مروری بر حوادث صبح ایران در دوشنبه 23 خرداد 1390

دختر جوان در دام خواستگار خیابانی
روزنامه جام‌جم نوشت: جوان خواستگار که پس از آزار و اذیت دختر جوان، با تهیه فیلم سیاه از وی اخاذی می‌کرد، از سوی ماموران آگاهی شهر قدس (قلعه‌حسن‌خان) دستگیر شد. 
چند روز پیش دختری جوان با حضور در اداره آگاهی شهرستان شهرقدس (قلعه‌حسن‌خان) از خواستگار خیابانی‌اش به اتهام آزار و اذیت و اخاذی شکایت کرد. شاکی به پلیس گفت: در یکی از بوستان‌ها با مردی آشنا شدم و بعد از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم. یک روز مرد خواستگار از من خواست برای دیدن خانواده‌اش به خانه‌شان بروم. وقتی وارد خانه‌اش شدم، خبری از خانواده‌اش نبود. با ظنین شدن به رفتارهای این مرد، احساس خطر کرده و قصد فرار داشتم، اما او مانع فرارم شد.
دختر جوان با اشاره به دام شیطانی جوان خواستگار، گفت: او به شدت کتکم زد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با گوشی تلفن همراه از من فیلم گرفت. مرد شرور نیمه‌های شب مرا با خودرو به حاشیه جاده شهریار منتقل و در آنجا رهایم کرد که یک راننده عبوری نجاتم داد.
متهم از شاکی اخاذی می‌کرد
شاکی اضافه کرد: مرد متجاوز چند روز بعد در تماس تلفنی تهدیدم کرد اگر به او پول ندهم، فیلم سیاه تهیه‌شده از مرا در شهر پخش می‌کند و آبروی خانواده‌ام را می‌برد. من هم ترسیدم و چند بار به او پول دادم. مرد شرور چند مرحله به این شیوه از من اخاذی کرد تا این‌که در آخرین تماس پول بیشتری خواست که قادر به تهیه آن نبودم. به این ترتیب ماجرای تلخی را که برایم رقم خورده بود، با خانواده‌ام در میان گذاشتم. مرد آزارگر تهدیدم کرد اگر پول درخواستی را به او ندهم، من و خانواده‌ام را به قتل می‌رساند.
در پی شکایت دختر جوان، متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت و در جنوب شهر دستگیر شد.

 

 

دزدهای مسلح به طلافروشی دستبرد زدند
روزنامه جام‌جم نوشت: دزدهای مسلح با حمله به یک طلافروشی در جنوب غرب تهران و تهدید صاحب مغازه با سلاح و سرقت مقادیری طلا متواری شدند.
 راکبان 2 دستگاه موتورسیکلت که سلاح گرم همراه داشتند، پس از ورود به مغازه طلافروشی در خیابان عسگری حوالی میدان بهاران در جنوب غرب تهران، با تهدید صاحب مغازه و ضرب و جرح وی، مقادیری طلا سرقت کرده و متواری شدند. در پی این سرقت، موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و با حضور ماموران در محل، طرح مهار برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. هنوز از نتیجه تحقیقات گزارشی منتشر نشده است.

 

 

راز قتل پسربچه 10 ساله مراغه‌ای 
فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از افشای راز قتل پسربچه 10 ساله توسط والدینش خبر داد.
بیاضعلی امامپور گفت: گزارش یکی از کلانتری‌های این شهرستان حاکی از درگیری مردی به هویت « قادر ـ چ» با همسرش به هویت «ح ـ ب» بود که در طی آن خانم مذکور مدعی شد که همسرش قصد کشتن وی را دارد. خانم مذکور ادعا کرده همسر وی همانگونه که فرزندشان را به قتل رسانده می‌خواهد خود او را نیز به همین سرنوشت دچار کند. 
با توجه به حساسیت موضوع، مورد در دستور کار قرار گرفت که بعد از تحقیقات بیشتر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی زن و شوهر مذکور اعتراف کردند که فرزند خودشان به نام رخشان 10 ساله را به قتل رسانده اند. پسربچه مذکور در تاریخ دی ماه 81 مفقودی اعلام شده و در بهمن ماه 81 جسدش را از داخل چاهی در یکی از مزارع اطراف پیدا شده بود.

 

 

دستگیری سارقان کارت‌های عابر بانک در بروجرد
فارس نوشت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری دو سارق کارت‌های عابر بانک در این شهرستان خبر داد. از سارقان تعداد 14 عدد کارت عابر بانک بدست آمد.
بنابر این گزارش سارقان کارت‌های عابر بانک در بروجرد به روش‌های خاصی اقدام به سرقت کارت عابر بانک افراد کرده و سپس موجودی حساب آنان را برداشت می‌کردند. این سارقان به سرقت کارت عابر بانک در استان‌های کرمانشاه، مازندران، مرکزی، همدان و ایلام نیز اعتراف کرده‌اند. 
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =