ده هزار سهم پذیره نویسی به کارگران بازنشسته مشهد اختصاص یافت

عضو هیات رئیسه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مشهد از اختصاص ده هزار سهم به اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، عضو هیات رئیسه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مشهد از اختصاص سهام به اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: حدود ده هزار سهم پذیره نویسی به کارگران شهر مشهد تعلق خواهد گرفت.

محمد حسین خزایی اظهارداشت: مشارکت گسترده مردم در رشد و توسعه و اشتغال وطرح های سودآور اقتصادی و هدایت منابع مردمی به فعالیت های عمرانی، تولیدی و کشاورزی، تعمیم امتیازات و حمایت های قانونی و دولتی به عموم شهروندان، همچنین انجام فعالیت های عمران و آبادانی شهر و روستا، ایجاد و مدیریت واحدهای اقتصادی، تولیدی، توزیعی، خدماتی، کشاورزی و خرید سهام کارخانجات و شرکت های دولتی مستقر در شهرستان بدون تشریفات مزایده وسرمایه گذاری را می توان از اهداف این تعاونی برشمرد

خزایی در خصوص نحوه عضویت و خرید سهام اظهار داشت: افراد ساکن، متولد یا شاغل در شهرستان مشهد یا اشخاص حقیقی می توانند حداقل با  مبلغ ۱۵۰ هزار ریال صاحب پانزده سهم ارزشمند شوند که این مبلغ برای جامعه کارگری بصورت اعتباری یا نقدی به پاس قدردانی از این قشر شریف در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص نحوه مراجعه برای دریافت این سهام گفت: بازنشستگان جهت تهیه این سهم با در دست داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی، کپی کارت ملی و شناسنامه به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی واقع در میدان ابوطالب مشهد و مرکز پردیس آموزشی خانه کارگر واقع در بلوار هاشمی رفسنجانی میثاق ۳۸ ورودی میثاق۳۴ تقویه ۱۵ مراجعه کنند.

عضو هیات رئیسه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مشهد  افزود: این شرکت با دریافت مجوز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بهمن ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =