اهدای ۲۵۱قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قزوین از اهدای ۲۵۱قلم تجهیزات پزشکی به ارزش بیش از سه میلیاردریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ "حسن میرزاعبدالهی‌ها" مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قزوین در مراسم اهدای اقلام خرید تجهیزات پزشکی برای بیماری کووید۱۹ در طرح شهید سلیمانی که با حضور حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فاطمه اشدری رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین برگزار شد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه، به منظور جذب و تخصیص منابع قرض‌الحسنه، با برخورداری از ۱۰میلیون مشتری و پرداخت ۹میلیون فقره وام قرض‌الحسنه تاکنون با ۵۳۰شعبه در سراسر کشور مشغول اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه است.

میرزاعبدالهی‌ها افزود: بانک مهر ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، پیشگیری و مقابله با کرونا، ۱۵هزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۳۰میلیاردریال خریداری و به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اهدا کرده که در این مرحله ۲۵۱قلم از موارد مذکور را به ارزش بیش از سه میلیاردریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تحویل داده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قزوین اظهارکرد: در طرح مذکور، تجهیزات پزشکی شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، دستگاه ضدعفونی کنندهUV، دستگاه تب‌سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی‌متر در مراکز منتخب و پایگاه‌های سلامت در سراسر کشور توزیع می‌شود که از این اقلام ۱۹دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، ۲۰دستگاه ضدعفونی کنندهUV، ۱۰۶عدد دستگاه تب‌سنج لیزری و تعداد ۱۰۶دستگاه اکسی‌متر به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: بانک مهر ایران علاوه بر اهدای این اقلام، ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کادر درمان را در دستور کار خود قرار داده که با معرفی وزارت بهداشت به کلیه پرسنل کادر درمان ارائه خواهد شد.

 میرزاعبدالهی‌ها در پایان به طرح‌های مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهرایران اشاره کرد و گفت: طرح همیاران مهر از طرح‌هایی است که به حمایت از خانواده‌های زندانیان می‌پردازد. پوشش زنان سرپرست خانواده، پرداخت هزینه‌های درمان خانواده‌های بی‌بضاعت، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، راه‌اندازی باشگاه خیرین با هدف جلوگیری از موازی کاری خیریه‌ها از جمله فعالیت‌های اجتماعی است که در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌شود.

دکتر "پیمان نامدار" رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم با قدردانی از زحمات مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک در مسائل اجتماعی و بهداشتی هم در کنار سایر خدمات، قدم‌های مهمی برداشته و یاری‌گر کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و دین خود را به مردم استان قزوین ادا کرده است.

دکتر "منوچهر حبیبی" معاون سیاسی استاندار قزوین هم در این مراسم با تقدیر ویژه از حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بخش درمان گفت: این اقدام بانک مهر ایران که برای اولین مرتبه در کشور رخ می‌دهد کاری نو و ماندگار است که با پشتوانه اجر دنیوی و اخروی همیشه به یادگار خواهد ماند و امیدواریم سایر سیستم‌های بانکی هم این رویه را در پیش بگیرند و یاری‌رسان بخش درمان باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =