کلاهبرداری با رحم اجاره‌ای؛ «بچه را با فوت و فنی که از طریق  پزشکی قانونی قابل پیگیری نباشد،می‌اندازند»

 اولین سوالش این است" شماره ام را از کجا آوردید؟"او  اجاره رحم را باعنوان کسب و کار خانگی یا کمک خرج خانواده بودن می‌شناسد. دوبار تخمک اهدا کرده و یک‌بار رحمش را اجاره داده‎ است.

به گزارش خبرآنلاین، زن جوان درباره‌ی تصمیمش می‌گوید: «برای کم کردن بار گناه سقط‌هایم این کار را شروع کردم.»می‌پرسد شماره اش را از کجا پیدا کردم می‌خواهد آدرس سایت را بگیرد تا شماره‌اش را بردارد. می‌گوید با اینکه به‌خاطر داشتن سزارین از این چرخه خارج شده اما ده ها نفر در روز تماس می‌گیرند و تعداد متقاضیان روز به روز بیشتر می‌شود. او ادامه می‌دهد: « از چند سایت آگهی هایم را پاک کردم اما شماره‌ام هنوز از طریق واسطه‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد در همین تماس ‌ها پیشنهاد ۱۰۰ میلیون تومانی هم داشتم که حتی حاضر بودند ۵۰ میلیون را اول به حسابم واریز کنند! اگر بدنم می‌کشید حتما انجامش می‌دادم»

او سابقه اهدا تخمک هم داشته که نتیجه‌اش دختران دوقلو و زیبایی هستند که مادرشان ماهانه با ارسال عکسی از آن‌ها  چراغ این ارتباط را  روشن نگاه داشته. آتشی کم جان زیرخاکستر مادرانه‌هایش دل می‌زند و می‌گوید روز به روز بیشتر شبیه من می‌شوند!از پشت تلفن او را نمی‌بینم اما مطمئنم لبخند می‌زند.

او درباره‌ی وابستگی ‌های این دوران با این مقدمه شروع می‌کند که: «در رحم جایگزین با این‌که جنین نزدیک‌تر است اما محبت و توجه پدر و مادرش هرلحظه به تو تلنگر می‌زند که متعلق به تو نیست در صورتی‌که شباهت فرزندان حاصل از اهدای تخمک می‌تواند قلبت را زیرو رو ‌کند.»

او در ادامه از شرایط دشوار وملاحظات سخت‌گیرانه و احتمال انتقال بیماری می‌گوید و می‌رسد به زمانی‌که برای چکاب به مطب متخصص می‌رفت و داستان زنانی‌که برای سقوط نکردن به دره فقر بندبازی روی عواطف و احساسات انسانی را یادگرفته بودند رابرایم نقل می‌کند: « زنانی هستند که قبل از برآمدگی شکم و نمایان شدن آثار حاملگی در ظاهرشان نصف هزینه ای که دریافت کردند را کافی می‌دانند و بچه را با فوت و فنی که از طریق  پزشکی قانونی قابل پیگیری نباشد، می‌اندازند و مبلغی حدود ۵ میلیون تومان که از طرف خانواده قابل استرداد نیست به جیب می‌زنند.

مشروح این گزارش را در اینجا بخوانید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =