نطق امروز نماینده اردل در مجلس، حاشیه ساز شد.

به گزارش خبرآنلاین، نورالله حیدری نماینده اردل در نطق امروز خود گفت: در این فرصت باقی​مانده از عمر مجلس هفتم، دو اقدام اساسی را باید در دستورکار خود قرار دهیم. یکی پرهیز از حاشیه​ها و پرداختن به امور اساسی کشور و دیگری ارائه یک گزارش مستند از عملکرد نمایندگان این دوره تا صاحبان زر و زور نتوانند دستاوردهای نمایندگان ولایت​محور این مجلس را زیر سوال برند.

وی از فساد اخلاقی و مالی جریان انحرافی یاد کرد و افزود: آنها به دنبال بازی با ارزش​های مردم​اند و اعلام می کنند که

حیدری افزود: گروه انحرافی و نمایندگان دوم خردادی​مجلس هر دو در یک راستا هستند. شاهد آن هم رای آنها به وزیر پیشنهادی ورزش است که در نطق​ها و آرایشان مشخص شد. متاسفانه در دولت دوم احمدی نژاد، هر کس دوم خردادی​تر باشد؛ محبوب​تر است.

پس از آن مصطفی کواکبیان در تذکری با بیان اینکه از رئیس مجلس انتظار دارد که از همه نمایندگان دفاع کند، گفت:مقام معظم رهبری هم در دیدار با نمایندگان فرمودند که ترکیب نمایندگان مجلس هشتم، یک ترکیب انقلابی است و حتی فرمودند که ما نمی​خواهیم که یک مجلس یکدست با حضور یک طیف سیاسی داشته باشیم.

وی افزود: اما یکی از نمایندگان فرمودند اصلاح طلبان با گروه انحرافی ارتباط دارند. من هم می​خواهم بگویم که لابد ایشان هم با رمال​ها ارتباط دارند که این را فهمیده​اند!

به گفته وی، وزیر پیشنهادی ورزش با حضور در فراکسیون اقلیت، قسم خورده بود که هیچ ارتباطی با این جریان ندارد و مخالفانش هستند که این حرف​ها را به او نسبت می​دهند.

کواکبیان که به شدت عصبانی بود، ادامه داد: همین آقایانی که تا دیروز از سر و کول هم بالا می​رفتند تا دست تبرک به رئیس​جمهور بکشند، امروز منتقد او شده​اند و می​خواهند از همه پیشی بگیرند.

لاریجانی در پاسخ به وی با بیان اینکه خوب نیست که فضای مجلس دچار این کشمکش​ها شود، افزود: دلیل ندارد این مطالب در تریبون مجلس مطرح شود.من هم شاهدم که مقام معظم رهبری این مطالب را مطرح فرمودند از این رو نباید چنین حرف​هایی زده شود که دیگر نمایندگان گلایه مند شوند.

قدرت الله علیخانی دیگر نماینده اصلاح طلب مجلس هم با بیان اینکه افتخار می​کند عضو این جریان است در واکنش به نطق امروز نورالله حیدری که گفته بود اصلاح طلبان با جریان انحرافی هم راستا است، گفت: ملت ایران من را می​شناسند و آن موقع که هیچ کس علیه دولت حرف نمی​زد، من انتقادم را می​کردم. دیروز هم به وزیر پیشنهادی ورزش رای ندادم. کرمی​راد هم شاهد است. حتی برخی نمایندگان هم کارت های رایشان را به من دادند که به جای انها رای بدهم ولی این کار را نکردم.

او که می​گفت مواضعش از مجلس ششم مشخص است، ادامه داد: اگرچه برخی از شما نماینده ها این روزها فقط به حواشی می​پردازید اما من از ابتدا گفته بودم که حمایت خود رئیس​جمهور است که این جریان را زنده نگه داشته است.

او همچنان به سخنانش می​خواست ادامه دهد که رئیس​مجلس خواستار خاتمه آن شد و با تذکر نسبت به برخی سخنان حاشیه ساز تاکید کرد که مجلس نباید زمینه جدال شود. رای نمایندگان بنا به تشخیص آنها بودهو ربطی به جریان انحرافی نداشته است. نیازی هم نیست که این رای دادن یا ندادن را نقطه عطف تاریخ کنیم. نماینده​ها بین خود و خدایشان این رای را دادند و نباید برای آن جنجال راه انداخت.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما آرین IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    من هم موافق این حرف آقای کواکبیان هستم ، همین آقایانی که تا دیروز از سر و کول هم بالا می​رفتند تا دست تبرک به رئیس​جمهور بکشند، امروز منتقد او شده​اند و می​خواهند از همه پیشی بگیرند
  • امير از تبريز IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    درود بر كواكبيان و عليخاني عزيز.بحق كه نماينده ى واقعي شما هستيد
  • سپهر IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    تا دیروز نوکر بی حرف و حدیث رییس جمهور بودند امروز برای منافع خود اینطور سخنرانی می کنند!! خدا را شکر اصلاح طلب ها همیشه برای مردم شور می زنند نه برای صندلی دور بعد مجلس!!!