نوسازی و فعال سازی ۳۵ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت همه جانبه از رونق تولید، از جمله برنامه های اصلی این شرکت در سال مزین به «رفع موانع تولید» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محمد اهلی اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد، از مهمترین اهداف این شرکت در سال گذشته بود که این برنامه ها در سال جدید نیز با شتاب هرچه بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک های صنعتی صورت می گیرد که با این برنامه های حمایتی تلاش می شود تا حجم ورودی سرمایه گذاری ها به استان افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از تلاش تمامی مسئولان استانی برای برطرف نمودن موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی خبرداد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال گذشته تعداد ۳۵ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحدهای تولیدی، برای بیش از  ۴۰۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.
اهلی با بیان اینکه با تسهیل شرایط سرمایه گذاری، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شده است، بیان داشت: با حجم سرمایه گذاری های شده در شهرک های صنعتی و زیر ساخت های تامین شده در آن، شهرک های صنعتی بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه گذاران است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =