۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴

فارس نوشت:

 هیئت جنبش فتح به ریاست "عزام الأحمد " در دیدار با وزیر امور خارجه مصر اقدامات صورت گرفته برای تشکیل دولت توافق ملی فلسطین را بررسی کرد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "الجزیره "، هیئت فتح که به قاهره سفر کرده است در دیدار با "نبیل العربی " وی را در جریان نتایج نشست روز سه‌شنبه با حماس و اقدامات انجام شده در خصوص تشکیل دولت آینده فلسطین بر اساس آنچه در توافق آشتی فلسطینیان ذکر شده است، قرار داد.

"عزام الأحمد " رئیس هیئت فتح پس از این دیدار گفت که "محمود عباس " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دوشنبه هفته آینده به قاهره می‌آید تا در نشست بعدی فتح و حماس که قرار است روز سه‌شنبه آینده با حضور "خالد مشعل " رئیس دفتر سیاسی حماس برگزار شود، مشارکت کند.

وی افزود که درک مشترک مبنی بر ضرورت تحرک عربی و مصری برای حمایت از توافقنامه آشتی فلسطینیان و از بین بردن موانع بر سر راه آن بویژه در سطح بین‌المللی وجود دارد زیرا برخی‌ها در سطح بین‌المللی در تلاش هستند تا در برابر اجرای توافق آشتی مانع ایجاد کنند.

الاحمد در پاسخ به این سوال که آیا نشست روز سه‌شنبه آینده سرنوشت‌ساز است و به بحث و جدل‌ها درباره نخست‌وزیر دولت آینده خاتمه خواهد داد؟ تصریح کرد که در این نشست انتخاب نخست‌وزیر قطعی خواهد بود.26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =