۰ نفر
۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۳

سارقان مغازه طلافروشی در اصفهان توسط ماموران پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ "حسین حسین زاده" رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که یکی از سارقان"محمدجان_ب" نام دارد که پس از شناسایی در یک کارگاه آجر پزی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک اقدام سریع و غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد :متهم در بازجویی های اولیه هرگونه جرمی را انکار می کرد که پس از روبرو شدن با مدارک مستدل به انجام سرقت با همدستی برادر و دوستش اقرار کرد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: دو سارق دیگر نیز به نام های "احمدجان_ب" و "بصیر_ح" در یک عملیات ویژه پلیسی غافلگیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این رابطه پس از انجام یکسری اقدامات خاص دو نفر مالخر نیز به نام های "حسین_ع" و "شیرآقا_ب" مورد شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی از مخفیگاه آنها بازدید بعمل آمد که در نتیجه آن مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ "حسین زاده" در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 115478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =