۶ نفر
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
راهکارهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که فکر می کنید برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال باید به یک تریدر حرفه ای تبدیل شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در پایان این مطلب متوجه خواهید شد که راه های زیادی برای پول درآوردن از این بازار وجود دارد و نیازی نیست که حتما یک معامله گر باشید و مرتب وضعیت بازارهای جهانی را دنبال کنید.

راهکارهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

۱- خرید و فروش ارز دیجیتال

طبیعتا اولین راهکاری که برای کسب درآمد از ارز دیجیتال اتریوم یا هر پول دیجیتالی دیگری به ذهن افراد می رسد، خرید و فروش اتریوم و دیگر ارزهاست. برای موفقیت در این مسیر نیاز به دانش و آگاهی دارید و مسیر تقریبا سختی پیش روی شماست؛ اما می توان گفت که در انتهای این مسیر گنجی نهان قرار دارد. برای انجام معامله یا تریدینگ در این بازار نیاز به یک پلتفرم ایمن و راهنمایی دانا دارید که شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

پیشنهاد ما برای تبدیل شدن به یک تریدر حرفه ای و پردرآمد استفاده از خدمات سایت اکس نوین است. اگر تازه در شروع راه هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید، مشاوران باسابقه و متخصص این مجموعه شما را راهنمایی می کنند. خرید و فروش ارز دیجیتال در اکس نوین به صورت کاملا خودکار انجام می شود؛ بدون توجه به اینکه چه نوع ارز دیجیتالی را ترید می کنید. همچنین پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته باعث می شود که هر زمان مشکلی پیدا کردید بتوانید در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف کنید و به سوددهی برسید.

۲- استخراج بیت کوین

در حال حاضر خرید و فروش بیت کوین در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار است و شما می توانید از طریق استخراج آن درآمد خوبی به دست آورید. برای اینکه ماینینگ بیت کوین سودآور باشد باید آن را در سطح کلانی انجام دهید و این نیاز به سرمایه زیادی دارد. برای شروع کار می توانید یک ماینر اجاره کنید تا پرداخت هزینه های برق و نگهداری از آن‌ها بر عهده شما نباشد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که موجودی بیت کوین رو به اتمام است و احتمالا تا چند سال دیگر امکان استخراج آن وجود ندارد؛ پس تا فرصت باقی است به کسب درآمد از این طریق بپردازید.

۳- سهام گذاری

می توان گفت که کم ریسک ترین و بهترین راه برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال سهام گذاری است. با این کار شما مقداری از دارایی خود را در شبکه قفل می کنید و از طریق تایید تراکنش ها و دریافت پاداش به درآمد می رسید. در حال حاضر پلتفرم های کاردانو، اتر، سولانا و یو اس دی کوین بیشترین سود سهام گذاری را به خود اختصاص داده اند. در این شیوه نیازی نیست نگران نوسانات بازار باشید و امنیت توکن های شما نیز در خطر نخواهد بود.

۴- پرداخت وام از طریق ارز دیجیتال

یکی از راه های کسب درآمد از ارز دیجیتال اتریوم وام دهی است؛ در این روش شما وارد یکی از پلتفرم های وام دهی می شوید و مقداری از دارایی دیجیتال را در پروتکل های وام دهی سپرده گذاری می کنید. این پروتکل ها به شما پاداش هایی نظیر بیت کوین، اتر یا دیگر ارزهای دیجیتال می دهند که می توانید با معامله آن‌ها نیز به سود برسید. سود سپرده وام در پروتکل های مختلف متفاوت است و بستگی به حجم سرمایه شما دارد. در حال حاضر پروتکل های کرو (CRV)، کامپاند (Comp)، یرن فایننس (YFI) و میکردائو (MKR) بهترین و پرسودترین پروتکل ها برای وام دهی هستند.

راهکارهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

۵- دعوت دوستان (روش اختصاصی اکس نوین)

اگر سایت اکس نوین را برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال انتخاب کنید می توانید از شیوه اختصاصی این سایت برای دریافت پاداش و کسب درآمد استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است که استفاده از خدمات اکس نوین را به دوستان خود پیشنهاد دهید و به ازای هر یک نفری که از طریق لینک دعوت شما به اکس نوین می پیوندد پاداش دریافت می کنید. بعد از آن نیز درصد مشخص از کارمزد تراکنش های شما کسر خواهد شد.

۶- خرید و نگهداری ارز دیجیتال

شما می توانید بخشی از سرمایه خود را به خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال اختصاص دهید؛ درواقع این روش را می توان نوعی پس انداز برای آینده دانست. بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای نوظهور و در حال رشد را با این هدف که در آینده رشد قیمتی داشته باشند و بتوانند آن ها را با قیمت بالاتری بفروشند می خرند و نگهداری می کنند. با توجه به حجم بالای خرید و فروش بیت کوین و اتریوم و رشد بسیار خوب آن ها در ماه های اخیر بیشترین سود در این حوزه مربوط به این دو رمز ارز خواهد بود.

۷- عضویت در پروژه های جدید و دریافت سود

یکی از راه های کسب درآمد از ارز دیجیتالی تامین نقدینگی پروژه های جدید و سرمایه گذاری در آن هاست. تجربه های موفق زیادی در خصوص رشد فراوان ارزهای دیجیتال تازه کار وجود دارد که سرمایه گذاران آن ها را به سودهای کلان رسانده است. شما هم می توانید با سرمایه گذاری در یکی از این پروژه های تازه کار زمانی که به رشد رسیدند به اندازه سهم خود سود خوبی ببرید.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال تازه کشت سود است؛ روشی که در آن از مشوق های در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاران استفاده می کنید و ارزش پروتکل های آن ها را افزایش می دهید. در این شیوه نیازی به صرف بودجه برای خرید رمز ارز ندارید و تنها می توانید با ورود به یک پروژه جدید صاحب تعداد قابل قبولی از توکن های آن شوید.

۸- بازی کردن و کسب درآمد

یکی از راه های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال که برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بسیار جذاب خواهد بود بازی کردن در اکسی اینفینیتی است. از طریق این پلتفرم می توانید بازی کنید و در ازای پشت سر گذاشتن مراحل مختلف توکن SLP دریافت کنید. در حال حاضر بازیکنانی که در سطح متوسط هستند و نمی توانند مراحل را با سرعت پشت سربگذارند چیزی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ توکن SLP در روز به دست می آورند که ارزش آن ها در حد ۴۰ تا ۵۴ دلار است.

۹- شرکت در ایردراپ ها

می توان گفت که شرکت در ایردراپ یکی از جذاب ترین راه های کسب درآمد از ارز دیجیتالی است؛ چرا که در این روش نیازی به خرج کردن پول برای خرید ارز دیجیتال ندارید و می توانید صاحب توکن های رایگان شوید. ایردراپ در واقع یک پروژه تبلیغاتی برای رمز ارزهای جدید است که از آن برای جذب تریدرها استفاده می کنند. در این روش توکن های رایگان به حساب برخی کاربران اضافه و در ازای آن از آن ها خواسته می شود که در یکی از گروه های تلگرامی عضو شوند یا در شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنند. برای اطلاع از ایردراپ ها می توانید به سایت کوسن مارکت کپ (coinmrketcap) مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =