگاه در داخل کشور به آن سمت و سو حرکت می‌کنند را روشنگری کرده و سبب به نتیجه نرسیدن برنامه‌های دشمنان می‌شوند.

وی ادامه داد: توپخانه دشمنان و شبکه‌های جهنمی مختلف به صورت شبانه‌روزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند که باید تحت امر ولی فقیه مقابل آنان ایستادگی کرد.

سرپرست حجاج ایرانی اظهار داشت: در این ارتباط، همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و افرادی که در این زمینه مسئولیتی دارند، عهده دار وظیفه سنگینی هستند که در یک جبهه واحد و بسیجی وار با شناخت نقاط قوت و ضعف باید سبب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و شکست آنان شوند.

بیشتر بخوانید:

نواب با تاکید بر اینکه باید دشمنان و تاکتیک‌های آنان را بشناسیم، ابراز امیدواری کرد با روشنگری رهبر معظم انقلاب به نبرد با دشمنان برویم و با جهاد تبیین به مبارزه با آنان بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه پیامبر گرامی اسلام نیز بیان مسائل مختلف به مردم بوده است و خداوند در قرآن کریم در برخی آیات الهی در خصوص روشنگری و تبیین اشاره فرموده‌اند که اگر جامعه نیازی به تبیین نداشت، خدای بزرگ این مهم را در ابتدای برخی آیات عنوان نمی‌فرمودند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: اگر جهاد تبیین به خوبی انجام می‌گرفت در زمان شهادت حضرت امیرالمومنین عنوان نمی‌کردند که مگر امام علی (ع) هم نماز می‌خوانده است.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =