اختصاص ۵ درصد از طرح جهش ملی مسکن به ایثارگران فاقد مسکن

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور در خرم آباد گفت : در طرح ملی مسکن ۵ درصد مسکن های احداث شده در شهرها به ایثارگران فاقد مسکن تعلق خواهد یافت

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دقایقی پیش  دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد گفت : باعث افتخار است که در استان شهید پرور و ولایت مدار لرستان حضور یافتم . 

وی در این دیدار  افزود: مهمترین مشکلات ایثارگران ،جانبازان و خانواده های شهدا بحث شغل و مسکن است که حل این موضوع در اولویت قرار گرفته و در حال کمک به حل این دو موضوع مهم خانواده های این قشر هستیم . 

رییس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه دولت عزم خود را برای حل مسکن ایثارگران جزم کرده اظهار داشت : با برنامه ریزی های صورت گرفته از طرح های جهش مسکن از تعداد مسکن های ساخته شده در شهرها میزان ۵ درصد به ایثارگران فاقد مسکن تعلق دارد و این ایثارگران دارای شرایط تحویل میشود .

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اشتغال فرزندان خانواده ها تصریح کرد: تعداد ۳۳۰۰۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران فاقد شغل هستند که تعداد ۸۵۰ نفر نیز در استان فاقد شغل هستند که قرار است از طریق آزمون در کشور و سهمیه اختصاص داده شده به لرستان نفرات قبول شده در دستگاههای اجرایی جذب شوند 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =