شیعه انلاین نوشت:

 

روابط عمومی شبکه های جهانی الزهراء (س) و المهدی (عج) اعلام کرد که پرتال اطلاع رسانی شبکه های جهانی الزهراء (س) و المهدی(عج) آماده خدمت رسانی به کلیه مخاطبین و موالیان اهل بیت (ع) است.

از سرویس های مختلف موجود در این پرتال می توان به پخش زنده این شبکه های جهانی، آرشیو برنامه های تولیدی دو شبکه با قابلیت پخش با دو کیفیت همراه با زیرنویس، دانلود به همراه زیرنویس های برنامه به زبان های موجود اشاره نمود.

شبکه جهانی الزهراء(س) شبکه ای کاملا غیر حزبی و خالص در مسیر اهل بیت (ع) است که در سال 2005 میلادی مصادف با اول محرم الحرام بر روی ماهواره "هاتبرد" به عنوان دومین شبکه جهانی شیعه افتتاح و هم اکنون برنامه های متنوع به زبان های عربی، فارسی، انگلیسی و ترکی و در زمینه های مذهبی، علمی و اجتماعی تولید و پخش می نماید. خادمان حضرت زهراء (س) در ادامه این مسیر و درک نیاز شدید به وجود شبکه های ماهواره ای شیعه به عنوان منبر تبلیغ عصر حاضر، برای مخاطب خاورمیانه، شبکه جهانی المهدی (عج) را در سال 2007 میلادی مصادف با اول رمضان بر روی ماهواره "نایل ست" و به زبان عربی تاسیس نمودند.

هم اکنون نیز با هدف جهانی سازی تبلیغات شیعه و افزایش گستره مخاطبین اقدام به راه اندازی پرتال حاضر به عنوان سلسله تلویزیون های اینترنتی با امکانات فراوان و با بهره گیری از علم روز نمودند که فعلا به زبان های عربی و فارسی فعال است و به یاری خداوند متعال به زودی به 14 زبان زنده دنیا پخش خواهد داشت. تولید و پخش برنامه به زبان های مذکور و ترجمه و زیر نویس یا دوبله برنامه های تولیدی شبکات از اهم فعالیت های این تلوبزیون های اینترنتی است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.ZAHRATV.COM از پرتال اطلاع رسانی شبکه های جهانی الزهراء (س) و المهدی(عج) استفاده نمایند.

/6262

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =