۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶

آل پاچینو در کنار جان تراولتا در درام جنایی «گوتی: سه نسل»‌ که از روی داستانی واقعی ساخته می‌شود، نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، پاچینو که پیش از این در سه‌گانه جنایی «پدرخوانده» بازی کرده، در «گوتی: سه نسل»‌ نقش نیل دلاکروس، همکار و مشاور جان گوتی پدر، رئیس خانواده تبهکار گامبینو یکی از بزرگترین خانواده‌های مافیایی ایتالیا در نیویورک را بازی می‌کند.

تراولتا در نقش جان گوتی پدر ظاهر می‌شود. «گوتی: سه نسل» را بری لوینسن کارگردانی می‌کند و جیمز توباک هم قرار است فیلمنامه لئو روسی را بازنویسی کند.

لوینسن اخیرا پاچینو را در فیلم تلویزیونی «شما جک را نمی‌شناسید» تولید شبکه اچ‌بی‌او کارگردانی کرد. توباک هم پیش از این در فیلم «باگزی» با لوینسن همکاری کرده است.  

نقش ویکتوریا، همسر جان گوتی پدر در «گوتی: سه نسل» را کلی پرستن، همسر واقعی تراولتا به عهده دارد و الا بلو تراولتا دختر تراولتا هم نقش آنجل گوتی، دختر جان گوتی پدر و ویکتوریا را ایفاء خواهد کرد.

جو پشی به نقش آنجلو روجی‌یرو همکار جان گوتی پدر ظاهر می‌شود و لینزی لوهان نقش کیم گوتی، همسر جان گوتی پسر را بازی می‌کند. بازیگر نقش‌های جان گوتی پسر هنوز مشخص نشده است.

مارک فیوره فیلم مستقل «گوتی: سه نسل»‌ را تهیه می‌کند. فیلم ارتباط جان گوتی با پسرش را مورد توجه قرار می‌دهد. پسر گوتی پس از او کنترل حرفه خانوادگی را به عهده گرفت. او مدتی را در زندان گذراند، اما در نهایت توانست از محکومیت در دادگاه فرار کند.

جان گوتی پدر به جرم اخاذی، 13 مورد قتل، ممانعت از اجرای عدالت، آدم‌ربایی، توطئه برای انجام قتل، باجگیری، فرار از مالیات، رباخواری و قمار غیرقانونی به حبس ابد محکوم شد و سال 2002 در 62 سالگی در زندان درگذشت.

پاچینو 72 ساله سپتامبر امسال در جشنواره ونیز با جایزه «افتخار فیلمساز» مورد تقدیر قرار می‌گیرد. همچنین فیلم «وایلد سالومه»‌ به کارگردانی او اولین بار در دنیا در لیدو روی پرده می‌رود. پاچینو سال 1993 برای «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

هالیوود ریپورتر / 10 مه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =