ایبنا نوشت:

بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ارسال ماده‌واحده «طرح جامع توزیع کتاب» به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره شایعه‌سازی‌های برخی رسانه‌ها در حوزه کتاب نیز گفت: از انتقادها استقبال می‌کنیم ولی برخی مطالب از جنس تخریب اند.

دری گفت: در معاونت امور فرهنگی همواره از انتقادهای رسانه‌ها که شکلی سازنده دارند، بهره‌مند شده و استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته برخی شایعه‌سازی‌ها و مطالب بیشتر از جنس تخریبند، ولی در صورتی که نگاه انتقادی داشته باشند، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

طی هفته گذشته، برخی رسانه‌ها شایعه‌هایی را درباره تغییراتی در سطح مدیران معاونت امور فرهنگی منتشر کردند که البته با تکذیب زودهنگام همان رسانه‌ها نیز روبه‌رو شد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره «طرح جامع توزیع کتاب» نیز گفت: مقرر شده است که به جای ارسال این طرح به عنوان لایحه، در ماده‌ واحده‌ای به مجلس شورای اسلامی ارسال شود تا سریع‌تر شکل اجرایی پیدا کند.

این طرح که با بررسی کارشناسان معاونت امور فرهنگی تدوین شده، مباحث کلی حوزه توزیع کتاب را بررسی و برای ساماندهی آن راهکارهایی را تببین کرده است.

دری همچنین درباره نمایشگاه های استانی کتاب افزود: این نمایشگاه‌ها نیز با آغاز تیرماه سال جاری، با قدرت و سطح کیفی بالاتر نسبت به گذشته، ‌آغاز خواهند شد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =