۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴

فارس نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در عملیات شب گذشته در قم خبر داد.

مصطفی برزگر گنجی با اشاره به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی که شب گذشته رخ داد، اظهار داشت: ساعت 11 شب گذشته دو نفر مسلح با اعمال زور و ارعاب و ضربه با چاقو به فرد طلافروش سعی در سرقت از مغازه کرده که مردم متوجه هجوم آنها شده و موضوع را پیگیری می‌کنند. به دنبال این واقعه، افراد مسلح از هجوم مردم ترسیده و فرار کرده و در حین فرار دو تیر به صورت هوایی شلیک می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه یکی از این افراد دستگیر شده و دیگری فراری است، بیان داشت: از همان لحظه کارهای فنی و مشترک بین دادستانی، حفاظت اطلاعات، دادگستری و اداره اطلاعات پلیس ‌آگاهی آغاز می‌شود و در ساعت 2:30 بامداد مشخص می‌شود فرد متواری در یکی از پارک‌هاست که برای دستگیری وی هماهنگ شد اما مشخص شد که در آن پارک بیش از 200 خانواده حضور دارند و با توجه به اینکه فرد مسلح بود اقدامی صورت نگرفت. منطقه محاصره شد و در ساعت 5:30 صبح با آشکار شدن این موضوع که افراد سه نفر بوده و قصد فرار داشتند، دستگیر شدند.  پس از بازرسی مشخص می‌شود که هریک از این افراد اسلحه داشته و موتوری که در دست آنها بوده سرقتی است. این افراد اهل قم نبوده بلکه از شهرستان همدان به استان آمده بودند و چهار شب در مسافرخانه اقامت داشته و برای نیات خود برنامه‌ریزی کرده بودند. 

این افراد در سرقت اول با دقت عمل و هماهنگی همکاران مختلف دستگیر شدند و اکنون پرونده در پلیس ‌آگاهی در دست رسیدگی است. سرقت یک دستگاه موتور، سرقت از طلافروشی و نگهداری اسلحه برای آنها محرز است و اتهام این افراد با توجه به تیراندازی با اسلحه محاربه بوده و مجازات آنها به عنوان سارق مسلح و محارب اعدام است. هفته آینده پرونده به منظور صدور احکام و اجرای آن به دادگاه انقلاب ارجاع داده می شود.
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =