بازیگر آمریکایی برای حضور در نقش یک خواننده راک سالخورده در فیلم «تصور کن» در حال مذاکره است.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را دان فوگلمن را برای استودیو برادران وارنر کارگردانی خواهد کرد.

خبر تولید «تصور کن» نوامبر پیش اعلام شد و قرار بود استیو کارل نقش خواننده راک را بازی کند. کارل اخیرا به خاطر تداخل کاری از بازی در این پروژه سینمایی انصراف داد، اما همچنان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است.

داستان «تصور کن»‌ را فوگلمن نوشته و درباره یک خواننده راک است که پس از کشف نامه‌ای از جان لنون که خطاب به او نوشته شده تصمیم می‌گیرد زندگی خود را عوض کند. لنون در این نامه از او خواسته پسرش را که هیچ‌وقت ندیده، پیدا کند.

فوگلمن در مقام فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «ژولیده»، کمدی رومانتیک «عشق احمقانه عجیب و غریب» با بازی کارل و «نفرین مادرم» را در کارنامه دارد. «تصور کن» اولین تجربه او در مقام کارگردان است.

پاچینو برای بازی در نقش جک کوورکیان در فیلم تلویزیونی «جک را نمی‌شناسی» برنده جایزه امی شد. او قرار است در فیلم زندگی‌نامه‌ای و مستقل «گوتی: سه نسل»‌ نقش خلافکاری به نام نیل دلاکروس را بازی کند.
  
این بازیگر 72 ساله همچنین سپتامبر امسال در جشنواره ونیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد و فیلم «وایلد سالومه»‌ به کارگردانی او اولین بار در دنیا در این جشنواره روی پرده می‌رود. پاچینو سال 1993 برای «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

ورایتی / 6 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =