پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین،امعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

انالله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، فقیه والامقام ، زعیم عالیقدرحوزه  و مرجع نامدار حضرت آیه الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف عمیق شد.

پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

آن مرجع عالیقدر در عمر طولانی و پر بار خود خدمات ارزنده ای به ساحت دین و مکتب اهل بیت و حوزه عظیم الشأن قم مقدس نثار کرد و در تثبیت و تقویت نظام اسلامی از هیچ تلاش و کمکی فروگذار ننمود و با آگاهی و مسئولیت شناسی به مسائل اساسی حوزه ها و شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام و تربیت روحانیون و مشکلات کشور و موضوعات جهان اسلام اهتمام ویژه داشت و تا آخرین لحظات عمر شریف در انجام این رسالت بزرگ ثابت قدم بود.

عاش سعیداً ومات سعیداً

جامعه روحانیت مبارز این ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر را به ساحت مقدس حضرت  بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ، رهبری معظم ، مراجع گرانقدر ، علماء و روحانیت مکرم وعموم طبقات ملت عزیز ایران و جهان تشیع بخصوص به فرزندان بزرگوار و شایسته و بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن فقیه صمدانی و حشر با اولیائش را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =