واکنش دوباره رامبد جوان به انتقادها/ انگار گوش‌هایتان را گرفته‌اید!

رامبد جوان، در برنامه «خندوانه» که این بار با حضور کامران تفتی روی آنتن رفت بار دیگر گفت من هزار بار گفته‌ام اما هنوز برای یک عده جا نیفتاده و انگار گوش‌هایشان را گرفته‌اند و نمی‌دانند که شاد بودن، انتخاب کردنی است، مثل غمگین بودن که انتخاب کردنی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان، شامگاه سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه در برنامه «خندوانه» میزبان کامران تفتی، بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و خواننده شد. 

او در بخشی از این برنامه در حضور کامران تفتی گفت: «من هزار بار گفته‌ام اما هنوز برای یک عده جا نیفتاده است و انگار گوش‌هایشان را گرفته‌اند. شاد بودن، انتخاب کردنی است، مثل غمگین بودن که انتخاب کردنی است و معنی‌اش این نیست که غم و شادی از بیرون به ما ورود نمی‌کند، معنی‌اش این است که اگر من تبدیل به یک آدم غمگین، یک آدم افسرده شوم، این انتخاب من است و نمی‌شود گفت همه چیز دست به دست هم داده است تا تو غمگین باشی.»  

او ادامه داد: «شاد بودن از نگاه‌های مختلف؛ نگاه مذهبی، نگاه علمی، نگاه روانشناسانه و... تعاریف مختلف دارد اما یکی از مهم‌ترین‌هایش این است که می‌گوید از داشته‌هایت لذت ببر. از این که سالمی، از این که می‌توانی کاری را که می‌خواهی در لحظه انجام دهی، می‌دهی خوشحال باش و یاد بگیر که با چیزهایی کوچک خودت را خوشحال کنی.»  

جوان افزود: «من به همه این‌ها، هر چه جلوتر رفتیم، به واسطه واکنش مخاطبان «خندوانه»، مطمئن‌تر شدم و فهمیدم همین حرف‌ها چه تاثیری می‌تواند بگذارد. همین حرف‌ها که «من آن روز امیدوار بودم...»، «من آن روز آرزو داشتم...» و این الان اتفاق افتاده است. این برای هر نوجوان، جوان، سالمندی به این معناست که پس می‌شود، می‌شود که رخ دهد.»  

او در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفت: «کامران متاسفانه آن‌قدر همه‌مان منفی شده‌ایم، آن‌قدر همه‌مان چیزهای ناامیدکننده می‌شنویم، می‌بینیم، می‌خوانیم، دچارش می‌شویم که باور کرده‌ایم که حالمان خیلی بد است، خانم‌ها و آقایان، همه‌مان گرفتاریم، هرکسی در اندازه خودش گرفتار است، گرفتاری‌های من می‌تواند از گرفتاری‌های تو بیشتر باشد و گرفتاری‌های کامران می‌تواند از گرفتاری‌های من بیشتر باشد اما به این معنا نیست که یکی حالش خیلی خوب و یکی حالش خیلی بد است.»   

برنامه «خندوانه» از یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. 

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید10 IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    صدات از جای گرم در میاد . واقعیت چیز دیگه است. وقتی نون نداشته بخوری نمیتونی انتخاب کنی که شاد باشی.
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      شکمش سیره اینارو نمی فهمه.
    • احمدی از استانداری IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      اینایی که میان به رامبد فحاشی و انتقاد میکنن همینایی هستن که میشینن تا آخر خندوانه رو میبینن و یه قسمتی از ناکامی ها و نا امیدی ها و بیکاری و علافیشونو با همین برنامه پر میکنن !
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      5 0
      این بار حرفهاش درسته.به اصل سخن توجه کنیم نه اینکه صرفا تیتر رو از یه شخص بخونیم و بیایم تو کامنتها حمله کنیم.
    • ایلیا IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      6 2
      به قول قدیمیا حرفو نبین کی میگه،ببین چی میگه منم از این رامبد خوشم نمیاد ولی حرفش منطقیه،طرف با گوشی آخرین مدل میاد مثلا از بدبختیاش پست میزاره
  • طرفدار خندوانه IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    59 92
    بچه مردم راست میگه دیگه ، چقدر دیگه باید گریه کنیم ؟ چقدر دیگه نوحه و مداحی گوش کنیم ؟ بسه به خدا بسه. یه نفر میاد دل مردم غمدیده شاد کنه ، مافیای افسردگی وارد عمل میشه ، بخدا زشته.
    • طرفدار خندوانه و دورهمی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      3 1
      داداش! چرا قیمه رو می‌ریزی تو ماستا؟! خخخخخ🤣😂
    • لی لی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      6 1
      تو نوحه گوش دادی؟؟؟ تو مداحی گوش میدی؟؟؟؟ جمعش کن آمو
  • GB ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    واقعا خودت به حرف‌هایی که می‌زنی اعتقاد داری و یا نه تظاهر به چیزی می کنی که نیستی مثل همون افتخار کردن به ایرانی بودنت که بعدا معلوم شد که خیلی هم بهش افتخار نمی کنی و فقط ایرانی بودن برای بقیه خوبه و نه برای فرزند خودت.تو با میلیاردها پولی که فقط بخاطر قحط ارجال بودن در این مملکت ،گیر تو و امثال تو‌میاید ،حق داری از انتخابی بودن شادی حرف بزنی اما بقول معروف پول خوشبختی نمیاره ،چون با پول نمیشه شادی رو‌خرید،ولی بی پولی حتما بدبختی میاره که به تایید روان شناسان باعث افسردگی میشه . بله در شرایط نرمال خوشحالی انتخابی است ولی نه در شرایط فعلی کشورکه برای خوشحال بودن باید جنگید. پس تو که نفست از جای گرم در میاد برای همه ملت که درگیر گرفتاریهای مختلف طاقت فرسا هستن ،نسخه نپیچ.
    • محمدی AE ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      3 2
      دمت گرم ایول حرف دل همه رو زدی
  • ایران من IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    شماااااااا ک حالتون خیلییییییییییییی عالیه... منم بودم با این سطح از درآمد و استفاده ابزاری از مردم برای رسیدن به مقاصد خود،نیز حالم خیلی خوب میشد....البته ک ما ک همیشه جزئی از مردم خواهیم ماند
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      2 1
      انصافا اگه نصف جایگاه و اموال رامبد بهت پیشنهاد بشه، بازم جزئی از مردم خواهی موند؟! لطفا خودمان را در همان لحظه که هستیم قضاوت کنیم!
    • قاتل IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      4 2
      مگه شما چه چیزی بیشتر از ((مردم)) هستید؟،یجوری ایراد میگیرین به طرف انگار هرشب میرید اینستاگرام شماره کارت طرفو میگیرین براش پول واریز میکنین!!!،شماها که حتی یه ریالم خرج نمیکنید تازه طلبکار هم هستید؟،کسی باید اینجوری باشه که یه حمایتی از برنامه کرده باشه نه شماها،خلاصه ناراحتی و خیلی به شعورت برخورده کنترل رو بردار و خیلی راحت شبکه رو عوض کن و نگاه نکن برنامه رو!!!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 3
    امیدوارم خودش دچار شرایطی مثل اکثر مردم عادی بشه تا بفهمه شاد بودن خیلی هم انتخابی نیست
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    3 3
    نه برادر من! تو برو تو آفریقا یا هند. ببین اصلا همون نونشم بزور گیر میارن. واسه آب کثیف روزی دو کیلومتر پیاده روی می کنن . وی شادن! افسردگی خیلی بده. تو وقتی افسرده شدی آیا میری با مسبب بدبختی هات بجنگی! نه! میشینی یه گوشه ناله می کنی. ناله تو هم که برای مسبب بدبختی تو خطری نداره . کلی خوش به حالش میشه!
  • رضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 1
    حرف هاش درسته اما یک نکته رو انگاری نمیخواد بگه چون حتما جزو خطوط قرمز برنامه شون هست و اون اینکه درسته که شادی یا غم انتخابی است اما فضا هم موثره مثلا شما نمیتونی توی یک مراسم عزاداری بخندی و یا برعکس تو مراسم شادی بشینی گریه کنی پس یعنی محیط هم مهمه و صرفا انتخاب من صد در صد موضوع نیست و این غمگینی امروز ناشی از مشکلات روزمره زندگی است (تو کز محنت دیگران بیغمی نشاید که ......)رامبد جان ماشالا شکمش سیره و فامیلاشون هم کانادا هستن بهرحال مشکلاتش کمتره نه اینکه مشکلی نداره اما خوب بهرحال فعلا باید نون بخوره و بقیه چیزها هم بیشتر شبیه یک نمایش یا بقول خودشون برنامه تلویزیونیه
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    2 3
    مردم ما خیلی خوب هستن که با این همه تظا هر شما باز هم برنا مه های شما را نگاه می کنند 🙄😒
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    دقیقا به همین معنی است که یکی حالش خوب و یکی حالش بد و یکی بدتر است
  • سلیم خان IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 3
    اقایان دلیل چیست در مورد مذاکره اقای ریسی هیچ مطلبی را چاپ نمیکنید وبا جمله مسخره ی کد امنیتی اشتباه است از نوشتن وارسال انتقادها خودداری میکنید وضمننا تعدادی از مجریان در صدا وسیما جاخوش کرده اند وپول مفت میگیرند وبرنامه شون هیچ ارزشی ندارند از جمله همین رامبد ؛مدیری؛ گلزار وعلجانی و.....
  • بیا پایین بچه IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    6 4
    کاملا حق رو میدم به رامبده جوان،طرف چون رفته خارج بچشو بدنیا آورده همه ریختن سرش و به کوچیکترین حرفش ایراد میگیرن(اگه نمیدونید بدونید که توی ایران پولدار بودن جرمه و مردم به چشم دشمن خونی که ارث پدرشون رو خورده نگاه میکنن!)،خلاصه که قول شرف میدم همین شماهایی که میان فاز برمیدارید شکم سیر و گرسنه هی راه میندازین تا دقیقه ی آخر برنامه رو با خانوادتون میشینید نگاه میکنید و از قضا لذت هم میبرید!!!!!
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 1
    سال ها سنگ بودی دلخراش کنون یک زمان خاک باش در بهاران کی شود سرسبز سنگ خاک شو تا براید گل رنگ رنگ
  • بهنام IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 7
    این برنامه جز ارائه خزعبلات و حروم کردن پول ملت با مجری گری رامبد جوان کار دیگه ایی نکرده
  • مجید IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    4 0
    تو این کشور یه عده مخالف شادی و شاد بودن هستند ومنافع خودشونو در غم و اندوح میبینند.
  • میلاد کاملی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    5 1
    اگر برنامش بد بود که ماه پیش به عنوان پر بیننده ترین برنامه ماه قرار نمیگرفت
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 0
      اتفاقا خوب بود ، شما چشم دیدن نداشتید
  • رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    2 4
    راست میگی با حقوق میلیاردی که صدا و سیما در اختیارت می‌زاره برای چی غمگین باشی؟؟؟ تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت دهند آدمی
  • M IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    5 2
    دستت درد نکنه آقای جوان همین که مردم رو شاد میکنی خیلی ارزش داره