۸۰ درصد دانش آموزان اصفهانی واکسینه شدند/شیوه نامه برگزاری امتحانات ابلاغ نشده است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه آماری از ابتلا به کرونا درمدارس استان گزارش نشده است، گفت: تاکنون ۸۰ درصد دانش آموزان در اصفهان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

آذر کیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: نحوه حضور دانش آموزان در مدارس تابع ظرفیت کلاس و سیستم تهویه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و تاکنون مدرسه ای به علت کرونا در اصفهان تعطیل نشده است.

وی افزود: روند واکسیناسیون دانش آموزان به سرعت در حال انجام است و با طرح شهدای مدافع سلامت توانستیم میزان دریافت دز اول واکسن را به ۸۰ درصد نزدیک کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: از اول آذرماه، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در استان اصفهان بازگشایی شد و دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری در کلاس حاضر شدند و امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه هنوز شیوه نامه‌ای برای نحوه برگزاری امتحانات به مدارس ابلاغ نشده است، بیان کرد: مدارس آمادگی برای برگزاری حضوری امتحانات را دارند و مساله ای برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری نیست.

امیرپور در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه سویه «امیکرون» در مدارس گفت: تابع نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت هستیم و هنوز شیوه نامه ای به وزارت آموزش وپرورش دراین خصوص ابلاغ نشده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =