تولید ۲۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تقلبی از پسماند دستگاه دیالیز

ایسنا نوشت: ماموران پلیس پیشگیری تهران بیش از دو هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده تقلبی را کشف و ضبط کردند.

مدتی قبل ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب از طریق منابع خبری و اطلاعاتی مطلع شدند که افراد سودجو اقدام به تهیه و تولید موادضدعفونی کننده تقلبی کرده و قصد فروش آن را دارند که در همین راستا رسیدگی به موضوع را دستورکارخود قرار داده و با بررسی اقدامات و تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحت دارد.

در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و ماموران با اخذ مجوز از مقام قضایی به محل فعالیت این افراد مراجعه و مشاهده کردند که افراد سودجو در حال تولید مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی و تقلبی هستند که در همین راستا اقدام به توقیف اقلام موجود در این محل کرده و دو نفر را نیز دستگیر کردند.

در بازرسی از این محل دستگاه برچسب زنی برای جعل برند، تعدادی برچسب تقلبی، بطری‌ و ... به همراه بیش از دو هزار لیتر مایع تقلبی ضدعفونی کننده کشف و ضبط شد.

با انتقال دو متهم به مقر پلیس این افراد اعتراف کردند که با تهیه مایع مصرف شده شوینده دستگاه دیالیز و ترکیب آن با ید و نمک اقدام به ساخت مواد ضدعفونی کننده کرده و قصد توزیع آن در بازار را داشتند که دستگیر شدند.

پلیس اعلام کرد که برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =