فروش ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی در جایگاه مرزی بیله سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: معافیت پرداخت مابه التفاوت سوخت نفتگاز برای کامیونهای ایرانی خروجی از کشور در سال ۹۹ به مقدار ۳ میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه در بازدید از جایگاه مرزی بیله سوار گفت: میزان فروش جایگاه مرزی بیله سوار در طول سال ۹۹ به میزان ۴ میلیون و هشتصد و هشتاد هزار لیتر فرآورده بنزین و نفتگاز، اعم از فروش در باک و تلمبه جایگاه بوده که به طور متوسط روزانه ۱۳ هزار لیتر فروش داشته است.

مدنی افزود: تردد ۲۷ هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین طی سال ۹۹ در جایگاه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷ هزار دستگاه خودروی ایرانی و ۱۰ هزار خودروی خارجی بوده است.

مدیر منطقه اردبیل " بر اساس اجرای سراسری معافیت پرداخت ما به التفاوت سوخت نفتگاز از اول تیر ماه سال ۱۳۹۸ برای کامیونهای ایرانی خروجی از کشور" مقدار معافیت سوخت نفتگاز در جایگاه مرزی بیله سوار در طول سال ۹۹ برای ۱۷ هزار دستگاه کامیون ایرانی به میزان ۳ میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.

سید حجت مدنی تصریح کرد: تخصیص معافیت برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور در این مرز از طریق کد رهگیری راهنامه رانندگان اعمال می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =