کارلوس کروش برای ساخت تیم جدید ملی ایران ، لیستی 60 نفره از بازیکنان لیگ برتری را به اردو فرا می خواند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که تا ساعاتی دیگر ، اولین لیست بازیکنان مورد نظر کروش برای تیم ملی معرفی می شود ، نزدیکان به سرمربی پرتغالی خبر از دعوت 60 بازیکن به تیم ملی در اولین مرحله از اردوهای ملی می دهند. اولین اردویی که از روز دوم خرداد آغاز می شود. عباس ترابیان ، سرمربی تیم ملی در این باره در ورزش و مردم گفت:« کروش همه بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کرده است. حتی بازیکنان ذوب آهن ، سپاهان و تیم های درگیر در جام حذفی اما او تمهیداتی در نظر گرفته که به این تیم ها در مسیر آماده سازی شان برای لیگ قهرمانان آسیبی وارد نشود.»

دعوت از 60 بازیکن که امروز معرفی می شوند ، بر این اساس است که سرمربی تیم ملی در بازدیدهایش از بازی های لیگ ، نام های بسیاری را در لیست خود ثبت کرده اما برای ساخت تیم جدید خود ترجیح می دهد رفتارشان را در اردوی ملی و در تمرینات ببیند.

ترابیان البته حاضر نمی شود بگوید لیست 60 نفره را تائید می کند یا نه؟ ؛« من نمی دانم این لیست چند نفره است اما او دو مرحله را برای تست بازیکنان مورد نظرش در نظر گرفته که در دو مرحله 3 یا 4 روزه خواهد بود. کروش تمایل زیادی دارد تا بتواند از بازیکنان مورد نظرش شناخت پیدا کند.»

دعوت از بازیکنان زیاد در اردوی ملی ، اولین بار نیست که در فوتبال ایران تجربه می شود. از دوره مربیانی چون مرحوم دهداری چنین فرهنگی برای تست بازیکنان وجود داشته اما اینکه این بار چه برنامه ای از سوی کروش برای دعوت از بازیکنان در نظر گرفته شده ، نکته ای است که حشمت مهاجرانی درباره اش می گوید:« به هر حال او یک مربی جدید است و می خواهد بازیکنانش را در تمرین و اردو ببیند تا از آنها شناخت پیدا کند.» این نکته ای است که از نظر منصور پورحیدری هم گامی مثبت ارزیابی می شود؛« به هر حال او هم می خواهد بازیکنانی که دیده را از نزدیک بررسی کند. غیر از این یکسری از تیم ها هم درگیر لیگ قهرمانان و جام حذفی هستند. نکته ای که سبب می شود تا او ناچار برای کامل بودن ترکیب بازیکنانش باشد. »

البته نزدیکان به کروش؛ دلیل این شکل دعوت از بازیکنان را تاکید او برای رسیدن به شناخت از همه بازیکنان مورد نظرش می داند. او که سعی کرده تا بسیاری از بازیکنان انتخابی اش زیر 27 سال باشند.

او حتی برای زیر نظر داشتن این اردو ، ممکن است سفر به لندن برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. ترابیان در این باره می گوید:« هیچ حرفی در این باره نزده. او مدام می گوید هیچ چیز برایش مهمتر از اردوی تیم ملی نیست. او قبل از این ، بازی رئال با بارسلونا را که به تماشایش دعوت شده بود ، از دست داد چون می گفت برایش تیم ملی بر همه چیز اولویت دارد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشاگر IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    قابل توجه صغیر و کبیر فدراسیون که رفتند امارات بازی برزیل با ایران رو ببینند
  • محسن برزگر IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
    0 0
    آقایون فدراسیونی ها غیر فدراسیونی ها! جون مادرتون تورو به ارواح مرده هاتون ، تو کار این بابا (کروش)دخلت نکنید بزارید خودش تصمیم بگیره بهش فرصت بدین با یه باخت ، فوری عکس قلعه نوعی یا دایی رو صفحه اول روزنامه ها نزارید