تحویل دومین محموله اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر به بیماران کرونایی علوم پزشکی سمنان و شاهرود

در آیینی با حضور مدیریت شعب بانک مهر استان سمنان، معاون علوم پزشکی سمنان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دومین محموله اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نمایندگان دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ایمان صمدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان سمنان در این آیین ضمن تجلیل از خدمات مدافعان سلامت در استان اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود دومین محموله اهدایی این بانک را تحویل دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود می‌دهد.

وی با بیان اینکه بانک مهر کوشیده همواره همراه کادر درمان باشد افزود: مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا ، مجاهدت بسیاری از خود نشان دادند که جای تقدیر دارد.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر با مشارکت در طرح شهید سلیمانی افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال را در دو فاز به خرید تجهیزات درمان کرونا اختصاص داده اضافه کرد: در مجموع ۲۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز در درمان و واکسیناسیون کووید۱۹ خریداری و بین دانشگاه های علوم پزشکی توزیع شده است.

وی ادامه داد: در فاز اول حدود ۱۵ هزار قلم تجهیزات به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال خریداری و تحویل بیمارستان‌ها و دانشگاه های علوم پزشکی شد افزود: دستگاه کپسول اکسیژن، مانومتر و ترالی، دستگاه ضدعفونی کننده uv، دستگاه تب سنج لیزری، دستگاه پالس اکسی‌متر و..از جمله اقلامی بوده که بین ۶۳ دانشگاه و ۱۲۶۰ مرکز بهداشتی-بیمارستانی توزیع شده است.

صمدی اضافه کرد: سهم استان سمنان از فاز اول این طرح، ۱۵۳ قلم تجهیزات پزشکی شامل ۱۵ دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، ،۱۶ دستگاه ضدعفونی کننده uv، ۶۱ دستگاه پالس اکسی‌متر جمعا به ارزش سه میلیارد ریال بود که این اقلام تحویل دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان با بیان اینکه در فاز دوم این طرح نیز تجهیزاتی به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال خریداری شد اظهار کرد: در این فاز حدود ۱۰ هزار تجهیزات مختلف شامل: دستگاه کپسول اکسیژن‌ساز و متعلقات، دستگاه تب سنج لیزری، دستگاه پالس اکسی‌متر، ترالی اورژانس و بارکدخوان و..خریداری شده است.

وی به سهم استان سمنان از این اقلام اشاره و تصریح کرد: در استان سمنان نیز ۱۰۸ قلم تجهیزات شامل ۹ دستگاه کپسول اکسیژن‌ساز و متعلقات،۴۰ دستگاه تب سنج لیزری،۴۶دستگاه پالس اکسی‌متر، سه ترالی اورژانس جمعا به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بین مراکز ذرمانی و بیمارستانی استان سمنان توزیع می شود.

همچنین دکتر گوهری معاون درمان علوم پزشکی استان سمنان در این آیین ضمن تقدیر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر استان سمنان گفت: با وجود خستگی های ناشی از ۲۰ ماه مبارزه و مقابله با این بیماری، همکاران ما در علوم پزشکی با دیدن این هدایا، احساس خوبی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بانک ها و از جمله بانک قرض‌الحسنه مهر در دوران کرونا خدمات زیادی به مردم ارائه کردند افزود: کارکنان بانک نیز در خط مقدم کرونا بودند و همین سبب شد که بسیاری از پرسنل بانک به این بیماری مبتلا شوند.

معاون درمان علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه کار در بانک و در بخش درمان تعطیل بردار نیست ادامه داد: هدایای فاز اول بانک قرض‌الحسنه مهر استان، به مراکز بیمارستانی و بخش کرونا تحویل و به بهترین نحو مورد استفاده بیماران قرار گرفت.

وی با تقدیر از تحویل فاز دوم هدایای این بانک وعده داد: تجهیزات اهدایی در سریع‌ترین زمان ممکن به بخش هایی که به این وسائل نیازمند، تحویل شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568940

برچسب‌ها