به گفته دادستان کل کشور، معاون اجرایی رییس جمهور، به دلیل نهایی نشدن حکم و تجدیدنظرخواهی، مشکلی بابت ادامه فعالیت های دولتی ندارد.

غلامحسین محسنی اژه ای، در نشست خبری امروز خود درباره پرونده انفصال از خدمت حمید بقایی، رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و عدم پذیرش این حکم از سوی او، گفت: کسی نمی‌تواند بگوید من قانون را قبول ندارم. از سوی دیگر تا زمانی که حکم قطعی نشود، قابل اجرا نیست و چون حکم صادره قابل اعتراض بوده با توجه به اینکه درخواست تجدیدنظر صورت گرفته در حال طی کردن مراحل خود است و حضور وی در سر کار نیز مانعی ندارد.

سخنگوی قوه فضاییه، درباره آخرین نتایج رسیدگی به متهمان پرونده مستند «ظهور نزدیک است»، گفت: شش نفر بازداشت شدند که سه نفر پس از تحقیقات با قرار آزاد شدند. از افراد دیگری نیز تحقیقات به عمل آمد ولی اکنون سه نفر در بازداشت به سر می‌برند.

او همچنین درباره استفاده از ماهواره و جمع کردن دستگاه های دریافت ماهواره از سوی نیروی انتظامی گفت: استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممنوع است و با متخلفان آن نیز برخورد می‌شود. در موارد آشکار نیروی انتظامی نیاز به حکم ندارد ولی در مواردی که مستلزم ورود به خانه باشد باید حکم قضایی داشته باشند. شدت و ضعف‌ها بنا به دلایل مختلفی ممکن است صورت بگیرد اما تا زمانی که قانون پابرجاست باید اجرا شود.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی CA ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    به یاد بیاورید حرفهای آقای احمدی نژاد را درباره آزاد بودن ماهواره در ایران!! یکبار هم که شده نظرات ما را هم چاپ کنید!
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    0 0
    در خصوص دیشهای ماهواره می خواستم بگویم :قانونی که 60 تا 70 درصد مردم به آن بی توجه اند چگونه باید اجرا شود